Gjest zett Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 hei jeg er en GUTT på 23.. har hatt en langvarig sykdom, men er nå frisk. nok om det igrunn:) men det gjorde at jeg framsto bleik, slapp og så dårlig ut. nå trener jeg endel, sykler mye, lett styrketrening hjemme på rommet og tennisspilling. fremdeles er jeg ikke helt fornøyd hvordan jeg ser ut rett og slett! sliter enda med å være litt rød i øynene, litt blek i huden og har noen små kviser/"vorter" som jeg sliter litt med. jeg bruker et dyrt middel for å få de vekk, og det fungerer OK, men det kommer igjen og igjen.. finnes det noe jeg kan bruke på huden? noe mot øynene og ellers i ansiktet? jeg føler meg frisk og fin, men vil framstå som om at jeg er det også! takk for evt svar!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 hei hei:) så fint å høre at du er frisk:) Prøv å spise sunt og hold deg i aktivitet,det pleier å hjelpe:) Ta gjerne litt solarium,bare for å friske opp huden litt,trenger ikke nødvendigvis bli helstekt:)
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Fint å høre at du er frisk Synes du gjør alt du kan for å se frisk ut. Litt solarium kan jo være bra (men hver for all de forsiktig. Ikke mer enn én gang i uka..). Vær ute så mye du kan, ingenting ser så friskt ut som røde kinn. Du kan forresten kjøpe en dekkstift til å dekke over kviser? Angående øyne.. Anbefaler deg å bare vente til det går over. Ikke bruk clear eyes eller liknende, da du fort kan få permanent røde øyne av slike dråper.
hecuba Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 Du kan jo spørre legen din om han har noen tips? Ellers er det godt å høre at du føler deg bra!
ashera Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Flott at du er bedre, og jeg syns du har fått gode råd her. I tillegg er det ikke dumt med en god og proff hårklipp! Da føler i alle fall jeg meg mye sprekere. Sjekk også hvilke farger du kler best, hva som gjør seg best mot huden din. jeg blir f.eks. grønnbleik i endel beigetoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå