Gå til innhold

Er det stygt med kort hår på kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja. Det er ganske traktorlesbe og man tenker at kvinnen er homo. For meg er det sikreste tegn å skille ut homofile kvinner. Selv om selvfølgelig ikke alle er det, men da tenker man jo litt på hvilke signaler kvinnen ønsker å gi... 

Anonymkode: e116b...8be

Wow du kan ikke mye om homofile skjønner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Tinder og andre steder for ca tre år siden, med langt rødblondt hår. Jeg fikk veldig mye respons og matcher. Og en kjæreste som det dessverre er slutt med. I fjor hadde jeg kreft og måtte ta cellegift og mista håret, og har dermed kort hår. Nå får jeg så godt som null respons, faktisk er det null matcher de siste ukene?

Jeg hadde tekst i bio den gangen også, og er bare noen få år eldre. Midten av 40 åra, det sies jeg har pent utseende og vakkert smil, slank. Eneste forskjellen er at jeg den gangen ikke skrev at jeg så etter fast forhold, og jeg skjønner at det luker vekk en del menn at jeg skriver det nå, men at alle unngår meg? Er det faktisk hårlengden? 

Anonymkode: e8964...23f

Korthårsveiser kan enkelte ganger være fint, menneh hvis det er en workout jente med store arm og lårmuskler og i tillegg guttesveis er det ikke pent i min mening.. Jeg syntes kvinner skal være feminin med naturlig halvlangt/langt hår, greit at den en går til sengs med ihvertfall ser ut som en kvinne... Og det er ikke ment som sarkasme, ironi eller trakassering.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er ganske traktorlesbe og man tenker at kvinnen er homo. For meg er det sikreste tegn å skille ut homofile kvinner. Selv om selvfølgelig ikke alle er det, men da tenker man jo litt på hvilke signaler kvinnen ønsker å gi... 

Lykke til videre med livet som singel 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (3 timer siden):

Av alle dumme ting jeg har hørt. De fleste damer som har fylt 50 er ikke ferdig med sex. Snarere tvert imot.  

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tull og tøys .. 

Jeg har ikke kort hår men langt over 50 og en fwb på 38 😂😂😂

Anonymkode: a92de...daf

Joa. Dem får ikke noe særlig tak på det etter 30åra.. Men på 50 er det faktisk full stopp.

Anonymkode: 40b0e...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joa. Dem får ikke noe særlig tak på det etter 30åra.. Men på 50 er det faktisk full stopp.

Anonymkode: 40b0e...7ed

Kanskje hjemme hos deg…. Men det sier vel mest om deg…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se Kristian Valens komedieepisode om "konehår". Det er det som skjer når kvinner blir 42. Da klipper de seg kort og får "konehår".

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen har hatt kreft, og så er dette alt du har å si.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig tror jeg dessverre mange menn har mange rare assosiasjoner forbundet med kvinner med kort hår! Mennene på Tinder vet jo heller ikke grunnen til at håret ditt er kort.

Vet heller ikke om ansiktet ditt kler kort hår? Jeg er av varianten som ser ut som en hamster krysset med en badeball med kort hår :vetikke:

Skal også være nevnt at det finnes menn som synes kort hår er fint! Min samboer er en av de, selv om han er skjønt enig i at jeg ikke kan ha det. Den rette er nok der ute ❤️

Anonymkode: 002bf...0c4

:skratte:Denne lo jeg høyt av

Anonymkode: 28151...62f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hårlengde og frisyre bidrar til et totaltinntrykk, ja. Og kort hår er noe som ikke foretrekkes av mange menn, ja.

Nå har jo du en god grunn til å ha kort hår akkurat nå. Men det grunnen ser jo ikke menn gjennom en Tinderprofil med mindre du skriver det. Jeg hadde lettere akseptert kort hår hos en kvinne som har det av en medisinsk grunn, og kanskje som en forbigående årsak, altså at håret gror ut igjen, kontra en kvinne som velger å ha kort hår selv.
Det blir litt som om at enkelte kvinner ikke liker at menn er skalla. 
Folk er ikke vanskeligere enn det. Primitivt og skremmende rart. Men sånn er det.

Anonymkode: 07604...593

😂
Jeg visste ikke at man trengte en "god grunn" for å få innvilget lov til å ha kort hår!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt digg med kort hår! Om menn finner det uattraktivt er det en bonus! Fader så lei av #villebaresnakklitt og all seksuell trakassering som har skjedd pga lengden på håret. 
Klipp håret, få vær i fred.

#ikkelesbisk 

Anonymkode: dd2a2...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kort hår en stund, og fikk mye mer oppmerksomhet fra menn. Når jeg ser på gamle bilder skjønner jeg ikke helt hvorfor, men sånn var det altså. 

Anonymkode: 405be...536

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stygge svar fra mennene her. Lurer på hvordan de ser ut selv 🙄

Anonymkode: ceade...973

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så stygge svar fra mennene her. Lurer på hvordan de ser ut selv 🙄

Stygge svar? 

Folk er ærlige om det. Det handler om preferanser. Skal man sitte her å lyve for å være snill? Hva hadde poenget vært med tråden da? 

At du selv er korthåret og ikke liker svarene får du ta på din regning. Det er heldigvis mulig å gro håret langt hvis du ønsker det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kvinner som er i gang med eller skal starte med cellegiftbehandling: håper dere klarer å riste av dere bedritne kommentarer fra søppelmennesker. Dere er vakre, og jeg heier på dere alle sammen.

Hilsen jålete kvinne som pyntet seg med leppestift og lange øredobber før hver cellegiftbehandling. Men de usminkede kvinnene i joggebukse var like feminine i mine øyne. Jeg får fnatt av kommentarer om at kvinner gjøre noe spesielt eller ha en spesiell stil, kroppsbygning eller frisyre for å kunne kalles feminine.

Anonymkode: 87cea...bb9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor i all verden tror du at lesbiske kvinner er ute etter menn?

Anonymkode: 6bdf8...2e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner med kort hår er liker vakre som kvinner med langt hår. Selv foretrekker jeg at kvinner har den frisyren de liker og trives med. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Stygge svar? 

Folk er ærlige om det. Det handler om preferanser. Skal man sitte her å lyve for å være snill? Hva hadde poenget vært med tråden da? 

At du selv er korthåret og ikke liker svarene får du ta på din regning. Det er heldigvis mulig å gro håret langt hvis du ønsker det. 

Jeg har faktisk langt hår 🙄 Jeg bare mener at det går an å svare på en litt penere måte, man trenger ikke å være frekk når noen skriver at de har hatt kreft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har faktisk langt hår 🙄 Jeg bare mener at det går an å svare på en litt penere måte, man trenger ikke å være frekk når noen skriver at de har hatt kreft. 

Tråden handler ikke om kreft, egentlig. Tråden handler om menns syn på kort hår hos en kvinne, uavhengig av grunn, innenfor kategorien singelliv og dating.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Familie og venner er over seg av begeistring for hvor fint det er og hvor godt jeg kler det. Og jeg har aldri spurt så de hadde ikke trengt å si så mye. Det er tjukt og det er fall i det og jeg syns det ser fint ut selv, men savner jo det lange håret.. Tar sin tid å få det til å vokse ut igjen fra 0. 

Anonymkode: e8964...23f

Selvfølgelig sier de det, du har hatt kreft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...