Gå til innhold

HVORFOR går gutter bare etter slemme jenter? ​😠​

Anbefalte innlegg

Skrevet

De går bare etter slemme jenter som konstant maser og kjefter og er utro i hytt og pine. Mens snille jenter bare er luft. 😠

Anonymkode: 126cd...ad9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, enda en klassetråd på KG!

Anonymkode: 63be9...121

• Liker 7
Skrevet

Bitter much?

Anonymkode: b51ff...6f1

• Liker 3
Skrevet

Slemme jenter vil pule 😎

Anonymkode: 27ad7...896

• Liker 5
Skrevet

Ja de går etter de bortskjemte som bare skriker og kjefter på dem. Og som mobber andre. 

Anonymkode: 05764...862

Skrevet

Selvtillit. Snille jenter er for forsiktige, slemme jenter vet hva de vil ha og kan være ansett å bety mer mer action.

Anonymkode: fad51...c28

Skrevet

De fleste menn "går" egentlig ikke etter noen, de tar den som velger dem. Få menn har så mye valg. Om en slem jente velger en så er det en slem jente man får. Du får velge deg en mann du og da vel?

Anonymkode: e2f53...bef

• Liker 6
Skrevet

Snille jenter blir ofte for kjedelige.

Anonymkode: 14ae9...df0

• Liker 1
Skrevet

En enkel løsning på det her; bli slem.

Skrevet

Snill jente kommer til himmelen. Slem jente kommer dit hu vil. 🤷‍♂️

• Liker 3
Skrevet

Fordi de snille jentene kan få sex når de vil. Menn gjør veldedighet for de slemme. Noen må være med dem også. 

Anonymkode: cb2b5...418

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

De går bare etter slemme jenter som konstant maser og kjefter og er utro i hytt og pine. Mens snille jenter bare er luft. 😠

Nææ er motsatt for min del da..🙄..slemme jenter er jo dumme som brød..

Skrevet

Svært få foretrekker en slem jente, men det kan jo være hun er aktiv og viser interesse, at hun er morsom å bruke tid med, eller at hun er penere enn det snille alternativet. 

Anonymkode: 8c7ac...212

• Liker 2
Skrevet

har jeg aldri hørt om at skulle være en greie, det er mere motsatt, jenter (uansett om de er snille eller slemme) vil ha bad-boys. I hvertfall i tenårene og tjue-åra. Selvom de fortsetter å ville ha bad-boys hele livet, er det en liten minoritet av jenter som går etter trygghet når de passerer 30 og vil slå seg til ro/lande litt. jenter har som regel ikke noe problem med å finne en partner, men lider under at en potensiell kjæreste aldri er bra nok. Som man sier: jenter er singel fordi ingen når opp, gutter er singel fordi de ikke når opp.

Anonymkode: 7a3c2...545

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fordi de er flinkere til å elge seg innpå menn? 

Jeg vil bare ha snille, gode kvinner som behandler en partner godt, slik jeg vil være mot henne. De må man lete mer etter, for de markedsfører seg ikke like aggressivt. Men det er virkelig verdt det! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snille jenter blir ofte for kjedelige.

Anonymkode: 14ae9...df0

Jeg er snill mot dem jeg synes synd på. 

Anonymkode: a274b...826

Skrevet

Masete kvinnfolk er det verste som finnes. Forstår ikke menn som blir sammen med slike.

Anonymkode: 3057e...a68

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Masete kvinnfolk er det verste som finnes. Forstår ikke menn som blir sammen med slike.

kvinner er hot når de ber om det. 

Anonymkode: cb2b5...418

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Menn maser like mye. Men jeg hadde også mareritt om en mann for ikke lenge siden. At jeg ringte på døren hans og han står der i vid kjole, vAskeklut på hodet, leppestift og blå øyenskygge og går rundt og maser og kjefter på mannen han skal gifte seg med. Type: hvordan våååååger du-oppførsel, ser du ikke at jeg strrreeever???!!! 

Grøøøøøssssss….. og mannen han skulle gifte seg med gikk bare forsiktig rundt.. 

Anonymkode: a274b...826

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De snille damene? Alle damer har samme mål og håp. De vil bli bergtatt av en prins som i en kjærlighetsroman. 

De snille jentene er luft fordi de på ingen måte bidrar til det mannen setter pris på. Jo de styrer med huset og i hagen, men det klarer vi menn fint selv også. Men det vi menn setter pris på er ikke viktig. Derfor blir du valgt bort istedet for å bli valgt. 

Tenk på det neste gang du har en mann i senga der du åpner opp slik at han kan penetrere deg mens du ligger å tenker på morgendagen eller at bare skal bli ferdig. For deg er ikke dette så viktig. Du vil bare ha alt det andre. Derfor blir du valgt bort.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...