AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Ja, da var det min tur. Mottok en pakke i dag som ikke skulle til meg. Avsender er heller ikke riktig. Hva gjør en med denne pakken da? Innholdet har ingen verdi for meg men mulig for noen andre (var et klesplagg i merke Odd Molly, verken min stil eller størrelse 😅). Helthjem tar jo ikke noe ansvar. Tips? Anonymkode: 5d5ea...f29
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Hvem er avsender? Ville sendt en kort mail om det til dem, med kundenr. Skikkelig dyrt merke. Kjipt for den som har bestilt det. Fint å være et godt medmenneske 🌿😄 Anonymkode: cc44c...1e5 11
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Om den går i en rød postkasse hadde jeg lagt den der. Du kan alltids sniklevere den i postibutikk og hpåe de tar seg av den. Legg den på benken der og løp 🙃 Anonymkode: 9bde7...d22 1
skruf Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Jeg ville ha søkt opp hun som står som mottaker av pakken og informert om at pakken hennes har havnet til deg, sånn at hun kan kontakte helthjem og be de ordne opp. Helthjem må opprette ny sending med din adresse som hentested. Blir jo litt ekstraarbeid for deg, men ikke så mye. Bare pakk pakken sammen igjen og legg den i postkassen din. Mulig du må skrive på nytt sporingsnummer Du trenger såklart ikke gjøre det, pakkens innhold er forsikret av helthjem, men for hun som har kjøpt klærne og går å venter på de så ville det vært snilt gjort 9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 Var denne adressert til deg? For om ikke så har du brutt loven med å åpne den 😶 Helthjem bør jo kunne finne ut hvor den er sendt fra. Anonymkode: 30986...d0e 10
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 Har du kontaktet Helthjem? Anonymkode: ec6d4...71e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Hei igjen ser jeg var uklar her men pakken er altså merket med meg som mottaker og avsender er heller ikke riktig for vedkommende har skrevet melding til den de har forsøkt å sende pakke til med «håper du får glede av figurene» så åpenbart feil (og sendt av en mann). Så systemene til helthjem som har gått fullstendig i surr 😂 Men nå ser jeg at riktig avsender har skrevet koden under der helthjem har limt på sin avsender/mottakerlapp oppå. Avsender har heldigvis tapet oppå avsenderkoden - så kanskje denne saken likevel får et positivt utfall 🤞😀 Anonymkode: 5d5ea...f29 6
- Brian Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, da var det min tur. Mottok en pakke i dag som ikke skulle til meg. Avsender er heller ikke riktig. Hva gjør en med denne pakken da? Innholdet har ingen verdi for meg men mulig for noen andre (var et klesplagg i merke Odd Molly, verken min stil eller størrelse 😅). Helthjem tar jo ikke noe ansvar. Tips? Anonymkode: 5d5ea...f29 Og det var aller, aller første gangen en pakke fra Helthjem forbløffende nok ikke blir levert helt hjem ... Etter det jeg har hørt - og erfart ved at andres pakker har blitt levert utenfor døren min - har levering fra Helthjem mye til felles med Titanic; fra første stund av vet man at katastrofen før eller senere kommer til å bli et faktum. Endret 9. september 2021 av - Brian 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 - Brian skrev (1 minutt siden): Og det var aller, aller første gangen en pakke fra Helthjem forbløffende nok ikke blir levert helt hjem ... Etter det jeg har hørt - og erfart ved at andres pakker har blitt levert utenfor døren min - har levering fra Helthjem mye til felles med Titanic; allerede når varen blir sendt vet man at katastrofen kommer til å bli et faktum. 🤣 Jeg har hørt mye om andres erfaringer ift Helthjem tidligere - dette er min første opplevelse der ting går feil… 🤣 De på kundesenteret gjør vel så godt de kan, men jeg sa jeg ville snakke med avsender før jeg sender pakken videre på nytt med helthjem. Jeg ville anbefalt avsender heller å sende med posten og sporing for å unngå dette og heller få tilbakebetalt fra helthjem. Dette går jo ikke lenger 😅 Anonymkode: 5d5ea...f29 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 Dersom en får feil pakke hjem til seg, er man da pliktig til å si fra (rent juridisk)? Anonymkode: f768e...bc1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 Jeg har både sendt og fått mange pakker med helt hjem. Alltid fungert fint. Anonymkode: 96c9a...b3e 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #12 Skrevet 9. september 2021 Er det min pakke? Adressert til B. Hansen? Anonymkode: 71f8e...949 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja, da var det min tur. Mottok en pakke i dag som ikke skulle til meg. Avsender er heller ikke riktig. Hva gjør en med denne pakken da? Innholdet har ingen verdi for meg men mulig for noen andre (var et klesplagg i merke Odd Molly, verken min stil eller størrelse 😅). Helthjem tar jo ikke noe ansvar. Tips? Anonymkode: 5d5ea...f29 Hvorfor åpnet du en pakke som ikke var adressert til deg? Hva hadde du gjort om plagget var i "din stil og størrelse"? Anonymkode: 3cf08...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #14 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er det min pakke? Adressert til B. Hansen? Anonymkode: 71f8e...949 Som jeg har skrevet over har Helthjem surret til så det er jeg som står som mottaker av pakken. Venter du på noe fra Odd Molly? I følge Helthjem har maskinen deres blandet sammen en kode på en pakke jeg mottok i april '19 med koden på den pakken jeg mottok nå, så dermed står det altså jeg som mottaker og avsender han jeg fikk pakke av fra 2019. Anonymkode: 5d5ea...f29 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #15 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dersom en får feil pakke hjem til seg, er man da pliktig til å si fra (rent juridisk)? Anonymkode: f768e...bc1 Det tror jeg ikke. Og, hadde det ikke vært for at jeg nå klarte å tyde koden under (som Helthjem har klistret over) ville det være helt umulig å finne ut hvem avsender og mottaker egentlig skulle være. Anonymkode: 5d5ea...f29 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor åpnet du en pakke som ikke var adressert til deg? Hva hadde du gjort om plagget var i "din stil og størrelse"? Anonymkode: 3cf08...ca3 Har du ikke lest hva jeg har skrevet? Helthjem har surret til så det er jeg som står som mottaker av pakken. Hva hadde du gjort - om det var klin umulig å finne ut rettmessig avsender og mottaker av pakken om jeg kan spørre? Anonymkode: 5d5ea...f29 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvorfor åpnet du en pakke som ikke var adressert til deg? Hva hadde du gjort om plagget var i "din stil og størrelse"? Anonymkode: 3cf08...ca3 Ja for hun sier jo at den ikke har noe verdi for henne, siden det ikke er hennes størrelse eller stil😅 Anonymkode: ec6d4...71e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 Har skjedd meg en gang også. Vi mottakerne klarte å spore opp hverandre, husker ikke helt hvordan. Helthjem bar det lite hjelp i. Men de gav oss gratis frakt til hverandre. Anonymkode: b39e2...abc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #19 Skrevet 9. september 2021 Det er en egen Facebookgruppe for helthjem pakker som er på avveie. Anonymkode: 8a5ac...87d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #20 Skrevet 9. september 2021 Helthjem er ubrukelig. Jeg har sluttet å bruke dem og får likevel pakke levert til meg, som ikke tilhører noen av naboene. Ingen hentet, så den havnet til slutt i søpla. Gidder ikke å gjøre jobben deres. Anonymkode: fd14d...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå