AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Del Skrevet 9. september 2021 Grisen som smugfilmer utenfor damegarderoben og har vinklet seg slik at han ser de som kommer ut av dusjen. Grisen som SNIFFER hardt inn når jenter går forbi ham. Rasshøllene (ja, det er flere av dem) som er forkjølet/koronasmittet og hoster over hele senteret, tar på alt, og vasker aldri utstyret etter seg. Ikke spør hvorfor de ikke blir kastet ut. De er meldt til personalet flere ganger. Ingenting skjer. Hvem hater du på treningssenteret ditt? Anonymkode: bf983...675 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Del Skrevet 9. september 2021 Og med det fikk jeg bekreftelsen jeg lenge har ventet på. Anonymkode: c144c...773 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnyonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Del Skrevet 9. september 2021 Folk som camper maskiner/kabler/benker i alt for lang tid, gjerne mens de sitter på mobilen. Folk som overdriver med pustingen Bolertryner som står i syltynn singlet og utelukkende trener foran speilet mens de opprettholder øyekontakt med seg selv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Del Skrevet 9. september 2021 Folk som svetter over hele treningsapparatet og går uten å vaske ordentlig opp etter seg 🤢 Anonymkode: f1240...fac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 9. september 2021 #5 Del Skrevet 9. september 2021 Folk som ikke klarer å dra på seg buksa ordentlig, sånn at man støtt og stadig ser rævsprekken deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Del Skrevet 9. september 2021 Hater ingen, men misliker guttegjenger som henger på det samme apparatene slik at treningen min tar 1 timer lenger enn nødvendig. Anonymkode: 10f81...a3d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Del Skrevet 9. september 2021 Jeg hater egentlig alle mennesker på treningssenterer. Derfor går jeg aldri dit. Får likevel nok bilder av folk som er på treningssenteret. Samme selfie i samme positur ofte med samme klær hver fuckings dag gjennom snap og/eller instagram. Hvorfor gjør folk dette? For å tilfredsstille sitt eget ego? Og hvorfor tror folk at andre er interessert i å se disse IDENTISKE bildene hver sabla dag? Anonymkode: d7ff4...6b9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Del Skrevet 9. september 2021 Pensjonist-mafiaen som blir drittsure hvis du ikke gir fra deg plassen din på gruppetime (som du meldte deg på for ei uke siden) til den i gjengen som ikke fikk meldt seg på før det var fullt. Beklager, jeg jobber turnus og kan ikke velge hvilken kveld jeg vil trene. Anonymkode: 39462...56d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Del Skrevet 9. september 2021 Hater og hater. Jeg har gjort det til en greie å ødelegge settene til sånne speil-klemmere som sperrer for hantlene. Ser jeg en slik en trenger jeg meg frem slik at de må flytte seg og henter noen hantler. Anonymkode: 1a9ca...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Del Skrevet 9. september 2021 Gutter (i par eller gjeng) som tar bilder og ler høylytt (og som sikkert ikke trener, heller). Mistenker ikke alltid at det er meg de tar bilder av, men synes uansett det er utrolig ukomfortabelt, og det er faktisk det eneste jeg kan komme på som gjør at jeg bare får lyst til å avbryte treningen og dra fra treningssenteret. kAnskje bortsett fra når treningssenteret er fullt, men jeg kan jo ikke hate folk fordi de også ønsker å trene 😅 Anonymkode: 69b8e...138 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Del Skrevet 9. september 2021 Ekle typer som stønner bare de ser på et treningsapparat. Og de som svetter som noen griser, og driter i å tørke over apparatene etter seg. Ekstremt mange, alle menn. Sist jeg skulle på do måtte jeg bare droppe det fordi det lukta så innmari mannerumpesvette at det var umulig å ikke brekke seg. Føler jeg drar alle menn over en kam her nå, det er garantert mange som ikke holder på sånn på trening, men jeg har observert at de som gjør det er menn. Anonymkode: 66de1...4ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #12 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Grisen som smugfilmer utenfor damegarderoben og har vinklet seg slik at han ser de som kommer ut av dusjen. Grisen som SNIFFER hardt inn når jenter går forbi ham. Rasshøllene (ja, det er flere av dem) som er forkjølet/koronasmittet og hoster over hele senteret, tar på alt, og vasker aldri utstyret etter seg. Ikke spør hvorfor de ikke blir kastet ut. De er meldt til personalet flere ganger. Ingenting skjer. Hvem hater du på treningssenteret ditt? Anonymkode: bf983...675 Exn som trener der....🤢 Anonymkode: aa94e...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #13 Del Skrevet 11. september 2021 Dama som FaceTimer hele slekta når de sitter og «ror» med en hånd og har mobilen i den andre. Snakker høyt, ler og er jævla annoying. Anonymkode: e353f...b30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 14.52): Og med det fikk jeg bekreftelsen jeg lenge har ventet på. Anonymkode: c144c...773 Hvilken bekreftelse Anonymkode: b88f1...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dama som FaceTimer hele slekta når de sitter og «ror» med en hånd og har mobilen i den andre. Snakker høyt, ler og er jævla annoying. Anonymkode: e353f...b30 Da hadde jeg faktisk sagt ifra. Har begynt med det.. Det værste er de som skriker, stønner og brøler. Jada, du er så tølff og sterk så. Eller gjengene som trener sammen, men skal ha en benk/rack hver. Herregud! Anonymkode: f719e...4ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #16 Del Skrevet 11. september 2021 Menn som skal prøve å sjekke opp mens jeg trener. Er her for å trene kroppen og komme i bedre form. Ikke for at å få napp. Og de som forflytter seg til nabo apparatet etter meg, uansett hvor jeg er. Og de som ikke renser etter seg og svetten sin. Anonymkode: e66e4...4a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #17 Del Skrevet 11. september 2021 -Vi har et booty builder apparat på treningsstudioet mitt (som naturligvis mange jenter bruker) og 2 m til venstre for dette apparatet så er det et lats pull down apparat. Skjer ikke sjeldent at menn på 40+ sitter seg på apparatet uten å bruke det bare for å stirre på jenter i 20-årene ta hip thrusts på booty builderen -Når folk (jeg har sett både menn og kvinner gjøre dette) maxer et sett for å deretter slippe vektene på gulvet, gjerne når det er en vettskremt eldre dame som trener i nærheten av dem. Treningssenteret mitt tillater ikke at man slipper vektene ned på gulvet (fordi det bråker noe enormt) eller at man bruker kalk, men noen bryr seg bare ikke Anonymkode: 6cbc9...6cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. september 2021 #18 Del Skrevet 11. september 2021 Folk som bruker masse utstyr, men som ikke rydder seg. Folk som ikke vasker etter seg til tross for koronareglene. Folk som bruker kalk og ikke vasker etter seg. Folk som setter vektskivene hulter til bulter selv om det er markert hvilke vekter som skal stå hvor. Folk som ruger på apparatene. Folk som stiller opp i samme treningstøy som sist, for de skal jo uansett bli svette, og som stinker gammel svette. Folk som stønner unødvendig mye. Folk som spiller egen musikk med litt for høyt volum samtidig som det er musikk på anlegget på treningsstudioet. Jenter som bare driver med rumpetrening, ser seg mye i speilet og som har dratt tightsen langt opp i rumpesprekken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #19 Del Skrevet 11. september 2021 Er det ikke deilig å ha noen å hate, føles det ikke godt å ha noen hate. Anonymkode: 83df8...f0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #20 Del Skrevet 11. september 2021 Folk (dvs jenter) som går med treningstøy andre steder enn på treningssenter. Anonymkode: 9006a...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå