Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes sikkert tusen tråder om dette, men. Var på ul privat i uke 14+1, og legen sa at han var veldig sikker på at det var en gutt. Nytt sted med nytt ul- utstyr. Bør jeg kunne være relativt sikker på dette?

Anonymkode: a4407...54a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er rimelig sikkert.

Anonymkode: b5681...7ff

• Liker 2
Skrevet

Ganske så sikkert riktig :) vi fikk vite jente i uke 12, og det stemte her :) 

Anonymkode: 4b4ce...0b5

• Liker 3
Skrevet

Jepp gutt er som regel helt sikkert. 

Anonymkode: 36e5e...a97

• Liker 2
Skrevet

Har fått vite kjønn i uke 13 på alle mine 3 jenter, så det er nok stor sjanse for at det stemmer.

• Liker 2
Skrevet

Da skal jeg komme inn med en litt annen tone. Fikk vite min skulle bli en gutt i uke 12+3 og 15+3. På OUL fikk vi plutselig beskjed om jente. Og på flere UL etter det, inkl 3D så vi tydelig at det er jente. Så ville ikke vært bombesikker før du er på OUL. 

Min bror og de har fått en jente, de fikk også beskjed om gutt på TUL i uke 13.

Er ganske hovent nedi der når det utvikler seg så klitoris kan fort se ut som en liten penis i noen uker der.

Anonymkode: c558e...9ed

• Liker 1
Skrevet

Jeg fin vite at jeg har en gutt i magen uke 12+0. Man kunne da lett se penisen.. legen sa: dette er alt for stort til å være kjønnsleppe... 

Anonymkode: 640d6...418

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 23.21):

Jeg fin vite at jeg har en gutt i magen uke 12+0. Man kunne da lett se penisen.. legen sa: dette er alt for stort til å være kjønnsleppe... 

... eller.... var på ultralyd i dag på sykehuset for ..13+3( antall + dager endrer seg for hver gang jeg er inne 😂)  da sa ho : de sa det var en gutt? Jeg tror det er en jente... men- vi ser på dette i uke 18 :) klitoris og penis er like store på dette tidspunktet - man må se på retningen.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...