Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart i uke 40, i helgen løsnet litt av slimproppen, og på tirsdagskveld kom det slim med litt blod. I dag har jeg hadd sterke menssmerter/smerter nede i mage/korsrygg. En stund kom det hvert 10 minutt i over en time, men så stoppet det helt opp. Har vært flere ganger der jeg må stoppe det jeg holder på med å bare puste meg gjennom smertene.

Begynner å bli lei av smertene og lurer på om noen andre har opplevd det samme? Er det kanskje maserier, eller kan det hende fødselen ikke er langt unna?

Anonymkode: bc947...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik de siste tre døgnene før aktiv fødsel var i gang, da jeg kom inn på føden tredje dagen for sjekk hadde jeg 4 cm åpning og ble innlagt så riene jeg hadde hatt hjemme var reelle og ført til åpning. Det høres ikke ut som bare maserier siden du må puste deg gjennom smertene, jeg vil tippe at fødselen er så smått i gang :) Lykke til! :) 

Anonymkode: ad660...677

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg hadde det slik de siste tre døgnene før aktiv fødsel var i gang, da jeg kom inn på føden tredje dagen for sjekk hadde jeg 4 cm åpning og ble innlagt så riene jeg hadde hatt hjemme var reelle og ført til åpning. Det høres ikke ut som bare maserier siden du må puste deg gjennom smertene, jeg vil tippe at fødselen er så smått i gang :) Lykke til! :) 

Takk for svar! I dag har det ikke vært noe særlig smerter, kun utflod med litt blod..

Håper dette er starten på at noe skjer!

Skrevet
Babymams skrev (1 time siden):

Takk for svar! I dag har det ikke vært noe særlig smerter, kun utflod med litt blod..

Håper dette er starten på at noe skjer!

Krysser fingrene for deg, at det kommer litt blod tyder jo på at det skjer noe med livmorhalsen og at riene dine ikke er nyttesløse i hvert fall :) Du har nok ikke lenge igjen nå:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...