Gå til innhold

Det mest intelligente partneren din har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er for mye fokus på dumme ting partneren gjør. Så for å balansere universet, hva er det mest intelligente partneren din har gjort?

Anonymkode: 52d46...c24

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vet ikke om en spesiell ting han har gjort, men han kan ordne det meste, og han forstår seg på alt av politiske greier i disse tider, jeg har ramlet av lasset for lenge siden...

Anonymkode: 928f6...4b2

• Liker 2
Skrevet

Giftet seg med meg! 😂🤣

• Liker 16
Skrevet

Han henta posten i februar.

Anonymkode: ecb05...5f1

• Liker 2
Skrevet

Det var en fin tråd! 😊 han gjør mange kloke valg, blandt annet er han gründer og jeg respekterer veldig det arbeidet han legger ned i sin egen ide og virksomhet! ❤️

• Liker 1
Skrevet

Tatt master i fysikk og joinet sjakk klubb. 

Anonymkode: 6ce52...020

• Liker 1
Skrevet

Valgte i voksen alder å starte på en utdannelse. Kanskje ikke et veldig intelligent valg, i så måte. Men mer modent og lurt. Jeg er stolt av ham ☺️

Anonymkode: a7c93...7b8

• Liker 2
Skrevet

Tror faktisk han ikke har gjort noe intelligent 🤯

Anonymkode: 17aeb...d43

• Liker 1
Skrevet

Han valgte en solid fagutdanning og kom tidlig ut i jobb.

Anonymkode: 4fd57...5ef

• Liker 3
Skrevet

Han valgte tidlig en god utdanning, og kom dermed fort ut i trygg jobb. Så ufattelig stolt av han, vet han hadde en trøblete barndom og mange odds mot seg. ❤

Han fikser også stadig lure og ålreite løsninger i huset, ting jeg aldri hadde kommet på! :)

Han brøt kontakten med et menneske han i bunn og grunn ikke hadde godt av å ha kontakt med. Veldig vondt for han, men i det lange løp har det gitt han mye mer fred i hverdagen. ❤

Anonymkode: 45ff2...cca

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror faktisk han ikke har gjort noe intelligent 🤯

Anonymkode: 17aeb...d43

Ærlig og naken der...!😬🙈😂😂😂🌹

Skrevet (endret)

Han har valgt god utdannelse som gjør at han er sikret jobb i lang tid, og som han også trives godt i🙂 Jeg er så stolt av ham 😍

Endret av Maranta
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han valgte tidlig en god utdanning, og kom dermed fort ut i trygg jobb. Så ufattelig stolt av han, vet han hadde en trøblete barndom og mange odds mot seg. ❤

Han fikser også stadig lure og ålreite løsninger i huset, ting jeg aldri hadde kommet på! :)

Han brøt kontakten med et menneske han i bunn og grunn ikke hadde godt av å ha kontakt med. Veldig vondt for han, men i det lange løp har det gitt han mye mer fred i hverdagen. ❤

Anonymkode: 45ff2...cca

Sånn er min også! Skikkelig blikk for gode løsninger. Finnes det ikke å få kjøpt så pønsker han ofte ut en måte å få det til på selv.

Anonymkode: 4fd57...5ef

• Liker 1
Skrevet

Han har en god utdanning hvor han bruker hjernen daglig, for at andre skal ha det bra.

Han er økonomisk intelligent, og har gjort mye lurt først for seg selv, og nå for oss som ektepar.

Han er sosialt og emosjonell intelligent. Han leser situasjoner bedre enn de fleste, og reagerer godt.

Det er ikke et problem han ikke kan løse. Veldig glad i han❤

Anonymkode: cea30...e28

• Liker 1
Skrevet

Skrevet mange bøker.

Anonymkode: 63215...597

• Liker 5
Skrevet

Han har samme jobb som sivilingeniører, men han har jobbet seg dit raskt uten utdannelse. Nå forsørger han hele familien ❤️

Anonymkode: f8385...cb5

Skrevet

Han lærte seg mitt kjærlighetsspråk. 🤗

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns han gjør lure ting hele tiden. I stedet for å stå uten jobb, så startet han for seg selv en periode. Tatt fagbrev i voksen alder. Driver med kjøp/salg og tjener på det. 

Han har ikke fått utdelt de beste kortene for et godt liv, alt har han klart helt alene og han har kommet seg langt. 

Anonymkode: 240ac...7ca

• Liker 2
Skrevet

Masse 💕

Han er en god elsker og er opptatt med å tilfredsstille meg

Han er veldig flink med barna og har fulgt dem veldig opp på treninger/ skole / lekser osv

Han har utdannet seg i voksen alder, og takket meg for min tålmodig. 

Han er raus med komplimanger og er flink til å oppmuntre meg på gråværsdager 

Anonymkode: e7e7c...b20

• Liker 1
Skrevet

Rent evnemessig må det være å ta en doktorgrad. Men det har jeg gjort også, så der er vi even ;)

Anonymkode: aa359...3af

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...