Gå til innhold

Hvordan finne en dansk mann som man kun har bilde av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har råd å gi? En dame som ønsker å finne sin far, uten å måtte blottlegge seg ved å gå til et av de tv programmene som er.

Anonymkode: 18a56...533

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en myheritage dna test og sett om jeg fikk dna treff. Deretter sittet stille i båten i påvente av at noen slektninger registrerer seg. Det er den enkleste måten.

Anonymkode: f3b07...0af

• Liker 5
Skrevet

Ville laget ett Facebook innlegg med bildet og en liten historie rundt dette, til. Eventuelt sladde bilde noe, så lenge man kan kjenne gjen mannen hvis man kjenner han osv.. hvis du vet hvor han er fra-Kan du forsøke å få noen i det området i Danmark til å dele de første gangene ? Slik at bilde sprer seg? 💛 ellers må man jo grave litt i fortiden ? Snakke med folk osv! Høres veldig spennende ut, og tror ikke TV nødvendigvis er raskeste vei å finne noen. Hvis du vil være helt anonym uten fb så ville jeg leid en privat etterforsker. Rett og slett🤷🏼‍♀️ ønsker deg lykke til💗

Skrevet

Facebook er nok det raskeste - og mest effektive

Et bilde, en historie og oppfordring om at det deles i Danmark 😊 Eventuelt annonse i ekstrabladet eller Berlingske tidene, siden de dekker hele Danmark 

Anonymkode: a7e7b...868

Skrevet

Hei. Jeg er norsk og bor i Danmark. De to fb grupper her er mye brukt for å finne igjen gamle bekjente og familie. Skriv gjerne i fb-innlegget hvor gammel han er og hvor han er født/ oppvokst. 

73B14883-4896-4F6D-BBAE-0DAF6C970453.jpeg

33BFAD8F-A280-4A82-A917-52C1F955188A.png

Anonymkode: d26b1...227

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler også 'Søg efter den du ikke har set i mange år' som nevnes i forrige innlegg. 

Anonymkode: 9209f...6d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 9.48):

Hei. Jeg er norsk og bor i Danmark. De to fb grupper her er mye brukt for å finne igjen gamle bekjente og familie. Skriv gjerne i fb-innlegget hvor gammel han er og hvor han er født/ oppvokst. 

73B14883-4896-4F6D-BBAE-0DAF6C970453.jpeg

33BFAD8F-A280-4A82-A917-52C1F955188A.png

Anonymkode: d26b1...227

Tusen takk!

Jeg skal gi dette et forsøk!

Anonymkode: 18a56...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...