AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Det pleier å være slik man kan gjøre andre netthandelsteder, men hos H&M får jeg det ikke til. Kan ikke logge inn før jeg har lagt varer i vogna og skal til betalingsplassen. Der kan jeg skrive e-post, kode og så bestille, men jeg ser ingenting annet som "min side" burde inneholde. Kan noen ta en sjekk for meg der og se om manglende opplysninger gjelder for alle? Anonymkode: fba49...a94
Mokkilokki Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Du skal kunne logge deg inn før du kjøper noe. Var inne og sjekket på appen nå og alt funker der. Trykker på ikonet med en person og der får jeg opp alle kjøp. Kanskje du må oppdatere appen hvis det er der du logger inn
GammelKaktus Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Her får jeg ikke opp noe på pc, kun i appen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå