gleder meg! Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei!!! Jeg bare lurer på om alle her inne skal ha slør??? Lurer nemlig på om jeg skal droppe det selv... Og er iallefall usikker på om jeg skal ha kort eller langt slør... Om jeg skal ha slør så vil jeg egentlig ha kort, men kanskje langt egentlig er finere... Litt forvirret, håper noe kan si litt om hvordan dere skal ha det!!! Og hvorfor dere velger som dere gjør!!! Klemmer fra Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Nei jeg skal ikke ha slør. Jeg skal ha relativt kort hår - men jeg skal enten pynte med blomster eller perler. Jeg sitter og vurderer tiara - men klarer liksom ikke se meg for det helt Jeg vil også vise frem kjolen min og ikke skjule den bak ett slør skal det være så skal det være 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette01Juni Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg skal ha et langt slør. Har langt hår, men skal sette det opp og feste sløret i bakhodet for å si det sånn...(ikke på toppen med andre ord:) ) Sløret er enkelt og skal være like langt som slepet på kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Sløret mitt er 2.5m og skal festes bak på hodet og går litt forbi slepet på kjolen. Har halvlangt hår som skal settes opp, også skal jeg har en søt liten tiara. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 11. mars 2002 #5 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg skal ha slør som rekker meg til midt på ryggen. Det er med bølgekant. Sløret skal ikke festes oppå toppen. Heller litt bakpå hodet. Også skal jeg antagelig ha perler i håret. Har kjøpt det i tilfelle jeg vil ha det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 11. mars 2002 #6 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg skal ha slør som er langt, litt lenger enn kjolen. Har en ganske enkel kjole, og da ble det veldig fint med slør. Jeg anbefaler å prøve slør sammen med kjolen (du får låne et i butikken), da ser du litt bedre hva du synes... Jeg digger slør, synes de er kjmpefine...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 11. mars 2002 #7 Del Skrevet 11. mars 2002 Anki: hvor fikk du kjøpt perler? Har selv lett etter slike ting, for jeg kunne egentlig tenke meg å ha enkle perler i håret. Desverre har jeg ikke funnet det noe sted, så tips hadde vært flott.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud2002 Skrevet 11. mars 2002 #8 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg skal ha langt slør som går litt utenfor slepet på kjolen. Synes det blir en renere og mer elegant stil over hele kjolen når sløret er langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 11. mars 2002 #9 Del Skrevet 11. mars 2002 Dette er den eneste dagen du får anledning til å bære slør, så jeg vil i alle fall råde deg til å prøve et! Det finnes mange ulike typer, og dersom kjolen er detaljert bak kan man velge et gjennomsiktig et slik at kjolen allikevel vises. Selv har jeg valgt et "Mette Marit" slør til kjolen min, det er så smalt så alle de flotte detaljenen på ryggen vises allikevel. Dessuten er det svært diskret når du ser bruden forfra - er ikke så glad i tyllslør som festes høyt oppe på hodet og står ut som en glorie : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 11. mars 2002 #10 Del Skrevet 11. mars 2002 Nei, jeg skal ikke ha slør. Er bare ikke typen og ville bare føle meg veldig dollete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelina Skrevet 11. mars 2002 #11 Del Skrevet 11. mars 2002 Nei, jeg skal ikke ha slör. Har veldig langt hår, og kommer til å ha endel av det hengende i kröller bak, så det blir litt kronglete med slör også. Har i tillegg bestemt meg for en kjole som har ganske mye broderier, så er redd for at det kan bli litt vel mye. Ender vel opp med en liten tiara, tenker jeg. Angelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #12 Del Skrevet 11. mars 2002 Nei, jeg skal ikke ha slør. Enig med Mines, er ikke typen til det og vil føle meg litt for dillete. Tror jeg heller skal ha noe pynt i håret. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #13 Del Skrevet 11. mars 2002 Endelig noen andre som ikke skal ha slør begynte å lure på om jeg var rar nå jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. mars 2002 #14 Del Skrevet 11. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #15 Del Skrevet 11. mars 2002 Så enig, så enig Ragnhild. Det viktigste er at du tar hensyn til hvordan du selv vil føle deg. Det er ganske mye "må og skal" ute og går i forbindelse med bryllup synes jeg. Vær deg selv, selv om det går på tvers av andres oppfatninger av hvordan man "skal " se ut som brud. Lykke til. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsbrud Skrevet 11. mars 2002 #16 Del Skrevet 11. mars 2002 Har alltid drømt om slør, jeg, men da jeg prøvde så jeg helt vill ut. Kledde meg ikke i det hele tatt! Blir nok ikke noe slør på meg heller (sukk)! _________________ Sørlandsbrud 1212[ Dette Innlegg er endret av: Sørlandsbrud den 2002-03-11 15:52 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 11. mars 2002 #17 Del Skrevet 11. mars 2002 Nei,nei.. Jeg skal ikke ha slør. Passer ikke til kjolen som skal være helt enkel. Hadde sikkert vært gøy å prøve slør og tiara for å "kle seg ut" en gang. Men jeg er ikke typen, hadde følt meg skikkelig dum. Litt perler var kanskje ikke så dumt... Tror jeg hadde passet bedre med revir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 11. mars 2002 #18 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg hadde på forhånd bestemt meg for ikke å ha slør, men prøvde det i butikken sammen med kjolen og dro hjem med et som var 3,5m. (går rett utenfor slepet på kjolen) Jeg var HELT bestemt på at jeg i HVERTFALL IKKE skulle ha kort slør, og det fikk jeg også bekreftet i butikken....synes personlig at det ser teit ut.....men smak og behag....gjør det DU vil....hva andre tenker og vil spiller INGEN rolle på DIN bryllupsdag.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå