Gå til innhold

Forvirret over Tinder melding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei🌞 

Jeg matchet med en jeg har hatt et godt øye til! Yay! Han ga meg et kompliment og spurte meg ut på date, noe jeg sa ja til selvfølgelig. Men nå har det gått snart en uke og har ikke hørt noe fra han. Han bor ikke i Norge for øyeblikket og er veldig veldig opptatt hvis det har noe å si? Jeg er så stresset haha! Er alt håpet ute eller må jeg bare vente?🥺 Vi planla date i januar da han er hjemme i Norge igjen 

Anonymkode: d683e...5d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hei🌞 

Jeg matchet med en jeg har hatt et godt øye til! Yay! Han ga meg et kompliment og spurte meg ut på date, noe jeg sa ja til selvfølgelig. Men nå har det gått snart en uke og har ikke hørt noe fra han. Han bor ikke i Norge for øyeblikket og er veldig veldig opptatt hvis det har noe å si? Jeg er så stresset haha! Er alt håpet ute eller må jeg bare vente?🥺 Vi planla date i januar da han er hjemme i Norge igjen 

Gud det var lenge til. Men jeg ventet i 10 mnd’er for en fra utlandet som aldri kom. Var det verd det? Niks 

• Liker 1
Skrevet

Januar??

Det er jo en evighet i dating-verdenen.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men nå har det gått snart en uke og har ikke hørt noe fra han.

eller må jeg bare vente?

Vi planla date i januar

Det finner du ut i januar. Bare september får gått nå, så er det bare oktober, november og desember igjen til det skjer...

Anonymkode: da54f...890

Skrevet

Er kanskje litt lenge å vente😅 Men mister litt håp når han ikke svarer da🥺 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei🌞 

Av erfaring høres dette ut som et møte som mest sannsynligvis ikke skjer. Jeg er skeptisk om det er over 2 uker til en date. 

Anonymkode: 64a07...0cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...