Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #21 Skrevet 27. september 2005 Så godt at du likte den! Den er ikke helt min stil, så jeg likte den ikke. Men vi er forskjellige, og skal få lov å velge forskjellig også.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #22 Skrevet 27. september 2005 Den var faktisk fin! Ikke utradisjonell i det hele tatt, befriende at noen liker andre kjoler enn prinsesse-helvetet.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #24 Skrevet 27. september 2005 Synes at kjolen så "sliten" ut, men det er morsomt at du har funnet DIN kjole : ) Er vel en spesiell kjole som vil ha klart delte meninger, enten synes du den var veldig fin eller så liker du den ikke i det hele tatt....
Trampe Skrevet 28. september 2005 #25 Skrevet 28. september 2005 Jeg har en Maggie-kjole (prinsesse-helvete...?), men det betyr ikke at jeg ikke liker utradisjonelle kjoler! Kunne nok ikke ha brukt denne selv, men jeg synes fremdeles den var kjempefin. Gratulerer med kjolevalg!
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2005 #26 Skrevet 29. september 2005 Kjempetøff kjole! Og jeg er nok enig med deg randibrud om at en ikke skal ha så altfor mye stash til en slik kjole. Ett smykke og en enkel bukett er nok. Selv ville jeg nok valgt en mer klassisk kjole, det er mer meg. Men på den rette bruden kan jeg helt klart se for meg at den er lekker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå