Gå til innhold

Er svensker rasister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler svensker i kjernen ikke liker innvandrere. Tror ikke de er dårlige folk men de er kanskje bare såpass spesielle at de passer dårlig med innvandrere selv om de har tatt i mot mye innvandrere. 

Dansker føler jeg er mindre rasister enn svensker samtidig som de har tatt inn færre innvandrere enn Sverige. Norge synes jeg er midt i mellom Sverige og Danmark i rasisme og antall innvandrere. 

Anonymkode: cb90b...756

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler svensker i kjernen ikke liker innvandrere. Tror ikke de er dårlige folk men de er kanskje bare såpass spesielle at de passer dårlig med innvandrere selv om de har tatt i mot mye innvandrere. 

Dansker føler jeg er mindre rasister enn svensker samtidig som de har tatt inn færre innvandrere enn Sverige. Norge synes jeg er midt i mellom Sverige og Danmark i rasisme og antall innvandrere. 

De liker dem ikke. Det er derfor de oppfører seg så rart rundt dem. 

Anonymkode: 8c7e6...713

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De liker dem ikke. Det er derfor de oppfører seg så rart rundt dem. 

Anonymkode: 8c7e6...713

Hva gjør de?

Skrevet

Dersom alle som ikke liker innvandrere er rasister er det sannelig enkelt å bli rasist. Hva om du ikke liker dem fordi de har en helt annen kultur, en helt annen måte å oppføre seg på? Ofte skal det ikke mer til for å ikke være spesielt begeistret, uansett rase.

Anonymkode: 442b9...501

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ihvertfall hatt "rasist" merket på ryggen med stolthet, for jeg er også negativ til svenske innvandrere - 20 kriminelle "klaner" - importere rotten fisk. Æsj! Enig med svenskene. 

Anonymkode: 5c516...c24

Skrevet

Som bosatt i Sverige kan jeg si at de fleste svensker ikke er mer rasistiske enn hverken nordmenn eller dansker. 

Anonymkode: 3fc4d...b0c

• Liker 1
Skrevet

Svenskene har jo vært rasistiske mot seg selv siden de har ført en spinnvill innvandringspolitikk i mange år, virker som om det er et gigantisk sosialt eksperiment for å se om de klarer å rasere det svenske samfunnet på kortest mulig tid.

Jeg har full forståelse for at mange svensker blir mer negativ til innvandrere og innvandring, eller rasisme som PK eliten kaller det.

Anonymkode: 8721b...699

• Liker 4
Skrevet

Tror det er FN som fører statistikker over rasisme i ulike land. Du kan sikkert google 👍

Anonymkode: fdbf9...521

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er vel heller motsatt, vært vesentlig mer restriktiv innvandringspolitikk i Danmark enn i Sverige... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...