Sunnys Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Har vært bruker på KG en liten stund og noen av innleggene har virkelig fått frem dårlige sider ved meg selv. Jeg blir omtalt av familie, venner og kollegaer som snill, tvers gjennom god, til på stole på, raus og morsom. I noen tråder jeg har opprettet her inne har jeg fått dritt, og det har ført til at jeg har sunket på et skammelig lavt nivå i mine øyner og vært dritt tilbake. Noe som ikke er normalt for meg i det hele tatt. Har til og med ligget våken og følt meg «mobbet» nesten som «tilbake på barneskolen følelse» har jeg fått her inne. På forumet vil jeg scrolle forbi negative kommentarer, svare på det ts spør om. Sette meg inn i situasjonen før jeg buser ut, tenke at det sitter et menneske bak ordene med følelser. Min rolle her inne er å gi støtte og råd, ikke dømme eller tråkke på. ikke at jeg har gjort alt dette, men forumet er mye preget av det. Jeg skal ikke bli trigget til å gå ned på det nivået- jeg er bedre 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Har reagert på det samme. Vurderte faktisk å starte en tråd da jeg var så lei alle kommentarene. Mange som kommenterer bare for å sende dritt, spesielt til trådstarter. Enkelte virker som om en plukker ut detaljer fra innlegg og tolker fritt og tror en vet alt om den som skriver. Jeg har i flere tråder støttet trådstarter da det virker som om folk kollektivt har tenkt å ta denne personen. Anonymkode: a5e28...f9c 5
Silva Pluvialis Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 (endret) Mye rart her inne. Fatter ikke hvordan folk har samvittighet til å ty til personangrep. Det viser bare at de har gått tom for argumenter når de, istedenfor å diskutere sak, heller diskuterer person. Det er ganske kjipt å bli kalt for monster, for eksempel, bare fordi man har en annen mening. Og ja, det er et reelt eksempel. Endret 8. september 2021 av Gjenferdet 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Hva har dette med barn&familie=underforumet å gjøre egentlig?🤔 Anonymkode: f85f3...7e9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Det er noe ved interwebben som maner frem folks mindre heldige sider. Før flere blir mer bevisste på dette så forblir mye av nettet en søpleplass eller lynavleder. Jeg finner likevel gullkort i blant, oppi all søpla, så det er håp. Anonymkode: 22c37...f32 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå