AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Jeg skal betale inn gjelden som er til trekk hos namsmannen, og lurer på hvor fort de stopper trekket i lønna? Dersom jeg betaler i dag, så regner jeg med at de ikke har fått oppdatert systemene før neste lønn, som er den 25. sept? Noen som vet? Anonymkode: 30488...912
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Du kan jo evt sende en kopi av innbetalingen til innkrevingssentralen eller den som styrer kravet. Da kan det hende at de setter kravet i ro frem til en evt betaling registreres i systemene deres. Evt ta kontakt med kreditor å forklare at du vil betale rest sp kan de aktivt overvåke saken din og få den stoppet så snart de ser at pengene har kommet. Anonymkode: 03fff...c5b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan jo evt sende en kopi av innbetalingen til innkrevingssentralen eller den som styrer kravet. Da kan det hende at de setter kravet i ro frem til en evt betaling registreres i systemene deres. Evt ta kontakt med kreditor å forklare at du vil betale rest sp kan de aktivt overvåke saken din og få den stoppet så snart de ser at pengene har kommet. Anonymkode: 03fff...c5b De godtar nok ikke kvitteringer oversendt på epost e.l. Det tar bare et par minutter å lage en falsk nettbankkvittering. Så det på Svindeljegerne på TV3 i går. Men ja, det kan hende de setter det i bero et par dager likevel. Dersom ts ringer, kan han/hun få svar om betalingen rekker å registreres før neste trekk, som jo er to uker til. Anonymkode: 227d7...7c1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 I værste fall får du det tilbakebetalt Anonymkode: 51cc6...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå