Gå til innhold

Hva røyker de i Dagbladet om dagen?

Firefine

Anbefalte innlegg

De gamle kulturradikalerne har blitt søppel. Åpenbart at de kjører egen agenda og ikke driver journalistikk. 
Jeg tror jeg faktisk han kan få sympati på dette her. Går det ikke over alle grenser? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Firefine skrev (Akkurat nå):

Begrunnelsen kom i bildene under. 🙈

Han nekter vel å svare fordi svaret vil svekke partiet hans.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtØnske skrev (Akkurat nå):

Han nekter vel å svare fordi svaret vil svekke partiet hans.

Kan det i det hele tatt bli noe særlig verre, da?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EtØnske skrev (Akkurat nå):

Hva tenker du på da?

På meg virker det iallfall som at partiet sliter nok som det er. Skal godt gjøres å få det til å bli noe verre stilt, liksom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leser feil avis dersom du forventer nøytrale nyheter. Spesielt hvis du forventer å finne nyheter som omtaler høyresiden positivt.

Dagbladet har alltid vært kjent for å være en avis med meninger som hører hjemme lengst på ytre venstre fløy.

Passende nok så jeg en gammel Olsenbanden-film i helgen. Til og med i den gamle veteranfilmen vitset de med at en eller annen direktør ville ha en "ordentlig" avis da han ble tilbudt Dagbladet 😛

Skal du lese nøytrale seriøse nyheter finnes det bare én troverdig landsdekkende avis: "lokalavisen" Aftenposten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday Addams skrev (15 timer siden):

Kan det i det hele tatt bli noe særlig verre, da?

Det er absolutt mulig at hverken han eller partiet kan ha det noe verre, men det fritar jo ikke Dagbladet fra å opptre objektivt. 
 Dette her er jo på nivå med Fox News. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke "om dagen" er noen nødvendig begrensning. I dagbladet har de en klar politisk slagside og enkelte kommentatorer som fremstår mer som aktivister enn journalister, men det legger de jo ikke heller i særlig stor grad skjul på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet er vel ikke akkurat en avis opplyste tar seriøst? For det er den altfor preget av venstreradikal ''journalistikk''.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er uærlig med disse overskriftene?

Ropstad svarer jo ikke på spørsmålet om abort, da er det også greit og skrive det. Han gjorde jo også en ganske dårlig figur i debatten, da er det jo kommentatorers jobb og formidle dette. Støre og AP har jo også fått mange overskrifter over hvor dårlig det går med dem de siste åra. Så det er ikke sånn at Dagbladet eller media kun skriver negativt om en side av politikken. 

Jeg synes det er skummelt at folk mener nyheter de ikke liker er "politiske". Vi vill jo ikke ende opp med aviser som kun skriver positivt om høyresiden og andre aviser som kun skriver positivt om venstresiden. Det at man ikke liker en overskrift betyr ikke at det er fake news. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, jomann said:

Du leser feil avis dersom du forventer nøytrale nyheter. Spesielt hvis du forventer å finne nyheter som omtaler høyresiden positivt.

Dagbladet har alltid vært kjent for å være en avis med meninger som hører hjemme lengst på ytre venstre fløy.

Passende nok så jeg en gammel Olsenbanden-film i helgen. Til og med i den gamle veteranfilmen vitset de med at en eller annen direktør ville ha en "ordentlig" avis da han ble tilbudt Dagbladet 😛

Skal du lese nøytrale seriøse nyheter finnes det bare én troverdig landsdekkende avis: "lokalavisen" Aftenposten.

🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...