Sankt-Vinger Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 https://www.vgtv.no/video/224250/paa-date-med-bastholm-her-tar-hun-en-spansk-en stor humor samtidig som mdg vil forby fossil biler https://www.nrk.no/osloogviken/mdg-apner-for-a-forby-bensin--og-dieselbiler-i-hele-landet-1.15409560 bare tøys med denne gjengen. :) klima er en motesak.. hjelper ikke når kina opprette flere kullkraftverk samtidig 7
Brutex Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Dårlig humor. Man kan godt kjempe for en forandring på et område men benytte seg det som finnes i øyeblikket for det, inntil det man ønsker blir tilghengelig. At du vil at alle busser skal være elektriske eller gå på hydrogen betyr ikke at du ikke kan ta buss før det kommer en elektrisk buss. 13
Gjest Inanna Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Bare enkle mennesker som ikke klarer å ha to tanker i hodet samtidig.
Sankt-Vinger Skrevet 10. september 2021 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2021 Brutex skrev (På 9.9.2021 den 7.54): Dårlig humor. Man kan godt kjempe for en forandring på et område men benytte seg det som finnes i øyeblikket for det, inntil det man ønsker blir tilghengelig. At du vil at alle busser skal være elektriske eller gå på hydrogen betyr ikke at du ikke kan ta buss før det kommer en elektrisk buss. ikke jeg som vil ha kun elektrisk bil i sammfunnet men mdg. Og Une Bastholm kjører diesel bil i oslo sentrum mens hun vil forby fossil bilene. 3
Charlie Amberson Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 On 9/8/2021 at 11:47 PM, Sankt-Vinger said: https://www.vgtv.no/video/224250/paa-date-med-bastholm-her-tar-hun-en-spansk-en stor humor samtidig som mdg vil forby fossil biler https://www.nrk.no/osloogviken/mdg-apner-for-a-forby-bensin--og-dieselbiler-i-hele-landet-1.15409560 bare tøys med denne gjengen. :) klima er en motesak.. hjelper ikke når kina opprette flere kullkraftverk samtidig Vi må slutte å kjøpe crap fra Kina da så slutter de å lage kullkraftverk for å lage skiten. 1
Madame Butterfly Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 23 minutter siden, Charlie Amberson said: Vi må slutte å kjøpe crap fra Kina da så slutter de å lage kullkraftverk for å lage skiten. Ikke offisiell statistikk dette her, men mine egne erfaringer med folk jeg kjenner og det jeg ser av MDG og andre så kallede grønne partier i media. Vel, de ser ikke ut til å ta innover seg det faktum, at forbruket må ned. Om vi skall begynne med det mest åpenbare. Fullt brukbare biler skal bli så dyre å bruke at folk blir tvunget til å skifte dem ut. Ikke særlig miljøvennlig i det hele tatt. Sosiale medier brukes flittig, fordi om det daglige energibruk tilsvarer den daglige bruken i en metropol. Iphone har de alle, og oppgraderes regelmessig på akkurat samme måte som resten av oss. Det står like mye «made in Bangladesh» på lappene inni deres bluser som våre, og deres er heller ikke kjøpt på Fretex. Tviler på den vegetariske maten Bastholm spiser, begrenser seg til norske rotgrønnsaker og kornprodukter. Nei, forbruket må ned. 5
Drizzt Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 Hun tar en Extinction Rebellion en med dieselbilen. 2
Honey Dew Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 Du skal ikke gjøre som jeg. Du skal gjøre det som jeg sier. 1
Duff Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 Sankt-Vinger skrev (5 timer siden): ikke jeg som vil ha kun elektrisk bil i sammfunnet men mdg. Og Une Bastholm kjører diesel bil i oslo sentrum mens hun vil forby fossil bilene. Jeg kjører også diesel hvis jeg kjører bil selv om jeg ønsker diesel og bensinbiler bort. Jeg skulle gjerne hatt en El bil men per nå bruker jeg knapt bilen og har ikke økonomi til å bytte den ut. Derimot sykler jeg mye og klarer meg med den i det daglige. 5
A-hunter Skrevet 10. september 2021 #11 Skrevet 10. september 2021 Charlie Amberson skrev (5 timer siden): Vi må slutte å kjøpe crap fra Kina da så slutter de å lage kullkraftverk for å lage skiten. Klart det. Kina, verdens mest befolkede land, forbruker overhodet ingenting innenfor landegrensene sine... Absolutt ingenting... 1
yamask Skrevet 10. september 2021 #12 Skrevet 10. september 2021 Tenker at Une Bastholm gjør en ganske bra jobb når det er dette dere liksom skal «ta henne på». Det er et VG-intervju der journalisten har tatt med seg en dieselbil. Skulle jo tro hun kjørte rundt med en Toyota HiLux daglig i Oslo sentrum på privaten, når man leser denne tråden. 10
Pippi Lotta Skrevet 10. september 2021 #13 Skrevet 10. september 2021 Sankt-Vinger skrev (På 2021-9-8 den 23.47): https://www.vgtv.no/video/224250/paa-date-med-bastholm-her-tar-hun-en-spansk-en stor humor samtidig som mdg vil forby fossil biler Jeg forstår ikke hvorfor du lager noen post om at hun kjører disel bil. Det strider jo ikke mot noen av politikken hennes. Omtrent like morsomt som om Støre bruker sparkesykkel eller Lysbakken tar bussen. Vet du ingenting om hva Mdg står for? Eller finnes det et poeng i posten din jeg ikke forstår? 6
prt90 Skrevet 10. september 2021 #14 Skrevet 10. september 2021 Sankt-Vinger skrev (På 8.9.2021 den 23.47): https://www.vgtv.no/video/224250/paa-date-med-bastholm-her-tar-hun-en-spansk-en stor humor samtidig som mdg vil forby fossil biler https://www.nrk.no/osloogviken/mdg-apner-for-a-forby-bensin--og-dieselbiler-i-hele-landet-1.15409560 bare tøys med denne gjengen. :) klima er en motesak.. hjelper ikke når kina opprette flere kullkraftverk samtidig Øh? Det der var da ikke i Oslo sentrum. Og det var VG som hadde tatt med seg en dieselbil. Une har jo ikke bil engang.. 10
Påkrevd Skrevet 10. september 2021 #15 Skrevet 10. september 2021 fotballjenta skrev (21 minutter siden): Tenker at Une Bastholm gjør en ganske bra jobb når det er dette dere liksom skal «ta henne på». Det er et VG-intervju der journalisten har tatt med seg en dieselbil. Skulle jo tro hun kjørte rundt med en Toyota HiLux daglig i Oslo sentrum på privaten, når man leser denne tråden. I tillegg sier hun i begynnelsen av klippet at det er rundt et år siden hun har kjørt bil. Det er mye jeg er uenig med MDG i, men akkurat denne "arrestasjonen" av henne blir tullete. 12
Gjest ABM Skrevet 10. september 2021 #16 Skrevet 10. september 2021 Sankt-Vinger skrev (På 8.9.2021 den 23.47): https://www.vgtv.no/video/224250/paa-date-med-bastholm-her-tar-hun-en-spansk-en stor humor samtidig som mdg vil forby fossil biler https://www.nrk.no/osloogviken/mdg-apner-for-a-forby-bensin--og-dieselbiler-i-hele-landet-1.15409560 bare tøys med denne gjengen. :) klima er en motesak.. hjelper ikke når kina opprette flere kullkraftverk samtidig Nei det beste er jo å drite i at et samlet forskerkorps sier menneskeheten blir utryddet hvis den globale gjennomsnittstemperaturen øker med 2.5 °C... Mens de samtidig sier vi er på vei mot en økning på 6 °C om 79 år.... Beklager virkelig hvis det ble for mange vanskelige ord for deg?
Sankt-Vinger Skrevet 11. september 2021 Forfatter #17 Skrevet 11. september 2021 Pippi Lotta skrev (2 timer siden): Jeg forstår ikke hvorfor du lager noen post om at hun kjører disel bil. Det strider jo ikke mot noen av politikken hennes. Omtrent like morsomt som om Støre bruker sparkesykkel eller Lysbakken tar bussen. Vet du ingenting om hva Mdg står for? Eller finnes det et poeng i posten din jeg ikke forstår? Lese nrk lenken. Hun vil forby diesel bilene men både kjører diesel bil og fylle r på mer diesel så bilen kan forurense mer.
Pippi Lotta Skrevet 11. september 2021 #18 Skrevet 11. september 2021 Sankt-Vinger skrev (13 timer siden): Lese nrk lenken. Hun vil forby diesel bilene men både kjører diesel bil og fylle r på mer diesel så bilen kan forurense mer. Nå tøyser du fælt her😄 i følge den artikkelen er det ikke Une som ønsker og forby disel bil. I følge artikkelen ønsker Bergen og Oslo og skape soner uten fossil biler. Une vil styrke lokaldemokratiet og gi kommunene mulighet til og bestemme dette selv. Det er en veldig stor forskjell på og ville forby noe og det og si at kommuner må få bestemme om noe skal forbys selv. Hun påpeker jo også selv at biler med fossilt drivstoff ikke bør forbys over alt. Så artikkelen beviser vel egentlig bare at Une ikke vil forby disel biler. Så da var det ikke noe poeng jeg hadde gått glip av? Bare lit tull og tøys fra deg😄 8
Rumle Skrevet 11. september 2021 #19 Skrevet 11. september 2021 Sankt-Vinger skrev (14 timer siden): Lese nrk lenken. Hun vil forby diesel bilene men både kjører diesel bil og fylle r på mer diesel så bilen kan forurense mer. Har du i det hele tatt sett videoklippet? 6
Gjedda Skrevet 11. september 2021 #20 Skrevet 11. september 2021 16 hours ago, ABM said: Nei det beste er jo å drite i at et samlet forskerkorps sier menneskeheten blir utryddet hvis den globale gjennomsnittstemperaturen øker med 2.5 °C... Mens de samtidig sier vi er på vei mot en økning på 6 °C om 79 år.... Beklager virkelig hvis det ble for mange vanskelige ord for deg? Merkelig hvordan noen folk kan være så dedikerte til å ødelegge planeten. Et parti som bryr seg om miljøet er en... dårlig ting? Men men, det er vel ikke økonomisk forsvarlig å prøve å redde miljøet. Vi får ha økonomisk vekst og spise pølser et par tiår til før det går til helvete. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå