Gå til innhold

BBhugme gravidpute - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne i graviditeten?

Fikk dere nytte av den også under fødsel og etterpå, til amming etc?

Anonymkode: 03722...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsket den i graviditeten med første og med andre var den helt nødvendig da jeg hadde kraftig bekkenløsning. 

Etter fødselen har jeg brukt den litt til å amme og ligge behagelig i sofaen (vanskelig når underliv og pupper er sårt og ømt 😆), men den er blitt faset ut etter et par måneder :) Den er litt for lang til å fungere som en god ammepute, bruker heller en god og fast vanlig pute :)

Anonymkode: 2e7ed...e9c

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke overlevd uten i noen av graviditeten tror jeg. Glemte å ta den med på hytta i helga, og sov kanskje en time per natt. Verdt alle penga! Lett!

Anonymkode: 8706c...24e

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd. Brukte den mye i andre trimester, i tredje trimester syns jeg dyna gjorde like god nytte på natta. Da flyttet jeg puta ut i sofaen og brukte den i ryggen.

Prøvde den som ammepute da babyen var bitteliten, men fikk det ikke til å fungere. Var på ammeveiledning da han var tre måneder gammel og fikk tips om å ha knuten på samme side som han skulle amme på dersom jeg bruke modifisert vuggestilling. Nå funker det gull, og jeg bruker den fremdeles nå når han er 9 mnd gammel. 

Mannen elsker den også, og sover stadig med den. 😂

Anonymkode: e1d45...05c

• Liker 2
Skrevet

Har brukt den igjennom to graviditeter og bruker den enda for å sove godt selv om minste er 2. Ikke noe god som ammeperioden dog.

• Liker 1
Skrevet

«Alle» jeg kjenner elsker den 😊 Jeg likte den ikke så godt, men tror kanskje det er fordi jeg er veldig lav (153 cm). For meg var den mer plagsom og i veien enn til støtte og nytte i svangerskapet og fungerte ikke som ammepute. 

Anonymkode: 34c5e...851

• Liker 1
Skrevet

Syns den var alt for stor, selv om jeg er 175 cm lang. Jeg brukte den 5 ganger i graviditeten, og syns den var uhåndterlig å sove med. Solgte den igjen.

Anonymkode: 24513...3e9

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns den var veldig god som gravidpute, men som ammepute var den pyton. Da brukte jeg heller cosyfix sin.

Veldig behagelig å ligge innat, og bruke som støtte til hofter og rygg når man skal sove, men også når man skal slappe av i sofaen. Den er litt stor, så om du har en liten seng og har tenkt å dele senga med gubben så får dere liten plass 😆 Å det er en storsannsynlighet for at gubben stjeler den

• Liker 1
Skrevet

Det sistnevnte stemmer absolutt; mannen er blitt veldig glad i puta han også 😂

Anonymkode: f0625...17e

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd:) 

selv om jeg ikke skal ha flere barn så skal jeg ikke selge den:-)

Anonymkode: d6fd4...4d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen som har erfaringer med denne i graviditeten?

Fikk dere nytte av den også under fødsel og etterpå, til amming etc?

Anonymkode: 03722...d4b

Fantastisk i graviditeten! Ubrukelig til amming.

Anonymkode: 63a52...330

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

«Alle» jeg kjenner elsker den 😊 Jeg likte den ikke så godt, men tror kanskje det er fordi jeg er veldig lav (153 cm). For meg var den mer plagsom og i veien enn til støtte og nytte i svangerskapet og fungerte ikke som ammepute. 

Anonymkode: 34c5e...851

Jeg elsket den under svangerskapet! 154 cm selv. Men som ammepute var den ikke noe tess for meg heller. Gikk for Cozyfix til det.

Anonymkode: 72dbf...655

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...