Gå til innhold

Jeg har hatt sex med naboen min mens dama hans jobbet utenlands.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabo som er knakende kjekk og for noen år siden var jeg forelsket i han, men da sa han til meg at han var opptatt, og  at vi bare kunne være venner.

I fjor flyttet dama hans til Sverige for å jobbe i 6 måneder, og på grunn av Corona så fikk de ikke sett hverandre, Så han var her i Norge og hun var mange hundre mil borte.

Jeg har aldri møtt hans kjæreste, men passet på å være på besøk når hun ikke har vært hjemme.

Det siste halvåret har vi hatt mye med hverandre å gjøre, vi har spist middag sammen, har gått tur sammen og jeg har passet hans hund og han har passet min katt hvis jeg har vært borte noen dager.

Jeg har likt han mer og mer og har begynt å flørte og tolke hans meldinger som en invitasjon til å komme over og å ha sex.

Jeg har tatt bilde av meg selv i sexy undertøy og sendt til han, jeg har invitert han over på hjemmelaget tomatsuppe og "tilfeldigvis" bare gått rundt i en bitteliten og kort silke morgenkåpe.

Alt dette for å få han på kroken og til slutt har vi hatt sex et par ganger, men jeg har oppdaget at han ikke er interessert i å bli sammen med meg, men at han ville ha sex fordi han ikke hadde hatt sex med kjæresten sin på lang tid kanskje

I sommer kom kjæresten tilbake igjen, og etter det så har det vært bare normale meldinger fra han og ikke noe flørtende.

Lurer nå på hvordan jeg skal forholde meg til dette, for han har vært utro med meg og jeg har faktisk lagt meg etter han, selv om jeg ikke føler jeg egentlig har noe ansvar.

Er redd kjæresten hans skal finne ut om oss, og komme på døren min og lage et helvete.

Har jeg vært en drittkjerring som har gått med på å ha sex med en opptatt mann og god nabo?

Anonymkode: 1cdf5...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et midt-på-treet godt forsøk, det skal du ha.

Anonymkode: bae4e...a2d

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et midt-på-treet godt forsøk, det skal du ha.

Anonymkode: bae4e...a2d

Hva mener du?

Skrevet

Selvfølgelig har du vært dritt kjerring og lagt deg etter en opptatt mann. Kan love deg, sånne ting kommer frem til syvende og sist. Jeg vet om nabo fitta hadde lagt seg etter min mann når jeg hadde vært borte på Østlandet og han  gitt etter hadde jeg laga så mye kvalme for henne at hun hadde revurdert å bo der. Mannen hadde jeg tilgitt på pletten. For å gi etter for press, vet jeg alt om. Du har rett og slett pressa deg på han og burde Vurdre å flytte! For et mareritt og helvete vil du få til syvende og sist. 

Anonymkode: e04e9...204

• Liker 17
Skrevet

Hvorfor ikke bli kjent med en singel mann, du har jo draget, send sms til en som ikke trenger å være naboen din, kanskje en kollega du har hilst på. 

Anonymkode: 87415...d3d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke bli kjent med en singel mann, du har jo draget, send sms til en som ikke trenger å være naboen din, kanskje en kollega du har hilst på. 

Møter aldri menn som blir interessert i meg

Ts

Skrevet

"Gikk med på" å ha sex med en du maste på til han gav etter? 

Mm. Fint det. 

Anonymkode: 6e0e7...530

• Liker 7
Skrevet

Ta det med ro. Dama hans har sex med menn i utlandet 😉 

Anonymkode: 3dafb...86d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Møter aldri menn som blir interessert i meg

Ts

oi, men, hvilke gjerder har du satt rundt deg siden det ikke oppnåes? Du ble kjent med naboen, da har du vel allerede ett nettverk, regner med du har 500 facebook venner i tillegg...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har en nabo som er knakende kjekk og for noen år siden var jeg forelsket i han, men da sa han til meg at han var opptatt, og  at vi bare kunne være venner.

I fjor flyttet dama hans til Sverige for å jobbe i 6 måneder, og på grunn av Corona så fikk de ikke sett hverandre, Så han var her i Norge og hun var mange hundre mil borte.

Jeg har aldri møtt hans kjæreste, men passet på å være på besøk når hun ikke har vært hjemme.

Det siste halvåret har vi hatt mye med hverandre å gjøre, vi har spist middag sammen, har gått tur sammen og jeg har passet hans hund og han har passet min katt hvis jeg har vært borte noen dager.

Jeg har likt han mer og mer og har begynt å flørte og tolke hans meldinger som en invitasjon til å komme over og å ha sex.

Jeg har tatt bilde av meg selv i sexy undertøy og sendt til han, jeg har invitert han over på hjemmelaget tomatsuppe og "tilfeldigvis" bare gått rundt i en bitteliten og kort silke morgenkåpe.

Alt dette for å få han på kroken og til slutt har vi hatt sex et par ganger, men jeg har oppdaget at han ikke er interessert i å bli sammen med meg, men at han ville ha sex fordi han ikke hadde hatt sex med kjæresten sin på lang tid kanskje

I sommer kom kjæresten tilbake igjen, og etter det så har det vært bare normale meldinger fra han og ikke noe flørtende.

Lurer nå på hvordan jeg skal forholde meg til dette, for han har vært utro med meg og jeg har faktisk lagt meg etter han, selv om jeg ikke føler jeg egentlig har noe ansvar.

Er redd kjæresten hans skal finne ut om oss, og komme på døren min og lage et helvete.

Har jeg vært en drittkjerring som har gått med på å ha sex med en opptatt mann og god nabo?

Ja

Anonymkode: ef943...8cc

Skrevet

Ts her

Jeg er singel og kan gjøre hva jeg vil, han er i forhold og har ansvaret.

Hadde han vært supert forelsket i kjæresten sin hadde han ikke hatt sex med meg.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her

Jeg er singel og kan gjøre hva jeg vil, han er i forhold og har ansvaret.

Hadde han vært supert forelsket i kjæresten sin hadde han ikke hatt sex med meg.

Jo, når du kjenner til at han er i et forhold så legger du deg ikke etter han. Finn din egen, single mann og la de opptatte være i fred.

Anonymkode: 78fc0...713

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, når du kjenner til at han er i et forhold så legger du deg ikke etter han. Finn din egen, single mann og la de opptatte være i fred.

Anonymkode: 78fc0...713

Men det er jo han som har vært utro, ikke jeg.

Ts

Skrevet

Menn er ikke like emosjonelle som kvinner, du er singel og har gjort en god gjerning for han. Hadde du vært mann hadde det vært feil, men da hadde du nok ikke fått muligheten heller. En kvinne er mye mer tålmodig og trofast enn en mann.

Anonymkode: 64aeb...721

Skrevet

Syntes du ikke at det er litt trist at du må legge deg SÅ intenst etter en mann at du må invitere han på middag i bare undertøyet for å få noen til å ligge med deg ? :klo: 

Det her hadde jeg bare holdt helt kjeft om dersom jeg var deg. Evt. hadde jeg flyttet dersom jeg var i dine sko, da dette rett og slett er for pinlig for deg. Naboen har brukt deg som en lett tilgjengelig «tømmestasjon» i nøden. Det er flaut. 

Anonymkode: 61341...aa7

• Liker 11
Gjest Smeltemann
Skrevet

Dette beviser bare hvor lite du  tenker, du visste at han hadde kjæreste ,han har sagt at han ikke vil ha noe forhold til deg.   Enda er du skuffet. ??

Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Dette beviser bare hvor lite du  tenker, du visste at han hadde kjæreste ,han har sagt at han ikke vil ha noe forhold til deg.   Enda er du skuffet. ??

Han sendte jo blandede signaler når han flørtet og hadde sex med meg

Ts

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sendte jo blandede signaler når han flørtet og hadde sex med meg

Ts

Nei han gjør ikke det.  Han vil kun ha sex.

Skrevet
Smeltemann skrev (5 minutter siden):

Nei han gjør ikke det.  Han vil kun ha sex.

Men det er jo dårlig moral av han å ikke klare å holde seg unna andre damer (meg) når kjæresten hans er borte i lang tid.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...