AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Jeg er en kvinne på 25 år som starter i ny jobb i anleggsbransjen til uken. Har tidligere jobbet i helse- og sosial sektoren, så det har vært overvekt av kvinner på alle arbeidsplasser jeg har hatt tidligere. Er veldig spent på hvordan dette vil gå. Noen som har erfaring med å være ung kvinne i et så mannsdominert yrke? Vil jeg bli tatt godt imot? Anonymkode: 9d2fd...48b
Elysion Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Jeg opplever at arbeidsmiljøet ofte er bedre på arbeidsplasser der majoriteten av de du jobber med er menn. Skal være utrolig generaliserende nå, men jeg synes at på arbeidsplasser hvor flesteparten er kvinner, så er det mye mer giftig arbeidsmiljø. Det er drama, intriger og baksnakking. Sier ikke at det er dramafritt på arbeidsplasser som er mannsdominerte, men det er mer problemer som oppstår der og da, som løses fort, i stedet for ting som blir liggende og ulme. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Wednesday Addams skrev (1 time siden): Jeg opplever at arbeidsmiljøet ofte er bedre på arbeidsplasser der majoriteten av de du jobber med er menn. Skal være utrolig generaliserende nå, men jeg synes at på arbeidsplasser hvor flesteparten er kvinner, så er det mye mer giftig arbeidsmiljø. Det er drama, intriger og baksnakking. Sier ikke at det er dramafritt på arbeidsplasser som er mannsdominerte, men det er mer problemer som oppstår der og da, som løses fort, i stedet for ting som blir liggende og ulme. Så bra. Håper det er sånn😊 takk for svar Anonymkode: 9d2fd...48b
Maranta Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 (endret) . Endret 23. september 2021 av Maranta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå