Thomasine Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Nok et sikkert "teit" spørsmål fra "hu glupe"... Jeg ser ikke forskjelleen på ICQ og MSN Messenger? Kan noen forklare...?! :klø:
Cronos Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 De er vel stort sett like. ICQ var først. MSN hermet, og har fått mange tilhengere, men i en oversikt jeg så nylig var ICQ suverent størst. På ICQ kan man også sende meldinger til en som er offline.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 ICQ har ikke winkz og andre sånne kewle ting, som man bare mååååå haaa, ass.
Gjest Spacegirl Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 ICQ har ikke winkz og andre sånne kewle ting, som man bare mååååå haaa, ass. ← Alle de greiene som har kommet i msn, syns jeg er mer irriterende enn nyttig. Blir for mye dilldall etter min smak
Grooo Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Jeg hater alle disse idiotiske gule trynene på MSN, savner tiden med ICQ men har gitt opp for et års tid siden... Ingen bruker ICQ lenger, og jeg har vist sluttet jeg og... Kjørte en tid både MSN og ICQ via Trillian så det holdt å ha et program oppe, men etter en eller annen re-installasjon glemte jeg vist å legge inn Trillian igjen og siden har jeg vist ikke tenkt stort over det...
Thomasine Skrevet 26. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2005 OK. Jeg så ikke helt forskjellen, men det er altså fordi det ikke er særlig forskjell...?! Men synes jeg leste at man kunne sende mail også med ICQ, det går vel ikke på MSN? :klø:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. september 2005 #8 Skrevet 26. september 2005 Alle de greiene som har kommet i msn, syns jeg er mer irriterende enn nyttig. Blir for mye dilldall etter min smak ← IM skal brukes til å kommunisere med, enkelt og grei. Gaim
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2005 #9 Skrevet 26. september 2005 Den største forskjellen er at på ICQ får jeg kontakt med ukjente mennesker. Husker godt da en fra australia tok kontakt fordi han var født i hjembyen min. På msn er det kun kontakt med de som ligger på lista mi.
Thomasine Skrevet 27. september 2005 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2005 Den største forskjellen er at på ICQ får jeg kontakt med ukjente mennesker. Husker godt da en fra australia tok kontakt fordi han var født i hjembyen min. På msn er det kun kontakt med de som ligger på lista mi. ← Ja, men dette er en viktig forskjell... Da er jo muligheten for å øke bekjentskapskretsen, for de som ønsker, der...
Cronos Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Finnes faktisk ICQ enda? *mimre* ← AOL Messenger (herunder ICQ) har 41 millioner brukere Yahoo! Messenger har 15 millioner MSN Messenger har 14 millioner
Gjest *Snart medlem* Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 (endret) MSN er nok mye mer populært i Norge i dag enn ICQ. Jeg bruker begge deler, men logger på med begge samtidig gjennom Trillian, slik at jeg slipper å forholde meg til to programmer med to forskjellige lister i. Endret 27. september 2005 av *Snart medlem*
Grooo Skrevet 27. september 2005 #13 Skrevet 27. september 2005 OK. Jeg så ikke helt forskjellen, men det er altså fordi det ikke er særlig forskjell...?! ← Ingen spesiell forskjell nei, det er to forskjellige IM-programmer bare.. Siden MSN ligger inne i Wondows blir det lett til at mange bare bruker det, noe jeg synes er veldig trist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå