Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gale dama?
Skrevet

Hei,

Hatt en litt t¢ff helg. Bor ikke sammen med kjæresten, og vi kranglet forrige helg. Jeg var VEEEELDIG sinna på ham for noe han gjorde forrige helg, og sa at jeg ikke ville snakke med ham f¢r s¢ndag (i går..). L¢rdag savnet jeg ham, og jeg dro bort dit og kom inn (han ville ikke slippe meg inn, men etter å ha ringt ham fra 10.00-12.00 uten svar og en tekst som sa at han var opptatt og kunne snakke med meg s¢ndag - og dessuten var sinna på meg for forrige helg...noe han var skyld i, og det hadde han innr¢mt..)åpnet han d¢ren.. Jeg trampet inn på soverommet, full av bange forutanelser...og der satt hun! Halvnaken og overrasket.. Det tiltet for meg, gikk helt bananas. Tror ikke jeg slo henne, men dro av henne dynen og lurte på hva i hel... hun gjorde i min seng, og hva hun gjorde med MIN kjæreste? D¢ren hadde smelt igjen bak meg, så der stod vi da, begge damene i soverommet og kjæresten i netto'n utenfor. D¢ren hadde hengt seg opp og det varte og rakk f¢r vi klarte å komme oss ut igjen.. Og det ved at kjæresten sparket opp d¢ren som gikk rett i hodet på dama..

Dama gikk og kjærestens unnskyldning er at han trodde jeg kom til å gj¢re det slutt på s¢ndag så han antok det var 'over' etter forrige helg.. Hm! Han mener derfor han ikke har vært utro!! :frustrert:

Jeg ringte dama senere og beklaget og sa at det ikke var hennes problem, men vårt. Hun visste ikke om meg, og jeg hadde skremt life-shitten ut av henne da jeg trampet inn. Nå er jeg redd for å bli anmeldt, noe hun truet meg med..

Hva skal en gj¢re i en sånn situasjon??

Ser ut som det er noe i at 'Verden vil bli bedratt...' Jeg har vanskelig for å gå, jeg elsker fyren likevel..har aldri f¢lt det sånn.. Vet ikke hva jeg vil med dette - kanskje bare få det ut av systemet litt. T¢r ikke snakke med noen 'live', skammer meg faktisk for å oppleve dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jøje meg! Når det er sagt...hadde nok gjort det samme. Sikkert vanskelig, men gå fra han. :frustrert:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

vil bare føye til at det er han som skal skamme seg,fordi han har vært utro,ikke du... utifra innlegget ditt så er det ikke du som har gjort noe galt...så gå med hodet hevet du:)

Skrevet
Å jøje meg! Når det er sagt...hadde nok gjort det samme. Sikkert vanskelig, men gå fra han.  :frustrert:

Helt enig!

Tør ikke tenke på hva jeg kunne vært i stand om å gjøre i en slik situasjon!

Gjest Gale dama?
Skrevet

Jeg vet... men jeg klarer ikke. Har fors¢kt flere ganger, men har det vondere uten ham enn med ham...

:tristbla:

Skrevet
Jeg vet... men jeg klarer ikke. Har fors¢kt flere ganger, men har det vondere uten ham enn med ham...

Det er nok sånn i starten ja, men ikke i lengden.. Du fortjener mye bedre enn en sånn drittsekk! :frustrert:

Gjest SkammensAnsikt
Skrevet

Ja du bør skamme deg. Ikke på grunn av det du gjorde men fordi du er involvert i en slik situasjon i utgangspunktet.

Typen du er involvert i fremstår som hakket dummere enn deg men det er ikke mye som skiller.

Skrevet

Det er bare noe du tror! Det vonde du har uten han går over, men det vonde du har MED han fortsetter..

Forhåpentligvis kommer du dit en dag at du får nok og går din vei..

Ting tar tid, men man kan ikke forandre andre enn seg selv :)

Gjest Gale dama?
Skrevet

Til Iza'bela,

Takk.

Det f¢les likevel skamfullt. Og at jeg hadde et sånn sinne som gikk ut av kontroll gj¢r meg også skamfull.. Men mest av alt tror jeg at jeg er den eneste som vet hvordan jeg har det...og er for svak til å bare gå..

Skrevet

Det er skremmende hvor mange feige folk det finnes. Hvorfor ikke bare si fra at det er slutt i stedet for å hoppe i seng med en ny!

Du fortjener definitivt noe bedre!

Skrevet

Fy flate!!! Blir så sint på dine vegne...

Og du var skvær og ringte til dama, og hun truet med anmeldelse!!! Det tror jeg ikke du skal frykte, tror ingen dommer vil ta en slik anklage seriøst... (Vi har da ikke kommet tit USA er ennå...)

Og HAN, for en drittsekk... isteden for å si unnskyld, og være ydmyk, prøvde han seg med noe slikt...

kanskje like bra det skjedde på denne måten. Det er lettere å komme over et brudd når fyren oppfører seg som en fjott, enn når fyren er omtenksom og snill og forståelsesfull.

Gjest Gale dama?
Skrevet
Ja du bør skamme deg. Ikke på grunn av det du gjorde men fordi du er involvert i en slik situasjon i utgangspunktet.

Typen du er involvert i fremstår som hakket dummere enn deg men det er ikke mye som skiller.

Jeg er full av sorg og sjokk, og skj¢nner hva du sier... Men jeg f¢ler meg ikke bedre av tilbakemeldingen. Jeg VET jeg er i en håpl¢s situasjon. Men det gj¢r likevel vondt

Skrevet

Skjønner at du kan føle deg litt flau pga av utbruddet ditt, MEN vi er ikke roboter. Mennesker viser følelser og det er et sunnhetstegn(som oftest hvertfall).

Selv har jeg blitt behandlet dårlig UTEN å reagere kraftig. Dette er noe jeg angrer på, for nå går jeg å holder dette sinnet inni meg. Så du skal ikke se bortifra at det du gjorde var en god ting for deg selv i lengden. Og i en slik situasjon har du all rett til å sette dine behov først.

:klem: fra meg

Skrevet
Skjønner at du kan føle deg litt flau pga av utbruddet ditt, MEN vi er ikke roboter. Mennesker viser følelser og det er et sunnhetstegn(som oftest hvertfall).

Selv har jeg blitt behandlet dårlig UTEN å reagere kraftig. Dette er noe jeg angrer på, for nå går jeg å holder dette sinnet inni meg. Så du skal ikke se bortifra at det du gjorde var en god ting for deg selv i lengden. Og i en slik situasjon har du all rett til å sette dine behov først.

:klem:  fra meg

Takk. Nei, jeg vet vi ikke er roboter - og noen ganger kan jeg skj¢nne kjæresten min også for sinnet mitt (han har behandlet meg ganske slett litt for ofte, og l¢yet til meg etc) har vært nesten rabiat i blant. Jeg har aldri vært på denne måten f¢r!! Aldri har noen fått meg så sinna - men på den andre side: aldri har jeg vært så lykkelig med noen (ikke akkurat nå da..)

Noen ganger tenker jeg at jeg må være snillere - da vil han behandle meg pent.

Kanskje jeg har for store forventninger.

Og det verste er at jeg blir av alle i min omgangskrets oppfattet som sterk og t¢ff, engasjert, f¢lsom men handlekraftig. Her er jeg bare svak, f¢ler jeg..

Til alle dere som bryr der: Takk for tilbakemeldinger og oppmuntringer! :klem:

Skrevet

hei, jeg er ny her, men jeg leste innlegget ditt, og har lyst til å svare uti fra egne erfaringer: ta kjærlighetssorgen og gjør det slutt, du er aldri nærmere noen enn du er deg selv. et slikt forhold er ingen tjent med. han brukte DEG som unnskyldning for at han var utro!! ærlig talt, dette trenger du ikke! kjærligheten kommer mange ganger og i mange former...denne formen trenger du ikke. -og når det er sagt: kjempeflott av deg å ringe den andre jenten, men hun virker ikke særlig stødig som truer med å anmelde deg for noe som enhver opplagt ville reagert på, dessuten burde hun på sett og vis sagt unnskyld også:)

Gjest Gale dama?
Skrevet
Det er skremmende hvor mange feige folk det finnes. Hvorfor ikke bare si fra at det er slutt i stedet for å hoppe i seng med en ny!

Du fortjener definitivt noe bedre!

Jeg vil også ha noe bedre - det var bare det at det tok så lang tid f¢r jeg endelig turte å tro på kjærligheten igjen etter at det tok slutt med han forrige, tok så utrolig lang tid å komme over. Han her kom inn i livet mitt og fikk meg til å 'sveve'. Noen ganger f¢ler jeg at jeg sikkert ikke kommer til å finne noen som får meg til å f¢le alle de gode tingen han har fått meg til å f¢le og andre ganger f¢ler jeg at jeg ikke fortjener bedre (dvs - jeg kommer ikke til å finne noen som takler meg...eller vil ha meg så mye som han har vist ved flere anledninger at han vil. Tror konklusjonen likevel til slutt blir at 'han vil ha meg, men ikke nok til å beholde meg'

Skrevet
Takk. Nei, jeg vet vi ikke er roboter - og noen ganger kan jeg skj¢nne kjæresten min også for sinnet mitt (han har behandlet meg ganske slett litt for ofte, og l¢yet til meg etc) har vært nesten rabiat i blant. Jeg har aldri vært på denne måten f¢r!! Aldri har noen fått meg så sinna - men på den andre side: aldri har jeg vært så lykkelig med noen (ikke akkurat nå da..)

Og det verste er at jeg blir av alle i min omgangskrets oppfattet som sterk og t¢ff, engasjert, f¢lsom men handlekraftig. Her er jeg bare svak, f¢ler jeg..

Til alle dere som bryr der: Takk for tilbakemeldinger og oppmuntringer!  :klem:

Kanskje du har for små forventinger ettersom du klarer å være lykkelig med en som stadig lyver for deg osv? Du kan vel ha litt høyere krav? Har følt på samme måte selv før. Nå prøver jeg stadig å sette ting på spissen. "Er jeg virkelig fornøyd, eller prøver jeg å lure meg selv til å tro at ting er bedre enn de er?" Føler jeg at jeg er usikker eller at noe halter så snakker jeg med typen. (er egentlig litt redd for å oppdage at han er homo eller et eller annet siden han er av den "vi bør sankke sammen"-typen :ler: )

Oppfattet som sterk og tøff.. Ja, den er heller ikke lett. Prøv å ikke tenke på hva andre tenker om deg i denne situasjonen men hva som er best for deg selv. Tror ikke noen vil endre oppfatning av deg fordi du viser litt følelser. Og reaksonen du hadde viser bare at du ikke finner deg i dritt spør du meg.

Lykke til videre. :klem:

Gjest Gale dama?
Skrevet

Til alle dere som bryr der: Takk for tilbakemeldinger og oppmuntringer!  :klem:

Dette var meg - trådstarter altså...

Skrevet

dette er ikke vondt ment, men jeg tror nok du bør jobbe med selvtillitten din. du kan starte med å kvitte deg med kjæresten, så har du ihvertfall æren i behold:) og som jeg nevnte isted, det kommer nye, men du vil få et mye bedre forhold hvis du er trygg på deg selv, og også har f.eks. hobbier og venner du trives med:)

Gjest Gale dama?
Skrevet
dette er ikke vondt ment, men jeg tror nok du bør jobbe med selvtillitten din. du kan starte med å kvitte deg med kjæresten, så har du ihvertfall æren i behold:) og som jeg nevnte isted, det kommer nye, men du vil få et mye bedre forhold hvis du er trygg på deg selv, og også har f.eks. hobbier og venner du trives med:)

Hei igjen, jeg oppfatter det slett ikke som vondt ment..

Jeg tror jeg har god selvtillit på bortimot alle områder, andre enn når det kommer til forhold/kjærester. Tror det kanskje er for at det var et veldig vondt forhold jeg gikk ut av for lenge siden og etter det har hatt litt vanskelig for å gi slipp på meg selv. Men jeg er en person som gjerne styres mer av hjertet enn av hodet - og det er kanskje ikke alltid like lett..

Jeg har mange venner, også noen som 'vet alt' om mitt forhold. Selvf¢lgelig anbefaler de meg også å ta forholdet og glemme hele greia! Har en spennende jobb med veldig spennende dager og s¢te og hyggelige og morsomme problemer. Hobbier har jeg også.. Men akkurat denne siste helgens hendelser er det ingen som vet, utenom alle dere. F¢ler jeg ikke vet hvor jeg står og går - og hvis jeg fortsetter å være sammen med fyren (ikke klarer å rive meg l¢s...nå med en gang eller i det hele tatt) - hvilket sosialt liv får vi hvis alle mine venner behandler ham som en dritt..? (Sikkert det han fortjener, men..)

Vet ikke, jeg.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...