Blomsterpotta Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Skal dere se dokumentaren som kommer på Netflix den 15/9? Det skal jeg. Det kommer nok ikke så veldig mye nytt om hans tilstand, men jeg vil anta han er kraftig hjerneskadet. Leste ett intervju med sønnen hans Mick som sa han skulle ønske å kunne snakke med faren sin om formel 1 sporten. Mick regnet med at de ville hatt mye å snakke om. Det er utfra det jeg vil tru Michael er nærmere vegetativ tilstand enn noe annet. En ting jeg har lurt på i alle år er hvorfor familien ikke kan gå ut og fortelle hans tilstand. Han hadde veldig mange fans og når familien holder kortene tett til brystet så oppstår det jo også rykter. Jeg trur det måtte vært en lettelse å kunne oppdatere verden en gang for alle. 3
Elysion Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Blomsterpotta skrev (Akkurat nå): En ting jeg har lurt på i alle år er hvorfor familien ikke kan gå ut og fortelle hans tilstand. Han hadde veldig mange fans og når familien holder kortene tett til brystet så oppstår det jo også rykter. Jeg trur det måtte vært en lettelse å kunne oppdatere verden en gang for alle. Tenker det samme. Kan være at de bare vil være i fred med situasjonen, men all ryktespredningen kan jo ikke være bra for de heller..
Blomsterpotta Skrevet 9. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2021 Wednesday Addams skrev (2 minutter siden): Tenker det samme. Kan være at de bare vil være i fred med situasjonen, men all ryktespredningen kan jo ikke være bra for de heller.. De er nok en veldig privat familie, men det må jo være veldig vanskelig å ikke kunne snakke normalt om hverken mannen eller pappa’n sin uten at de skal røpe hans tilstand. De aller nærmeste vet det selvfølgelig, men tenker på lærere av barna, nye bekjentskaper av både Corinna og ungene. Uansett er det jo helt forferdelig at den ulykken skjedde, men jeg trur jeg ville valgt full åpenhet fra første stund. Da får fansen og alle som på sin måte brydde seg om Michael vite hvordan det går. 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 4 hours ago, Blomsterpotta said: Det kommer nok ikke så veldig mye nytt om hans tilstand, Dokumentaren er i samarbeid med familien så det kommer nok null nytt om hans tilstand. Kommer til å se dokumentaren, men tror det blir en ren nostalgi-film. Anonymkode: ebe1e...dc6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 Tror nok kona er kynisk og grådig, og vil holde liv i myten om at folk tror han kanskje kommer «tilbake» som seg selv etterhvert. Da tjener hun fremdeles penger på han sikkert. Anonymkode: d66ee...1d4 3
Blomsterpotta Skrevet 9. september 2021 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror nok kona er kynisk og grådig, og vil holde liv i myten om at folk tror han kanskje kommer «tilbake» som seg selv etterhvert. Da tjener hun fremdeles penger på han sikkert. Anonymkode: d66ee...1d4 Om folk klarer å skjønne hva Mick sier om sin far i ett intervju, så skal man ikke være Einstein for å skjønne at det ikke er noe særlig kommunikasjon mellom de. Mick har jo sagt at han skulle ønske de kunne snakket om sporten og at de sikkert hadde hatt mye å snakke om. Dermed er ikke Michael talefør på noen som helst måte. Uansett syns jeg fansen fortjener å få vite hvordan ståa er. Det ville stoppet rykter også. 1
Magika_fra_Fyll Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Jeg skal se den, det blir spennende. Jeg har nesten litt dårlig samvittighet siden jeg hatet han i hans storhetstid og alltid heiet i mot han på banen men i ettertid har jeg innsett for en syk fører han var. Det blir interessant å se dokumentaren. 1
coralgol Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 Når i dag slippes den?står bare kommer onsdag
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 De har jo selvsagt krav på sitt privatliv. Men det må da vel være bedre for familien å konstatere kort hvordan tingene er fremfor å motta x antall god bedring og lykkeønskninger fra folk som tror det fremdeles er håp om at han skal bli frisk? Anonymkode: ef57a...954 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: at man er berømt, betyr overhodet ikke at man har noen som helst "plikt" til å opplyse resten av verden om deres helse-tilstand. de burde fått rett på litt privatliv, spesielt i en sånn situasjon. Anonymkode: dd6fa...335 Så absolutt. Men hvis dette hadde skjedd deg og mannen din ble erklært hjernedød. Hadde stadige "god bedring!"mld og ønskninger rettet mot din mann gjort livet lettere for deg? Eller hadde det gjort det lettere å leve med hvis du rev av plasteret og fortalte alle brutalt ærlig at det ikke er mer håp om at han skal komme seg? Anonymkode: ef57a...954 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå