AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Hei, jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år og sexen vår er egentlig bra. Det eneste litt negative er at det ikke varer så lenge til tross for at vi kun har sex en gang i uken. (Vi er 21 år begge to). Han har en krevende fysisk jobb og skylder aller mest på at han er sliten, noe jeg absolutt forstår. Det jeg synes er trist er at han så og si trener hver dag og har energi til det, men ikke til å ha sex med meg. Vi har sex nesten hver lørdag fordi det er da han har fått sovet ut og har energi. Men da føler jeg ofte at «oj, nå må jeg jo bare utnytte sjansen, for ellers blir det jo 2 uker uten». Og med disse tankene i hode er ikke sexen så bra heller. Jeg føler meg veldig egoistisk og masete som tenker som jeg gjør, for jeg vil jo ikke at han skal føle seg presset. Noe han sikkert gjør ettersom at jeg har snakket mye med han om dette. Jeg er veldig forsiktig med måten jeg går fram for at han skal forstå at jeg er den som har et større behov og at han selvfølgelig ikke skal ha sex om han ikke vil. Føler nesten jeg svarer på mitt eget spørsmål, men det jeg lurer på er vel egentlig om det er feil av meg å føle dette og om noen kanskje kjenner seg litt igjen. Jeg har allerede spurt om hva han liker, om det hjelper at jeg tar styringa, men da får jeg aldri noe ordentlig svar. Jeg har blitt så usikker etter av å bli avvist så mange ganger, jeg tør ikke lenger å ta initiativ fordi jeg er så redd for å bli avvist :( takk for svar Anonymkode: 9ec94...bac 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Jeg har litt forskjellige erfaringer innen dette temaet. Det jeg kan si er at om man er på nett med det seksuelle så er mye gjort. Kan du snakke med ham om det? Selv om man er sliten går det jo an å samle opp energi til en "kjapp en" og det gir jo faktisk energi også. Dere er jo fortsatt unge og spreke, så energien burde jo være der. Når det er sagt var jeg i et lignende forhold i begynnelsen av 20-årene. Jeg ble kjempefrustert, ikke bare pga det fysiske, men hva det gjorde med meg psykisk og emosjonelt. Jeg følte meg ikke attraktiv, jeg følte meg faktisk litt patetisk. Mest fordi man som kvinne læres opp til at man skal være den som "jaktes på". Og som du sier - om han er i humør, så må man bare slå til. Dessverre gikk dette forholdet i vasken etter hvert. Jeg må innrømme at jeg begynte å lete etter spenning andre steder, og selv om jeg aldri var utro, så nøt jeg oppmerksomhet fra andre menn og drømte meg bort fra mitt eget forhold. Jeg var glad i ham og forsøkte flere ganger å snakke om det, og vi forsøkte også å sette av tid til det, men selv da ble det gjerne skjøvet på. TIl slutt følte jeg meg så avvist at jeg ikke ønsket fysisk kontakt i det hele tatt. Jeg begynte også å søke meg bort fra hjemmet og var mer sammen med venner. Hadde jeg visst i dag det jeg visste da, ville jeg kanskje gått frem på en annen måte. Det er derfor jeg deler dette med deg nå. Ikke fordi jeg tror dere vil gjøre det slutt, men fordi jeg tror sex i et forhold er mer enn bare sex og at dette må fungere på lik linje med andre ting som er viktige. Håper dere finner ut av det! Anonymkode: 7e337...510 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Jeg er kvinne i forhold med mann som er mindre seksuell enn meg som i at han vil sjeldnere. Han jobber også mye. Sånn sett synes jeg det er fint å være særboere. For da gjør jeg mine ting når han ikke kommer over. Og sees vi, blir det som regel sex. Han er også flink til å prate om sex, og fantaserer med meg. Han er også veldig fysisk kjærlig. Det er egentlig litt interessant, for jeg trodde jeg måtte ha mye sex for å trives. Med ekser ville jeg ha sex hver dag og fikk det ofte. Kunne bli veldig frustrert om det var1-2 dager uten. Mens når jeg nå har sex med kjæresten 1-2 ganger i uka, føler jeg det ikke sånn. Ja, er det sex 3 g i uka, føler jeg meg nesten litt overmett. Kanskje det er fordi vår sex som regel er veldig langvarig? Vi har aldri quickies, og sexen varer ofte mange timer, kanskje med pauser med kos og kroppskontakt innimellom orgasmene. Når det er tid for sex, vet jeg at det varer lenge og jeg får ro på meg til å nyte. Kanskje våre personligheter er bedre match, også? Jeg vet ikke, men det er noe som fungerer, ihvertfall. Har ikke den følelsen av å måtte slå til når han er kåt. Han har også tidvis ereksjonsproblemer, og heller ikke det plager meg. Det blir litt mer som været, på en måte. Jeg mer gleder meg over det når sola skinner. Min kjæreste trener også mye, og jeg har iblant tenkt at vi heller kunne hatt sex. Men egentlig er det bra at han vil være i fysisk og psykisk form. Jeg vil trene mer selv også. Anonymkode: e820b...52e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Å så naivt. Han har jo sex. Regner med at du skjønner det. Han har det bare med andre og ikke deg Anonymkode: 6cddd...c6c 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er kvinne i forhold med mann som er mindre seksuell enn meg som i at han vil sjeldnere. Han jobber også mye. Sånn sett synes jeg det er fint å være særboere. For da gjør jeg mine ting når han ikke kommer over. Og sees vi, blir det som regel sex. Han er også flink til å prate om sex, og fantaserer med meg. Han er også veldig fysisk kjærlig. Det er egentlig litt interessant, for jeg trodde jeg måtte ha mye sex for å trives. Med ekser ville jeg ha sex hver dag og fikk det ofte. Kunne bli veldig frustrert om det var1-2 dager uten. Mens når jeg nå har sex med kjæresten 1-2 ganger i uka, føler jeg det ikke sånn. Ja, er det sex 3 g i uka, føler jeg meg nesten litt overmett. Kanskje det er fordi vår sex som regel er veldig langvarig? Vi har aldri quickies, og sexen varer ofte mange timer, kanskje med pauser med kos og kroppskontakt innimellom orgasmene. Når det er tid for sex, vet jeg at det varer lenge og jeg får ro på meg til å nyte. Kanskje våre personligheter er bedre match, også? Jeg vet ikke, men det er noe som fungerer, ihvertfall. Har ikke den følelsen av å måtte slå til når han er kåt. Han har også tidvis ereksjonsproblemer, og heller ikke det plager meg. Det blir litt mer som været, på en måte. Jeg mer gleder meg over det når sola skinner. Min kjæreste trener også mye, og jeg har iblant tenkt at vi heller kunne hatt sex. Men egentlig er det bra at han vil være i fysisk og psykisk form. Jeg vil trene mer selv også. Anonymkode: e820b...52e Ganske typisk kvinne å "tilpasse" seg, fordi så mye annet virker bra. Men så går det litt tid og kvinne blir seg selv igjen. Savner, lengter, ønsker, trenger... Så går hun. Anonymkode: 08c17...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske typisk kvinne å "tilpasse" seg, fordi så mye annet virker bra. Men så går det litt tid og kvinne blir seg selv igjen. Savner, lengter, ønsker, trenger... Så går hun. Anonymkode: 08c17...4d5 ... Også kjøper hun katter, fordi "gresset var ikke grønnere på den andre siden" siden sist, der hun sitter som tjukk, grå mus. hihi Anonymkode: 6cddd...c6c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Her er det han som ødelegger stemningen fra start av. Kan ligge og være gira begge to også helt plutselig skal han fortelle hvor vondt han har, at han er i så dårlig form elns. Det har drept sexlysten min fordi det skjer HVER ENESTE GANG. Har snakket med han, men nej - ingen bedring. Snakk med han om det på en rolig, ikke anklagende måte 😊 Anonymkode: efd28...919
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 Han har en fysisk krevende jobb og trener så å si hver dag? Og vil bare såvidt ha sex med deg en gang i uken? Dessverre hadde jeg også mistenkt utroskap her. De aller fleste 21-åringer er veldig glad i sex. Han oppfører seg jo som en gammel mann, Ts 🥺. Dette hadde jeg ikke holdt ut selv. Anonymkode: a3508...dcb 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ganske typisk kvinne å "tilpasse" seg, fordi så mye annet virker bra. Men så går det litt tid og kvinne blir seg selv igjen. Savner, lengter, ønsker, trenger... Så går hun. Anonymkode: 08c17...4d5 Akkurat. Og når man er 21, så er dette altfor altfor tidlig. Anonymkode: d62e7...745 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ... Også kjøper hun katter, fordi "gresset var ikke grønnere på den andre siden" siden sist, der hun sitter som tjukk, grå mus. hihi Anonymkode: 6cddd...c6c ...og det er vel pga slike utsagn som dette at mange kvinner holder på noe altfor dårlig altfor lenge. Hvis ikke gresset er grønnere er det faktisk mulig å være singel. Man behøver ikke å klamre seg til en mann. Anonymkode: d62e7...745
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ...og det er vel pga slike utsagn som dette at mange kvinner holder på noe altfor dårlig altfor lenge. Hvis ikke gresset er grønnere er det faktisk mulig å være singel. Man behøver ikke å klamre seg til en mann. Anonymkode: d62e7...745 Men da får de jo ikke jobbet deltid og dullet og sullet hjemme. Det har de ikke råd til da Så da klages det på kg. Typisk kvinnfolk Anonymkode: 6cddd...c6c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #12 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da får de jo ikke jobbet deltid og dullet og sullet hjemme. Det har de ikke råd til da Så da klages det på kg. Typisk kvinnfolk Anonymkode: 6cddd...c6c Jo, det har de råd til. Forstår at du sliter med å finne deg en dame, men det å manipulere kvinner inn i forhold med dårlige menn, vil bare hjelpe noen få år, til de går lei. Og når de først er gått lei menn, så holder de seg unna helt. Så dette slår kun tilbake på deg selv. Vær i stedet en bra mann, så går dette helt av seg selv. Anonymkode: d62e7...745 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 Om det er noen trøst, du er ikke alene om bli avvist. Det er opplest og vedtatt at den med minst interesse og lyst på sex er den som styrer hvor ofte de som par skal ha intimitet, Det beste er å tie, feie det under teppet, undertrykke sin egne behov og lyster helt til du ikke lenger har behovet lenger. Med tid og stunder så kommer du også dit, hvor din seksualitet er så undertrykket at du har helt glemt din egen seksualitet. Det kan også være at du over tid føler slik skam over å ha seksuelle behov at skammen gjør at du mister lysten. Resultatet blir det samme. Bare gi det tid nok så vil du også ende opp uten lyst. Lykke til Anonymkode: 76b90...248 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #14 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om det er noen trøst, du er ikke alene om bli avvist. Det er opplest og vedtatt at den med minst interesse og lyst på sex er den som styrer hvor ofte de som par skal ha intimitet, Det beste er å tie, feie det under teppet, undertrykke sin egne behov og lyster helt til du ikke lenger har behovet lenger. Med tid og stunder så kommer du også dit, hvor din seksualitet er så undertrykket at du har helt glemt din egen seksualitet. Det kan også være at du over tid føler slik skam over å ha seksuelle behov at skammen gjør at du mister lysten. Resultatet blir det samme. Bare gi det tid nok så vil du også ende opp uten lyst. Lykke til Anonymkode: 76b90...248 Sutre, sutre... Anonymkode: d62e7...745
Loff77 Skrevet 9. september 2021 #15 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år og sexen vår er egentlig bra. Det eneste litt negative er at det ikke varer så lenge til tross for at vi kun har sex en gang i uken. (Vi er 21 år begge to). Han har en krevende fysisk jobb og skylder aller mest på at han er sliten, noe jeg absolutt forstår. Det jeg synes er trist er at han så og si trener hver dag og har energi til det, men ikke til å ha sex med meg. Vi har sex nesten hver lørdag fordi det er da han har fått sovet ut og har energi. Men da føler jeg ofte at «oj, nå må jeg jo bare utnytte sjansen, for ellers blir det jo 2 uker uten». Og med disse tankene i hode er ikke sexen så bra heller. Jeg føler meg veldig egoistisk og masete som tenker som jeg gjør, for jeg vil jo ikke at han skal føle seg presset. Noe han sikkert gjør ettersom at jeg har snakket mye med han om dette. Jeg er veldig forsiktig med måten jeg går fram for at han skal forstå at jeg er den som har et større behov og at han selvfølgelig ikke skal ha sex om han ikke vil. Føler nesten jeg svarer på mitt eget spørsmål, men det jeg lurer på er vel egentlig om det er feil av meg å føle dette og om noen kanskje kjenner seg litt igjen. Jeg har allerede spurt om hva han liker, om det hjelper at jeg tar styringa, men da får jeg aldri noe ordentlig svar. Jeg har blitt så usikker etter av å bli avvist så mange ganger, jeg tør ikke lenger å ta initiativ fordi jeg er så redd for å bli avvist takk for svar Anonymkode: 9ec94...bac Oi, mon tro hvordan det er om 10, 20 og 30år da
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 Absolutt unormalt! Når vi var så unge hadde vi sex gjerne hver dag i flere timer. Han som ung gutt skal jo være på toppen nå. Tenk deg etterhvert når han blir eldre, da blir det kanskje hver 4 mnd. Det kan hende dette er normalt for han, men da må jo du tenke på om dette er noe du er fornøyd med. Anonymkode: 2c253...755 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ganske typisk kvinne å "tilpasse" seg, fordi så mye annet virker bra. Men så går det litt tid og kvinne blir seg selv igjen. Savner, lengter, ønsker, trenger... Så går hun. Anonymkode: 08c17...4d5 Det er ting jeg opplever som utfordrende i vårt forhold, som at han jobber mye og at vi ikke har planlagt barn sammen. Om de tingene ikke endrer seg, kan det være jeg går. Men ikke pga sex. Han er kanskje den jeg har data som jeg prater best om sex med. Jeg opplever at vi er på nett seksuelt, selv om vi ønsker ulik frekvens. Med andre har det kanskje vært litt omvendt? Jeg opplever ihvertfall sexen som bedre for hvert år. Anonymkode: e820b...52e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 Får han sovet ut på søndag også, så du får sex da også? Trening gir jo energi også da, det TAR ikke bare energi. Og så er det jo sunt for kroppen om man ikke overdriver og er ødelagt i dagesvis etterpå. Da ser jeg nesten ikke vitsen. Hva er vitsen med en fin kropp, hvis den dama man skal være deilig for aldri skal få seg noe :-( Anonymkode: a48da...bb8 2
Gjest ABM Skrevet 9. september 2021 #19 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år og sexen vår er egentlig bra. Det eneste litt negative er at det ikke varer så lenge til tross for at vi kun har sex en gang i uken. (Vi er 21 år begge to). Han har en krevende fysisk jobb og skylder aller mest på at han er sliten, noe jeg absolutt forstår. Det jeg synes er trist er at han så og si trener hver dag og har energi til det, men ikke til å ha sex med meg. Vi har sex nesten hver lørdag fordi det er da han har fått sovet ut og har energi. Men da føler jeg ofte at «oj, nå må jeg jo bare utnytte sjansen, for ellers blir det jo 2 uker uten». Og med disse tankene i hode er ikke sexen så bra heller. Jeg føler meg veldig egoistisk og masete som tenker som jeg gjør, for jeg vil jo ikke at han skal føle seg presset. Noe han sikkert gjør ettersom at jeg har snakket mye med han om dette. Jeg er veldig forsiktig med måten jeg går fram for at han skal forstå at jeg er den som har et større behov og at han selvfølgelig ikke skal ha sex om han ikke vil. Føler nesten jeg svarer på mitt eget spørsmål, men det jeg lurer på er vel egentlig om det er feil av meg å føle dette og om noen kanskje kjenner seg litt igjen. Jeg har allerede spurt om hva han liker, om det hjelper at jeg tar styringa, men da får jeg aldri noe ordentlig svar. Jeg har blitt så usikker etter av å bli avvist så mange ganger, jeg tør ikke lenger å ta initiativ fordi jeg er så redd for å bli avvist takk for svar Anonymkode: 9ec94...bac Han er 21 og du må tvinge han til å ta deg 1 gang i uka?? Her er ikke bare flagget rødt..ta med stanga og plena rundt også!! Enten er han asexuell og har trolig en hormonfeil eller mer sannsynlig ordner han seg på andre måter forbi han ikke tenner på deg ... Forholdet deres som det er nå blir raskt en arena for frustrasjon for deg TS...dette kommer aldri i verden til å gå i lengden!
Gjest ABM Skrevet 9. september 2021 #20 Skrevet 9. september 2021 Ellers kunne du jo bare rykket av plasteret og spurt rett ut om han er homofil..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå