Gå til innhold

Snart kan to menn få barn sammen🙂 Fullstendig uten hjelp av eggdonor eller surrogati.

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://archive.vn/iSzQ0

In Jacob Hanna's lab at the Weizmann Institute, for the first time in the world, scientists succeeded in growing a mammal embryo outside the womb. The implications of this unprecedented achievement could be enormous: From growing synthetic embryos for organ implants, to creating an infant whose biological parents are two men. No less

Male couples will be able to have a child together, of their own flesh and bone. One parent will provide the sperm cell, the other will donate the skin cell that will become an egg.

Prof. Hanna

Vel, vel, vel 🙂 Hva tenker dere om dette? Homofile menn er fremtidens vinnere, ser det ut som 🙂 

Anonymkode: 884ac...6c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe bra, men håper det blir dyrt.

Verden er overpopulert av folk som det er.

Skrevet

At noe blir mulig vitenskapelig sett, betyr ikke at det blir lovlig. 

Anonymkode: 161e9...0b1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At noe blir mulig vitenskapelig sett, betyr ikke at det blir lovlig. 

Og hvorfor skulle dette bli ulovlig?

• Liker 1
Skrevet

Dette synes jeg var interessant. Synes ikke det bare skal gjelde homofile menn, men enslige menn som ikke ønsker å være i et forhold med "samme-hvilket-kjønn". 

Anonymkode: f124b...e1b

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om du er mann eller ei, men å gå gravid og føde er ikke så fantastisk altså. Jeg som kvinne kunne gjerne benyttet meg av det, hadde nok brukt egne egg.

Surrogati der homofile bruker egen sæd, kjøper egg og bruker en fattig kvinne som rugemaskin burde vært forbudt.

Anonymkode: b7a03...b99

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Og hvorfor skulle dette bli ulovlig?

Det er vel ikke lovlig, så da trenger det ikke å bli ulovlig. 

Nå har akkurat eggdonasjon blitt lovlig i Norge blant annet, og hvorfor tror du at det har gått så lang tid før dette har blitt lovlig? Kanskje du kan lese deg litt opp på etikk for eksempel og hvordan det påvirker lovverket?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er vel ikke lovlig, så da trenger det ikke å bli ulovlig. 

Nå har akkurat eggdonasjon blitt lovlig i Norge blant annet, og hvorfor tror du at det har gått så lang tid før dette har blitt lovlig? Kanskje du kan lese deg litt opp på etikk for eksempel og hvordan det påvirker lovverket?

Du svarer ikke på spm 🙂 Du bare synser 🙂 

Eggdonasjon rokker ved den grunnleggende vissheten om at hun som føder barnet er «den rette mor»

Men nå snakker vi om et paradigmeskifte hvor et barn har to biologiske fedre.

Skrevet

Det er litt drøyt, og ganske langt fra det som er naturlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...