Gjest tivoli Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 HVOR har dere solgt de? Jeg har lagt ut min på finn, dittbryllup og to andre steder. Kun èn har svart og syntes det var altfor dyrt (dvs halv pris). Jeg gir nesten opp..
linky Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 Dette lurer jeg også på, jammen ikke lett å få solgt kjolen.har satt den under halv pris også
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Jeg solgte min på finn.no i løpet av et døgn jeg. For halve prisen. Mulig jeg var veldig heldig, men jeg hadde flere som var interessert også. Mari
Arwen Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 Har vært heldig jeg, og ble kontaktet av en bruker her inne som ønsket å kjøpe den før jeg fikk lagt den ut.
Gjest MrsL Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Min er heller ikke solgt ennå, og jeg har sluttet å legge den ut for salg. Beholder den heller selv enn å "gi den bort"
Tyren Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Jeg la ut kjolen min for salg på finn.no, bruktmarked.no, kg.no, bryllupsdagen.no og qxl.no. Det tok ett år før den ble solgt, regner med at det var fordi det ikke var ett av de mest kjente merkene. Hadde mange som tok kontakt og som gjerne ville prøve og som sa de ville kjøpe, men de ombestemte seg hele tiden i siste lita. Vær tålmodig så blir den nok solgt til slutt
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #7 Skrevet 29. september 2005 Jeg har MS Celeste og den er ennå ikke blitt solgt. La den ut på finn og markedsplassen samt dittbryllup. Mange som var intertesserte, men den var nok for dyr. 10.000 kr for nyrenset kjole, underskjørt, slør, veske og sjal (de to siste hører jo til kjolen).
lil Skrevet 29. september 2005 #8 Skrevet 29. september 2005 Prøver å selge kjole jeg også.. Ikke lett, selv om kjolen er fin, splitter ny, veldig rimelig og i "normal" str. tror rett og slett at det er så utrolig mange brukte kjoler ute og går, at det blir for få kjøpere i forhold til selgere. 10 000 for en brukt kjole er nok dyrt ja... Da hadde jeg heller kjøpt en ny til samme prisen!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #9 Skrevet 29. september 2005 Prøver å selge kjole jeg også.. Ikke lett, selv om kjolen er fin, splitter ny, veldig rimelig og i "normal" str. tror rett og slett at det er så utrolig mange brukte kjoler ute og går, at det blir for få kjøpere i forhold til selgere. 10 000 for en brukt kjole er nok dyrt ja... Da hadde jeg heller kjøpt en ny til samme prisen! ← Nå koster denne kjole 15.900 kr ny i butikken. Underskjørtet kostet 1.200 DKK og sløret 900 kr. Prisen på kjolen er derfor litt over halv pris. Vil helst ikke selge den, men får jeg denne summen så slår jeg til. Hannemor
Gjest Bride to be Skrevet 29. september 2005 #10 Skrevet 29. september 2005 Ser jo at det pr. i dag ligger over 800 annonser på finn.no under kategorien bryllup, og selv om ikke alle annonsene er for brudekjoler så er det jo unektelig mange å velge blant. Har selv kjøpt min brukt på finn, veldig fornøyd!! Lykke til, alle dere som skal selge kjoler (jeg kommer ikke til å selge min, er jo så veldig MIN kjole!!)
lil Skrevet 29. september 2005 #11 Skrevet 29. september 2005 Forstår godt at du vil ha noe igjen for den. Men du konkurerer jo med mange andre som sikkert kan tilby omtrent samme kjolen som du har for en rimeligere penge. Ser forresten at de fleste MS kjoler ligger på mellom 6-8 tusen. Har ikke sett noen til 10 000, og jeg tror også at de fleste snarere legger seg under enn over halv pris. Men som sagt, jeg forstår deg svært godt, du har brukt masse penger på den kjolen, så om du først skal kvitte deg med den så er det ikke urimelig å ville ha noe igjen for det Lykke til uansett, kanskje vi er heldige og får solgt kjolene våre alle sammen en dag!
Hannemor Skrevet 29. september 2005 #12 Skrevet 29. september 2005 Grunnen til at prisen min er så stiv er jo fordi jeg egentlig ikke har lyst til å selge den. Celeste er en av de dyreste kjolene til MS, så om det blir så altfor stor prisforskjell fra de andre kjolene er jeg ikke så sikker på.
Jens Skrevet 5. oktober 2005 #13 Skrevet 5. oktober 2005 Solgte min på Finn.no. Kjøpte den for 12000,- og solgte den for 7000,-!!
Huldra:) Skrevet 5. oktober 2005 #14 Skrevet 5. oktober 2005 Nå koster denne kjole 15.900 kr ny i butikken. Underskjørtet kostet 1.200 DKK og sløret 900 kr. Prisen på kjolen er derfor litt over halv pris. Vil helst ikke selge den, men får jeg denne summen så slår jeg til. Hannemor ← Jeg får leie den av deg snuppa - så får jeg kjole og du penger Begynner å bli litt oppgitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå