Gå til innhold

Hvordan få han alene med meg på hyttetur? Reiser i en gruppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en hyttetur og vi er totalt 4 stk. En jeg har hatt et øye til en stund skal også dit. Jeg vet han også er interessert i meg. Vi har litt historie også

For 5 år siden var vi også på hyttetur med en gjeng. Vi er begge to ganske sjenerte av oss, så vi snakket ikke så mye, men surra mye rundt hverandre og ville være nær, uten at noen av oss turte ta steget 🤣 Etter hytte turen så spurte jeg om jeg kunne komme på besøk til hans by (5 t unna min). Jeg dro, men så nervøse som vi var, så drakk vi oss så fulle at vi nesten ikke husker noen ting, men vi hadde dårlig fyllesex. Med fylleangsten som fulgte etter, så turte ingen av oss å holde kontakten etterpå. 

Et par år senere så møttes vi igjen på en fest. Han sa da at han angret mye på at han ikke opprettholdt kontakten og at han ikke helt skjønte hva som skjedde. Han sa han ønsket vi skulle prøve på nytt, da han likte meg veldig godt. Men jeg var der med en ny type! 😳 Så samtalen ble kort og han ble flau, for han hadde ikke fått det med seg

Nå er det ny hyttetur. Vi har flørtet litt på melding og vi begge vet vell at vi fortsatt har et øye til hverandre. Jeg vil gjerne finne ut av om det er noe der og komme litt videre i relasjonen, før jeg evt tar turen igjen til hans by. Men jeg vet ikke helt hvordan få han for meg selv, uten at det skal ødelegge dynamikken og hytteturen for de 2 andre. Hadde vi vært 10 stk så hadde det jo ikke vært noe stress, men når bare 2 blir sittende igjen så føler jeg det er annerledes. 

Jeg føler det blir en reprise av første hyttetur, om vi ikke får inn et kyss på et tidlig tidspunkt 😂 Jeg kan godt ta initiativ til det, men jeg vet ikke hvordan få han for meg selv. Tenkte egentlig bare å stelle meg nær og be han kysse meg 😂 Og det hadde vært enda bedre om det endte med sengekos, sånn at vi vet om vi har en fin tone der også 🙈 Vi må liksom komme over den kleine kneika om vi er usikre på om den andre vil eller ikke, så vi kan begynne slappe av litt rundt hverandre 😂 Om vi havner i seng sammen, så føler jeg også vi kommer til å få snakket mer sammen også. Man har jo andre type samtaler i slike situasjoner, enn når man sitter ute i stua med alle de andre 🙈

Vi er alle 27 år

Anonymkode: 1b1ee...61d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor plassere alt til en hyttetur? kan du ikke bare ringe nå til han, og avtale at dere kan møte ett annet sted? At dere kun makter å sende sms til hverandre blir jo veldig beskjedent. 

Anonymkode: 7d548...c61

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvorfor plassere alt til en hyttetur? kan du ikke bare ringe nå til han, og avtale at dere kan møte ett annet sted? At dere kun makter å sende sms til hverandre blir jo veldig beskjedent. 

Fordi det er typ 3 år siden jeg møtte han sist og det var veldig kort også. Vil gjerne finne tonen og se om vi har en tone før jeg evt reiser en hel helg til hans by igjen. Selv om vi har en fin tone på sms, så er det jo ikke sikkert det blir det irl. Jeg har jo muligheten med denne hytte turen, og jeg føler det er veldig bra. Bedre å vite litt hvor ståa er og at vi ikke er så nervøse igjen, før jeg reiser totalt 10 timer og bruker masse penger på hotell

ts

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så kult overfor de to andre å

innvolveres i deres potensielle sengevals, så hvorfor ikke ta initiativ utafor akkurat den settingen? 

Anonymkode: be693...eb6

• Liker 9
Skrevet

Fordi det er typ 3 år siden jeg møtte han sist og det var veldig kort også. Vil gjerne finne tonen og se om vi har en tone før jeg evt reiser en hel helg til hans by igjen. Selv om vi har en fin tone på sms, så er det jo ikke sikkert det blir det irl. Jeg har jo muligheten med denne hytte turen, og jeg føler det er veldig bra. Bedre å vite litt hvor ståa er og at vi ikke er så nervøse igjen, før jeg reiser totalt 10 timer og bruker masse penger på hotell

ts

jeg kan ikke tro dere skal tilbringe mye tid sammen for å være ærlig... hvis han var mann så ville han jo hjulpet deg ut av beskjedenheten... og når dere har på cv at dere kun oppnådde fyll på tomannshånd da sier jo det sitt. 

Kan du ikke bare gå videre i livet... en ting er at dere skal oppnå å få dialog, men du må ikke glemme når man er sammen så skal du oppleve at du er kvinne og erfarer du blir elsket. 

Start med en date, og still spørsmålene du trenger i daten om dette er virkelig en mann som du vil leve og bo sammen med. 

• Liker 2
Skrevet

Bruk hytteturen til å bli kjent med han, uten at dere trenger å være på tomannshånd eller at det «skjer noe» mellom dere. For det første er det dårlig gjort overfor de to andre dersom dere bare er opptatt av hverandre og stikker av, for det andre høres det ut som dere kan ha ha godt av å bli ordentlig kjent på en avslappet måte. Så tar dere det eventuelt videre etter det.

Anonymkode: 81084...88c

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er ikke så kult overfor de to andre å

innvolveres i deres potensielle sengevals, så hvorfor ikke ta initiativ utafor akkurat den settingen? 

Anonymkode: be693...eb6

Men herregud da, det jeg spør om er kun å få han for meg selv for et kyss. Ikke involvere de andre i våres potensielle sengevals. Dessuten, skjer det noe i senga, så hadde jo det vært på natten når de andre sover uansett

ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men herregud da, det jeg spør om er kun å få han for meg selv for et kyss. Ikke involvere de andre i våres potensielle sengevals. Dessuten, skjer det noe i senga, så hadde jo det vært på natten når de andre sover uansett

ts

Er du sikker på at dere er 27 og ikke 14? 

Anonymkode: 1a736...935

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

jeg kan ikke tro dere skal tilbringe mye tid sammen for å være ærlig... hvis han var mann så ville han jo hjulpet deg ut av beskjedenheten... og når dere har på cv at dere kun oppnådde fyll på tomannshånd da sier jo det sitt. 

Kan du ikke bare gå videre i livet... en ting er at dere skal oppnå å få dialog, men du må ikke glemme når man er sammen så skal du oppleve at du er kvinne og erfarer du blir elsket. 

Start med en date, og still spørsmålene du trenger i daten om dette er virkelig en mann som du vil leve og bo sammen med. 

Vi begge er beskjedne når det kommer til slikt, og det syntes jeg er innafor uansett hvilket kjønn man er 🙈 Jeg blir bare sjarmert når jeg ser han ser litt for lenge på meg, blir bustet og blir flau 😆

Hva mener du med at det sier sitt at vi kun oppnådde fyll på egenhånd? Er jo ganske vanlig at man kan drikke litt for mye når man er nervøs, men det definerer ikke oss eller hvem vi er som personer

Gå videre i livet? 🙈 why? Her var det mye negativitet, spør ikke om dere syntes jeg burde være med han eller ikke, jeg spør jo bare om hvordan få han på tomannshold. 

Jeg som kvinne skal erfare å bli elsket????😂 Hva med han som mann da?? Skjønner ikke greia med å stappe oss inn i kjønnsroller, herregud, vi er bare to mennesker! 

Leve og bo sammen med, det er vell å dra den litt fort frem i svingene, må jo først finne ut om vi passer sammen romantisk og har en fin tone 😜

ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bruk hytteturen til å bli kjent med han, uten at dere trenger å være på tomannshånd eller at det «skjer noe» mellom dere. For det første er det dårlig gjort overfor de to andre dersom dere bare er opptatt av hverandre og stikker av, for det andre høres det ut som dere kan ha ha godt av å bli ordentlig kjent på en avslappet måte. Så tar dere det eventuelt videre etter det.

Er enig i det du sier 😊 Men jeg føler også at vi er så nervøse, at det hadde vært fint å komme over kneika med det ene kysset 🤣 Ønsker virkelig ikke at vi trekker oss unna gruppa mye, men jeg hadde nok bare trengt 15 min alene med han for å tørre prøve meg på et kyss

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du sikker på at dere er 27 og ikke 14? 

Anonymkode: 1a736...935

Jeg syntes det er fint jeg da, at man fortsatt kan ha den spenningen 😜

ts

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er det beste rådet du får TS. 

Anonymkode: 85924...23a

• Liker 2
Skrevet

Dette er det beste rådet du får TS. 

Anonymkode: 85924...23a

Ja uten tvil det beste rådet hittil 😅

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi begge er beskjedne når det kommer til slikt, og det syntes jeg er innafor uansett hvilket kjønn man er 🙈 Jeg blir bare sjarmert når jeg ser han ser litt for lenge på meg, blir bustet og blir flau 😆

Hva mener du med at det sier sitt at vi kun oppnådde fyll på egenhånd? Er jo ganske vanlig at man kan drikke litt for mye når man er nervøs, men det definerer ikke oss eller hvem vi er som personer

Gå videre i livet? 🙈 why? Her var det mye negativitet, spør ikke om dere syntes jeg burde være med han eller ikke, jeg spør jo bare om hvordan få han på tomannshold. 

Jeg som kvinne skal erfare å bli elsket????😂 Hva med han som mann da?? Skjønner ikke greia med å stappe oss inn i kjønnsroller, herregud, vi er bare to mennesker! 

Leve og bo sammen med, det er vell å dra den litt fort frem i svingene, må jo først finne ut om vi passer sammen romantisk og har en fin tone 😜

ts

spør han om han vil hjelpe deg å hente vann i bekken da... da får du han på tomannshånd.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke bare skype med han i kveld? Da har dere truffet hverandre rett før turen, så ting blir kanskje litt enklere når dere møtes face to face!?

Anonymkode: 0e1a8...9ed

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor ikke bare skype med han i kveld? Da har dere truffet hverandre rett før turen, så ting blir kanskje litt enklere når dere møtes face to face!?

skype er faktisk mer flaut. Kan jo gi feil innfallsvinkling når man faktisk møtes.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Støtter denne! 

Veldig styrete opplegg. Virker veldig useriøst for min del, så her anbefaler jeg bare å ta tyren ved hornene.

Anonymkode: a6ee0...589

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi er faktisk alt for introverte og sjenerte til å klare snakke sammen som normale mennesker før vi får inn det ene kysset 🤣 vi begge trenger nok den bekreftelsen fra hverandre før vi klarer slappe av og klare kommunisere og bli kjent som normale mennesker 

Nå ønsker jeg ikke kommentarer som at vi burde legge den død fordi vi sliter med praten fordi vi er nervøse, må da være lov å ha sommerfugler i magen og være nervøse, selv om vi er oppi 20 åra!! 

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

skype er faktisk mer flaut. Kan jo gi feil innfallsvinkling når man faktisk møtes.

Ja!! 😅😅

ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

spør han om han vil hjelpe deg å hente vann i bekken da... da får du han på tomannshånd.

Bekken er en kjøretur unna, også må man gå i 15 min 🙈 De tønnene er kjempestore og jeg er alt for liten til å bære en 😰 Så vi skal hente vann som en gruppe… men takk for forslag ☺️

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Støtter denne! 

Veldig styrete opplegg. Virker veldig useriøst for min del, så her anbefaler jeg bare å ta tyren ved hornene.

Anonymkode: a6ee0...589

Jeg syntes opplegget vårt er koselig jeg 😂 Jeg syntes vi er søte 🤷🏼‍♀️ Men herregud, alt for sin smak, vi er jo alle forskjellige, og det er vell bare godt 😅

ts

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...