Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg vært skikkelig kvalm, har nesten ikke klart å spist. Og kastet opp noen ganger. 

Lurer på om det er en form for reaksjon på kjæresten? 
Når jeg møtte han for to dager siden, så kom kvalmen igjen, jeg var på gråten på kvelden og følte meg ikke bra. Plutselig igår så begynte jeg å grine ut av ingenting. 

har hatt det ganske tøft, mye diskusjoner som aldri gir seg da han har rett i alt. Mye negativt mot meg, krenker meg, blir sint av hver minste diskusjon, så nå holder jeg bare kjeft så det ikke skal bli verre. Sexlivet er dødt, føler han skyver meg unna hver gang jeg prøver, han tar aldri intiativ. Vi har snakket om det 1000 ganger, han blir bare slapp. Sitter igjen med en følelse av at han truer med å gjøre det slutt vist jeg ikke starter i jobb ( vært sykemeldt en liten periode ) eller det er ikke en følelse, han har sagt det ordrett. Spurte igår, og da sier han at han aldri har ment det, men at han vil at jeg skal begynne i jobb igjen, og skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid. Føler meg presset, og jeg sier til han at det tar tid for legen må utelukke diverse før jeg kommer meg videre i utredningen. Har prøvd å forklare hva jeg sliter med veldig mange ganger, men fortsatt så forstår han ikke og skal ha meg ut i arbeid med en gang når kroppen er totalt ødelagt. 

En kjæreste skal liksom være der for den andre, støtte, og vise at man bryr seg. Føler ikke jeg har det. 

bare jeg forteller feks at: jeg har gått for mye opp i vekt, og må gjøre noe nå. 
Så kommer han og er negativ mot meg, og sier at jeg er feit og må slutte å klage og syte. ( jeg er ikke feit, er normal vektig, bare litt ekstra på magen. Har aldri klaget eller sytet over dette tidligere, det var bare 1 ting jeg sa ) 

virker som han er en person som er ute etter diskusjoner, krangling, han skal ha alt på sin måte eller så er jeg ikke god nok. Jeg vet ikke om det er psyken, at jeg er så dårlig og at det er derfor jeg er kvalm og kaster opp. 

når han starter diskusjoner så blir jeg så dårlig og svimmel og føler jeg skal besvime, det verker i ørene, i hode, alt. 

( jeg er ikke gravid foresten, så er ikke derfor jeg er så dårlig ) 

Anonymkode: de882...3db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen din som sykemeldte deg,om det du beskriver her. 

Anonymkode: e7e17...288

Skrevet

Det høres ut som han bryter deg helt ned. Ikke rart at du blir kvalm og kaster opp. Du bør ta kontakt med lege, eventuelt krisesenter. Du må komme deg vekk fra han så fort som mulig. Han er ikke bra for deg, og du fortjener mye, mye bedre. 

❤️🥰

• Liker 4
Skrevet

Hei! Er det du som har skrevet om kjæresten din før, Som er i mot sykemeldingen din, som vil ha datteren din til å hjelpe han. Og som familien hans har kjeftet på deg også?

Husk at denne behandlingen han har gitt deg, kan ha gjort deg FYSISK syk! Jeg har fått diaré og migrene av "psykisk terror".

Anonymkode: 58b55...2c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Er det du som har skrevet om kjæresten din før, Som er i mot sykemeldingen din, som vil ha datteren din til å hjelpe han. Og som familien hans har kjeftet på deg også?

Husk at denne behandlingen han har gitt deg, kan ha gjort deg FYSISK syk! Jeg har fått diaré og migrene av "psykisk terror".

Anonymkode: 58b55...2c6

Hei, nei det er ikke meg 😄 

ikke bra. Har mye diaré jeg også.

Anonymkode: de882...3db

Skrevet
Gjenferdet skrev (4 timer siden):

eventuelt krisesenter.

Du snakker om å overdrive...

Anonymkode: 91dc2...499

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...