Gå til innhold

Hvorfor vil ikke menn ha kjærester og forhold mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler menn bare er ute etter ligg og uforpliktende treff bare, hvorfor vil ikke menn ha forhold mer? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Småbrukmann
Skrevet

Spørs nok helt hva du tiltrekker deg. Mitt syn er at de fleste vil ha stabilt forhold pga kjærlighet trygghet fast nærhet osv osv. 

Skrevet

Fordi vi er menn. Jeg føler et konstant behov for nye erobringer. Når jeg har ligget med en dame så vil jeg gjerne prøve en ny en.

Anonymkode: 9cd7f...c5b

• Liker 3
Skrevet
Natalie91 skrev (4 minutter siden):

hvorfor vil ikke menn ha forhold mer? 

Joda, det vil de (vi). Ihvertfall mange av oss. Men kanskje du treffer et feil utvalg av dem. Er du på dating-apper? I så fall kan det være noe med måten du presenterer deg på som tiltrekker feil type fyrer?

Skrevet

Fordi at kvinner generaliserer hele jævla tiden.

Tok du den?

Anonymkode: 85c0b...d6f

• Liker 7
Skrevet

Ts her: jeg er på datingapp ja. Men føler jeg er ærlig og har det og på profilen at jeg søker noe varig og seriøst. 

Skrevet

De fleste.menn vil ha forhold.

Anonymkode: afedb...27f

Skrevet

Vi menn er erobrere. Vi skal jakte på kvinner og spre våre gener, men ikke nødvendigvis bare med èn kvinne, helst så mange som mulig. Moderne samboerforhold som mange menn og kvinner har i dag, er jo bare en nyfeministisk konstruksjon.

Anonymkode: 04d24...50a

Skrevet
14 minutter siden, Natalie91 said:

Føler menn bare er ute etter ligg og uforpliktende treff bare

"Akkurat de mennene jeg vil ha vil ikke ha meg. De sier ikke nei takk til sex da."

Er ikke det mer riktig å si? Men mennene du kan få vil du ikke ha? Dette oppsummerer vel egentlig dating i 2021.

Anonymkode: 9c44c...a91

• Liker 4
Skrevet
Natalie91 skrev (15 minutter siden):

Føler menn bare er ute etter ligg og uforpliktende treff bare, hvorfor vil ikke menn ha forhold mer? 

Det er det beste. Ingen forpliktelser med et ligg. Ha kjæreste eller samboer er forpliktelser.  Det eneste pluss er at man kan ha mye mere "grisete" sex . Noe man sjelden kan ha med en ONS.

Anonymkode: b04b8...8de

• Liker 1
Skrevet
Natalie91 skrev (20 minutter siden):

De fleste menn vil ha forhold. Noen få ønsker bare sex fordi det er det eneste de er flinke til. Tror de i hvert fall.

Anonymkode: 48bf5...b02

Skrevet
Natalie91 skrev (1 time siden):

Nå skal jeg skyte fra hofta er men: kvinner får stadig flere rettigheter (som er bra). Det går naturligvis utover menn.

Hypergamiet fører til at damer kun er interessert i menn med mer ressurser og høyere inntekt en seg selv.

Sett fra menns ståsted så vil dama gifte seg men en som tjener mer. Fra det øyeblikket de er gift er alt som anskaffes felles. Dvs at hvis jeg giftet meg med ei som tjener halvparten av meg så vil hun i praksis stikke av med 25% av det jeg akumulerer etter bryllupet.

Når 50% skiller seg og 30% av damer er utro i det forholdet de er i så er det ikke rart at menn tenker seg om 3 og 4 ganger.

Mannen står i fare for å ikke se ungene (dama saboterer), måtte betale eks bidrag lenge etter forholdet er over, måtte dele av pensjonen og eksen stikker av med halvparten uansett hvor lite hun har bidratt med.

Ville ei dame giftet seg med de utsiktene. Neppe. Derfor er damer smartere. De finner seg en mann med høyere inntekt enn dem selv. 

Anonymkode: eed5b...109

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Moderne samboerforhold som mange menn og kvinner har i dag, er jo bare en nyfeministisk konstruksjon.

Kan du utdype hva du mener her? 

Anonymkode: f5ace...8d8

Skrevet
Natalie91 skrev (7 timer siden):

Menn vil ha forhold med kvinner som kan tilby noe utenom sex. Det er ikke en menneskerett å få et forhold med en mann kun i kraft av å være kvinne. Ja, det må jobbes for. 

Anonymkode: 7a016...e5c

• Liker 1
Skrevet

Fordi flere og flere oppdager MGTOW. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...