Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere som gikk opp rundt 20 kg i svangerskapet på å komme tilbake til slik dere så ut før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymkode: c29dc...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 år🙈 men jeg har ikke orket å ta tak i det før nå😅 gått ned 15 kg på ett halvt år.

Anonymkode: ae5c3...d2b

Skrevet

6-8 måneder.

Anonymkode: eba0c...f94

Skrevet

4 mnd, ble også dumpet så det hjalp på🤣

Anonymkode: e5820...540

• Liker 1
Skrevet

Ekstremtilfelle, men gikk ned 20kg på 4 mnd når jeg  først bestemte meg 👌

Anonymkode: b3ab9...588

Skrevet

Har ennå ikke klart det, etter 15år. Har tidvis .ønsket noe, men spretter fort opp igjen 

Anonymkode: a58dc...588

Skrevet

Ca 1 år. Orket ikke stresse, så gikk sakte men sikkert av seg selv.Gjorde ikke noe spesielt.

Anonymkode: 55e22...e6b

Skrevet

Første gang: Fulgte ikke med, men var definitivt meg selv etter 6 mnd (har bilder fra den jula). Så jeg vil tippe 3-6 mnd. Vektnedgangen gikk helt av seg selv, hadde krevende baby og opptatt med andre ting enn å spise🙈

Andre gang: ca ett år. Og da måtte jeg ta ordentlig tak i kostholdet etter 7-8 mnd da jeg fortsatt var veldig stor og delte meg uvel, sliten og hadde mye vondter i kroppen.

Anonymkode: b90d6...948

• Liker 1
Skrevet

Gah, det er flere tråder på dette her... 

Anonymkode: b3569...9ac

Skrevet

Gikk opp 19 kg i mitt første svangerskap. Det er nå 18 år siden og jeg har enda ikke kommet tilbake til den før-vekten som var da.

• Liker 1
Skrevet

To uker 

Anonymkode: 9b56d...cc0

Skrevet

Gikk opp 17 kg, hadde mistet alt 6 uker etter fødsel, og 5 kg 6 uker etter det igjen. Da klarte jeg å stoppe det. Klarte ikke å legge på meg de 5 kg før jeg sluttet å amme, selv med en meget stillesittende livstil (syk).

Hemmeligheten?

Høyt stoffskifte...

Anonymkode: 365ae...23e

• Liker 1
Skrevet

Gikk opp 26,5 kg

Har 2,5 kg igjen nå 14 uker etter fødsel. 

nå var mye av dette vann.

Anonymkode: d674e...9de

Skrevet

Gikk opp 20 kg i første svangerskap, og 2 uker etterpå veide jeg 21 kg mindre, og kunne bruke de gamle jeansene mine.

Anonymkode: 99c76...72b

Skrevet

Snart 30 år 😊

Anonymkode: 3a648...42f

• Liker 2
Skrevet

Gikk opp 25 kg, nå er det 4 mnd siden fødsel og jeg er nede 19 kg. Ammer ikke og går hardt inn for det. 

Anonymkode: 3fa52...72b

Skrevet

Det forsvant av seg selv under amming. Ammet i rundt 7 mnd.

Anonymkode: fc811...038

Skrevet

Fødte for 3 uker siden. Gikk opp 18 kg. 14 var borte på 8 dager. 3 kg igjen nå. Gjorde ikke noe for å gå ned så fort, så ble litt forundret.

Anonymkode: a7e34...2d7

Skrevet

Gikk opp over 20 kg.

1 barn: 6 mnd

2 barn: 9 mnd

Anonymkode: 37623...5c5

Skrevet

Gikk opp 18 kg og hadde gått ned 20 kg 6 mnd etter fødselen. Jeg er typen til å glemme å spise når jeg har det travelt, så det hadde nok mye å si.

Anonymkode: 1c9c5...ce1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...