AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Del Skrevet 9. september 2021 Var på Tinder og andre steder for ca tre år siden, med langt rødblondt hår. Jeg fikk veldig mye respons og matcher. Og en kjæreste som det dessverre er slutt med. I fjor hadde jeg kreft og måtte ta cellegift og mista håret, og har dermed kort hår. Nå får jeg så godt som null respons, faktisk er det null matcher de siste ukene? Jeg hadde tekst i bio den gangen også, og er bare noen få år eldre. Midten av 40 åra, det sies jeg har pent utseende og vakkert smil, slank. Eneste forskjellen er at jeg den gangen ikke skrev at jeg så etter fast forhold, og jeg skjønner at det luker vekk en del menn at jeg skriver det nå, men at alle unngår meg? Er det faktisk hårlengden? Anonymkode: e8964...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Del Skrevet 9. september 2021 Hva slags frisyre har du? Finnes mange varianter av kort hår……. Anonymkode: f13e7...f07 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Del Skrevet 9. september 2021 Ja. Det er ganske traktorlesbe og man tenker at kvinnen er homo. For meg er det sikreste tegn å skille ut homofile kvinner. Selv om selvfølgelig ikke alle er det, men da tenker man jo litt på hvilke signaler kvinnen ønsker å gi... Anonymkode: e116b...8be 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Zooey Skrevet 9. september 2021 Populært innlegg #4 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Det er ganske traktorlesbe og man tenker at kvinnen er homo. For meg er det sikreste tegn å skille ut homofile kvinner. Selv om selvfølgelig ikke alle er det, men da tenker man jo litt på hvilke signaler kvinnen ønsker å gi... Anonymkode: e116b...8be Vet ikke om jeg skal le eller gråte av dette 😐 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 9. september 2021 #5 Del Skrevet 9. september 2021 Kommer vel an på om det er en kledelig frisyre, kort hår er så mangt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 9. september 2021 #6 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Det er ganske traktorlesbe og man tenker at kvinnen er homo. For meg er det sikreste tegn å skille ut homofile kvinner. Selv om selvfølgelig ikke alle er det, men da tenker man jo litt på hvilke signaler kvinnen ønsker å gi... Anonymkode: e116b...8be TS har hatt kreft, og dette er det du kommer med? Ikke bry deg om håret. Om folk bryr seg om dette, er de ikke riktig for deg. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Del Skrevet 9. september 2021 Dette er det nærmeste jeg fant i farta som ligner Anonymkode: e8964...23f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Del Skrevet 9. september 2021 Neida. Kort hår kan være fint dersom det er en gjennomført stil. Ikke kort hår og snekkerbukse nei. Kort hår og en tydelig feminin stil kan være veldig fint. Anonymkode: 60f88...d39 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er det nærmeste jeg fant i farta som ligner Anonymkode: e8964...23f Altså, lengden begynner å ligne bilde 1 men jeg bruker voks og tar panneluggen til siden som bilde 2. TS Anonymkode: e8964...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Del Skrevet 9. september 2021 Det er veldig typisk at kvinner i førtiårene klipper seg korte. De blir da automatisk mer "kjerring" med en gang, og mister det feminine og søte med langt hår som menn liker. Nå har jo akkurat du en god grunn for ditt korte hår, nemlig sykdom, men det er altså veldig typisk at kvinner i din alder lar lokkene falle og klipper seg korte. Det synes jeg ikke noe om. Jeg har langt hår enda, og er i femtiårene. Setter opp håret som regel i en hestehale, men klippe meg kort kommer jeg aldri til å gjøre. Anonymkode: e425a...d11 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Del Skrevet 9. september 2021 Ja. Det er det. Er hun over 50 år og ferdig med å ha sex går det an og ha kort hår. Anonymkode: 40b0e...7ed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #12 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Var på Tinder og andre steder for ca tre år siden, med langt rødblondt hår. Jeg fikk veldig mye respons og matcher. Og en kjæreste som det dessverre er slutt med. I fjor hadde jeg kreft og måtte ta cellegift og mista håret, og har dermed kort hår. Nå får jeg så godt som null respons, faktisk er det null matcher de siste ukene? Jeg hadde tekst i bio den gangen også, og er bare noen få år eldre. Midten av 40 åra, det sies jeg har pent utseende og vakkert smil, slank. Eneste forskjellen er at jeg den gangen ikke skrev at jeg så etter fast forhold, og jeg skjønner at det luker vekk en del menn at jeg skriver det nå, men at alle unngår meg? Er det faktisk hårlengden? Anonymkode: e8964...23f Hårlengde og frisyre bidrar til et totaltinntrykk, ja. Og kort hår er noe som ikke foretrekkes av mange menn, ja. Nå har jo du en god grunn til å ha kort hår akkurat nå. Men det grunnen ser jo ikke menn gjennom en Tinderprofil med mindre du skriver det. Jeg hadde lettere akseptert kort hår hos en kvinne som har det av en medisinsk grunn, og kanskje som en forbigående årsak, altså at håret gror ut igjen, kontra en kvinne som velger å ha kort hår selv. Det blir litt som om at enkelte kvinner ikke liker at menn er skalla. Folk er ikke vanskeligere enn det. Primitivt og skremmende rart. Men sånn er det. Anonymkode: 07604...593 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #13 Del Skrevet 9. september 2021 mereo skrev (5 minutter siden): Kommer vel an på om det er en kledelig frisyre, kort hår er så mangt. Familie og venner er over seg av begeistring for hvor fint det er og hvor godt jeg kler det. Og jeg har aldri spurt så de hadde ikke trengt å si så mye. Det er tjukt og det er fall i det og jeg syns det ser fint ut selv, men savner jo det lange håret.. Tar sin tid å få det til å vokse ut igjen fra 0. Anonymkode: e8964...23f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #14 Del Skrevet 9. september 2021 Absolutt ikke. Jeg tenker at det har litt med fjeset ditt å gjøre. Noen ser skikkelig bra ut med kort hår, jeg hadde ikke gjort det. Det er også fint med kort hår om man har en slankere ansikt. Hvis man har et rundt fjes, så er det ofte fint med lengre hår. Anonymkode: 14990...8e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 9. september 2021 #15 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Det er det. Er hun over 50 år og ferdig med å ha sex går det an og ha kort hår. Anonymkode: 40b0e...7ed Av alle dumme ting jeg har hørt. De fleste damer som har fylt 50 er ikke ferdig med sex. Snarere tvert imot. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hårlengde og frisyre bidrar til et totaltinntrykk, ja. Og kort hår er noe som ikke foretrekkes av mange menn, ja. Nå har jo du en god grunn til å ha kort hår akkurat nå. Men det grunnen ser jo ikke menn gjennom en Tinderprofil med mindre du skriver det. Jeg hadde lettere akseptert kort hår hos en kvinne som har det av en medisinsk grunn, og kanskje som en forbigående årsak, altså at håret gror ut igjen, kontra en kvinne som velger å ha kort hår selv. Det blir litt som om at enkelte kvinner ikke liker at menn er skalla. Folk er ikke vanskeligere enn det. Primitivt og skremmende rart. Men sånn er det. Anonymkode: 07604...593 Jeg lurte på å skrive det i profilen fordi jeg har bilder både med langt og kort hår, men syns det virker litt sånn "det er så synd på meg" aktig eller eventuelt at det vil skremme folk som tenker at her er det mye issues.. Samtidig ønsker jeg jo en mann som skjønner at livet ikke bare er et eventyr med regnbuer og glede hver dag. Man kan faktisk bli syk når som helst og hvem vet hvem sin tur det er i morgen. Kanskje jeg skal nevne det i bio? Anonymkode: e8964...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurte på å skrive det i profilen fordi jeg har bilder både med langt og kort hår, men syns det virker litt sånn "det er så synd på meg" aktig eller eventuelt at det vil skremme folk som tenker at her er det mye issues.. Samtidig ønsker jeg jo en mann som skjønner at livet ikke bare er et eventyr med regnbuer og glede hver dag. Man kan faktisk bli syk når som helst og hvem vet hvem sin tur det er i morgen. Kanskje jeg skal nevne det i bio? Anonymkode: e8964...23f Tja. Den er vanskelig altså. Men matchene du da får er kanskje mer kompatibel med dine verdier og gode holdninger til livet? Altså at livet ikke er noe eventyr. Men det kan være en idé om at du skriver noen ord om håret. At håret er kort akkurat nå av en grunn, og at du ser frem til at det gror ut igjen til din vante lengde. For det korte håret er vel ikke det du egentlig ønsker å ha? Dermed er det helt innenfor å gjøre folk oppmerksom på at slik ser du ut akkurat nå, men om en stund ser du litt annerledes ut, eventuelt ser ut slik et annet bilde med hår ser ut... Ja nei. Det blir opp til deg. For øvrig er det normalt at man innimellom er inne i små "daler" på Tinder. Ene dagen kan man få 10 likes, og neste uke ingen. Tror det er lik algoritmeavhengig også. Så du kan jo velge å se det an uten å ta noen affærer. Anonymkode: 07604...593 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #18 Del Skrevet 9. september 2021 Mange damer synes at det er fint, men flertallet menn gjør dessverre ikke det. Mulig det faktisk er grunnen, selv om det er fryktelig overfladisk. En annen grunn kan være alder. Har du rundet 40 siden sist? Mange setter grensen sin på max 39 år. (Og til den som kommenterte på legning: det er veldig mange lesbiske jenter som er feminine og har langt hår, og flertallet av de med kort hår er hetero. Men kanskje greit at du sorterer på hårlengde så de slipper å bli kjent med deg) Anonymkode: 5db67...a68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteM Skrevet 9. september 2021 #19 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er det faktisk hårlengden? Anonymkode: e8964...23f Det nekter jeg å tro. I så fall er det bare overfladiske surrehuer som ser profilen din. En kvinne kan være fantastisk fin med kort hår og det er jeg ikke alene om å mene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 9. september 2021 #20 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. Den er vanskelig altså. Men matchene du da får er kanskje mer kompatibel med dine verdier og gode holdninger til livet? Altså at livet ikke er noe eventyr. Men det kan være en idé om at du skriver noen ord om håret. At håret er kort akkurat nå av en grunn, og at du ser frem til at det gror ut igjen til din vante lengde. For det korte håret er vel ikke det du egentlig ønsker å ha? Dermed er det helt innenfor å gjøre folk oppmerksom på at slik ser du ut akkurat nå, men om en stund ser du litt annerledes ut, eventuelt ser ut slik et annet bilde med hår ser ut... Ja nei. Det blir opp til deg. For øvrig er det normalt at man innimellom er inne i små "daler" på Tinder. Ene dagen kan man få 10 likes, og neste uke ingen. Tror det er lik algoritmeavhengig også. Så du kan jo velge å se det an uten å ta noen affærer. Anonymkode: 07604...593 Takk for svar og forslag. Nei, jeg vil ikke ha kort hår, det er ikke helt "meg". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå