Dobbeltgjengleder Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 nå er kona dritsur fordi jeg har tilbragt tid med andre damer. Dette har bare vært vennskapelig og har hovedsakelig vært turer i skogen hvor jeg har kunnet åpne meg opp om følelser. Dette har vært som å ha gratis psykolog. Jeg har fått masse gode råd om hvordan jeg kan forbedre forholdet og hva som er galt med kona. Kona har nå funnet ut at jeg har gått tur i skogen med andre damer. Kona er dritsur. Det virker som om kona er ekstra forbanna fordi jeg fortalte at jeg hadde snakket om følelser rundt forholdet vårt. Jeg har ikke snakket om sexlivet, men alt annet. Er det forbudt å snakke om forholdet med andre? 2
Gjest Saph Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Ikke forbudt. Men er en smule sært å gå turer med masse damer for å snakke om følelsene sine. Hadde det være én dame, helt ok. Men mange. Det er dritsært
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Det syns jeg ja. Du utleverer henne til andre hun ikke kjenner. Forteller ting som andre ikke trenger å vite.. Og hatt samtaler du kanskje heller skulle ha tatt med din kone? Hva om en av disse damene forteller noe videre - og din kone får servert noe av dette fra andre uforberedt?? Jeg hadde ikke satt pris på det selv vet jeg Anonymkode: 3b26d...a50 40
Pentagon Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Kunne det vært en ide å snakke med din dame om problemer du har med henne kanskje? Heller enn å fortelle en hel haug andre damer om det…? Jesus. Du trenger virkelig hjelp. Samlivsterapeut høres viktig og riktig ut i dette forholdet. 23
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 8. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (7 minutter siden): Jeg har fått masse gode råd om hvordan jeg kan forbedre forholdet og hva som er galt med kona. Kona har nå funnet ut at jeg har gått tur i skogen med andre damer. Kona er dritsur. Det virker som om kona er ekstra forbanna fordi jeg fortalte at jeg hadde snakket om følelser rundt forholdet vårt. Jeg har ikke snakket om sexlivet, men alt annet. Er det forbudt å snakke om forholdet med andre? Hva som er galt med kona? 😂 Jeg hadde også blitt dritsur om min mann gikk tur i skogen med masse damer, å fortalte de hva som er galt med meg... og jeg blir ikke spesielt fort sur! 😂 Anonymkode: 8ebb3...4a7 75
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Bra unnskylding for å treffe andre damer😂 Anonymkode: 2c59e...1f7 11
Silva Pluvialis Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Hvorfor snakker du ikke heller med kona, eller involverer en parterapeut eller en psykolog? 20
Gjest tarantulla Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 "Kona mi forstår meg ikke" - en klassiker.
Gjest Småbrukmann Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (22 minutter siden): nå er kona dritsur fordi jeg har tilbragt tid med andre damer. Dette har bare vært vennskapelig og har hovedsakelig vært turer i skogen hvor jeg har kunnet åpne meg opp om følelser. Dette har vært som å ha gratis psykolog. Jeg har fått masse gode råd om hvordan jeg kan forbedre forholdet og hva som er galt med kona. Kona har nå funnet ut at jeg har gått tur i skogen med andre damer. Kona er dritsur. Det virker som om kona er ekstra forbanna fordi jeg fortalte at jeg hadde snakket om følelser rundt forholdet vårt. Jeg har ikke snakket om sexlivet, men alt annet. Er det forbudt å snakke om forholdet med andre? Oi, rart du ikke er skilt, enkelte ting man aldri skal gjøre, har jeg lært hvetfall😊 Først vil jeg si at mange damer ikke er så happy at man har venninner. Å særlig at man deler intime ting som problemer i forhold etc, pga damer vet hvordan damer tenker, og om en av disse venninne dine faktisk har litt lyst på deg, så forer du henne med en del godsaker. Og kan jo være at kona di tenker sånn. Jeg vet ikke. Vet bare at enkelte ting holder man mellom kone og mann om man vil ha ett happy life. Kam jo hende hun heller setter mere pris på at du snakker med feks en psykolog. Om det betrygger gjør henne mere glad. Hvorfor ikke.
Pippi Lotta Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 (endret) Så du har snaket med mase andre damer, for å få råd om hva som er gale med kona? Jeg tviler på at det finnes noen dame som ikke ville blitt såret av at du har kontakt med andre damer for og snake om hva som er gale med henne. Du virker veldig illojal, og jeg hadde slitt med og stole på deg etter noe sånt. Hvorfor går du ikke til en skikkelig psykolog? Om du virkelig ønsker og forbedre forholdet ditt og ikke bare "bekreftelse" på at kona de gjør masse "feil", så kan du ta kontakt med familie vern kontoret. Det er også gratis, du kommer faktisk til å få hjelp og du sliper og være så slem mot kona de. Endret 8. september 2021 av Pippi Lotta 11
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (36 minutter siden): nå er kona dritsur fordi jeg har tilbragt tid med andre damer. Dette har bare vært vennskapelig og har hovedsakelig vært turer i skogen hvor jeg har kunnet åpne meg opp om følelser. Dette har vært som å ha gratis psykolog. Jeg har fått masse gode råd om hvordan jeg kan forbedre forholdet og hva som er galt med kona. Kona har nå funnet ut at jeg har gått tur i skogen med andre damer. Kona er dritsur. Det virker som om kona er ekstra forbanna fordi jeg fortalte at jeg hadde snakket om følelser rundt forholdet vårt. Jeg har ikke snakket om sexlivet, men alt annet. Er det forbudt å snakke om forholdet med andre? Forstår godt hun er sur jeg. 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Da er det vel greit at kona går turer i skogen med en masse menn og snakker om hva som er feil med forholdet og deg? Det er jo gratis psykologtimer Anonymkode: 2d9ec...d7d 23
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Men herregud, du er duden fra den andre tråden, med kone og et lite barn. Hvorfor trenger du å prate med andre DAMER!!!! om deres forhold? Jeg sier som jeg har sagt i den andre tråden - skjerp deg, skjerp deg på hjemmebane. Trenger du å prate med noen er det helt i orden, men ikke søk utelukkende til det annet kjønn for forståelse. Vil du bli forstått, så søk vennskap på tvers av kjønn ellers tror alle du driver med noe lugubert, og du ER også luguber. KONA MI FORSTÅR MEG IKKE, JEG SØKER KVINNER SOM FORSTÅR MEG. Skjerp deg, dude. Du mangler sosiale antenner. Ser for meg at jeg skulle søkt private vennskap som jeg holdt skjult i andre MENN for å snakke om min mann, lol. Gå i parterapi - nå fremstår du bare som en liten lus. Skam deg og skjerp deg. Anonymkode: def49...29f 17
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (42 minutter siden): nå er kona dritsur fordi jeg har tilbragt tid med andre damer. Dette har bare vært vennskapelig og har hovedsakelig vært turer i skogen hvor jeg har kunnet åpne meg opp om følelser. Dette har vært som å ha gratis psykolog. Jeg har fått masse gode råd om hvordan jeg kan forbedre forholdet og hva som er galt med kona. Kona har nå funnet ut at jeg har gått tur i skogen med andre damer. Kona er dritsur. Det virker som om kona er ekstra forbanna fordi jeg fortalte at jeg hadde snakket om følelser rundt forholdet vårt. Jeg har ikke snakket om sexlivet, men alt annet. Er det forbudt å snakke om forholdet med andre? Jeg håper virkelig du troller forresten. Ingen fortjener å være sammen med en dott som deg. Du er så teit - du skjønner ikke at problemet er selve hemmeligholdelsen eller at du svinser rundt og forteller om private ting om dere og henne til andre åh. så. forståelsesfulle.kvinner, for det er det du skulle ønske hun var. Dum, selvmedlidende dude. Er det forbudt? Herregud, du skjønner ikke engang hva det handler om. Du bør ikke bare invitere dama di med på parterapi, du bør også gå til en veileder som kan si noe om hva som er ok og ikke. Du er så supertroll. Hvis ikke du er supertroll og ikke skjerper deg, så lev alene resten av livet, please. Anonymkode: def49...29f 4
Jullen Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Dette er emosjonelt utroskap og det er slett ikke ok. Mange damer syns faktisk denne formen for utroskap er verre en fysisk utroskap. Samtaler kan ofte være mer intimt enn sex. Ihvertfall om du i tillegg bretter ut om privatlivet ditt for disse damene. Så det er helt forståelig at hun blir sint og såret over dette. 11
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 Mener du at du går tur med venner og gjensidig deler fra livene deres? Eller er du han fyren som er kåt på andre damer og er stolt fordi du ikke er utro, bare sikler på? Anonymkode: f1e22...88c 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 Grunnen til at dette er helt feil er mye på grunn av forskjell mellom damer og menn. Du sier at siden dere ikke diskuterer sexlivet, så er det OK. Det er ikke det. På ingen måte. Du utleverer intime deltaljer om din kone til en person som ikke kjenner henne og som bare hører DIN side av historien. Og du gjør din kone kjempeusikker fordi du har intime emosjonelle forhold til andre kvinner. Det er brudd på tillit. Spesielt siden du har holdt det skjult for kona di. Og det har du garantert gjort fordi du visste at dette ikke var riktig og at det ville såre kona di. Og i stedet for å respektere det og henne, så gjør du det i skjul slik at du får i både pose og sekk. For damer er dette et svik. Der menn er mer opptatt av det seksuelle, er damer mer opptatt av det emosjonelle. Det er noe man skal dele med sin partner, eventuelt gode venner som vil dere vel som PAR, ikke en person som involveres fra en side og tar parti med deg. Anonymkode: 8ff5e...820 8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 Det er mange som føler at partneren har vært utro, når de emosjonelt har delt ting med andre. Dere to bør snakke sammen, ha en skikkelig god samtale om hva som plager deg, og hvorfor du har valgt å snakke med noen andre enn henne om plager du har. Anonymkode: fe4c5...cdb 4
Eilis Skrevet 9. september 2021 #19 Skrevet 9. september 2021 Er dette venninner av deg? I så fall ser jeg ikke problemet, helt vanlig å snakke med venner. Men slik som flere sier, vær forsiktig med hva du deler. Virker som at mange blir provosert av setningen "hva som er galt med dama", jeg tenker at du formulerer deg litt knøvlete. Det er alltid to om et problem. En siste ting, hvis jeg hadde funnet ut at samboer gikk tur med andre damer hadde jeg blitt urolig, fordi han hadde holdt det fra meg. Da virker noe å være galt. Tur med venninne er ikke galt i seg selv,men at det holdes skjult er et rødt flagg. 4
Gjest Alterego666 Skrevet 9. september 2021 #20 Skrevet 9. september 2021 Problemet er når fokuset er ‘det som er galt med dama’ Ellers er det bra å ha nære venner uansett kjønn og skogen er der for å brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå