AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Føler svensker i kjernen ikke liker innvandrere. Tror ikke de er dårlige folk men de er kanskje bare såpass spesielle at de passer dårlig med innvandrere selv om de har tatt i mot mye innvandrere. Dansker føler jeg er mindre rasister enn svensker samtidig som de har tatt inn færre innvandrere enn Sverige. Norge synes jeg er midt i mellom Sverige og Danmark i rasisme og antall innvandrere. Anonymkode: cb90b...756
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler svensker i kjernen ikke liker innvandrere. Tror ikke de er dårlige folk men de er kanskje bare såpass spesielle at de passer dårlig med innvandrere selv om de har tatt i mot mye innvandrere. Dansker føler jeg er mindre rasister enn svensker samtidig som de har tatt inn færre innvandrere enn Sverige. Norge synes jeg er midt i mellom Sverige og Danmark i rasisme og antall innvandrere. Anonymkode: cb90b...756 De liker dem ikke. Det er derfor de oppfører seg så rart rundt dem. Anonymkode: 8c7e6...713
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): De liker dem ikke. Det er derfor de oppfører seg så rart rundt dem. Anonymkode: 8c7e6...713 Hva gjør de? Anonymkode: cb90b...756
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 Dersom alle som ikke liker innvandrere er rasister er det sannelig enkelt å bli rasist. Hva om du ikke liker dem fordi de har en helt annen kultur, en helt annen måte å oppføre seg på? Ofte skal det ikke mer til for å ikke være spesielt begeistret, uansett rase. Anonymkode: 442b9...501 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 Jeg ville ihvertfall hatt "rasist" merket på ryggen med stolthet, for jeg er også negativ til svenske innvandrere - 20 kriminelle "klaner" - importere rotten fisk. Æsj! Enig med svenskene. Anonymkode: 5c516...c24
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Som bosatt i Sverige kan jeg si at de fleste svensker ikke er mer rasistiske enn hverken nordmenn eller dansker. Anonymkode: 3fc4d...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 Svenskene har jo vært rasistiske mot seg selv siden de har ført en spinnvill innvandringspolitikk i mange år, virker som om det er et gigantisk sosialt eksperiment for å se om de klarer å rasere det svenske samfunnet på kortest mulig tid. Jeg har full forståelse for at mange svensker blir mer negativ til innvandrere og innvandring, eller rasisme som PK eliten kaller det. Anonymkode: 8721b...699 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 Tror det er FN som fører statistikker over rasisme i ulike land. Du kan sikkert google 👍 Anonymkode: fdbf9...521
LeneXCII Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Føler svensker i kjernen ikke liker innvandrere. Tror ikke de er dårlige folk men de er kanskje bare såpass spesielle at de passer dårlig med innvandrere selv om de har tatt i mot mye innvandrere. Dansker føler jeg er mindre rasister enn svensker samtidig som de har tatt inn færre innvandrere enn Sverige. Norge synes jeg er midt i mellom Sverige og Danmark i rasisme og antall innvandrere. Anonymkode: cb90b...756 Det er vel heller motsatt, vært vesentlig mer restriktiv innvandringspolitikk i Danmark enn i Sverige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå