AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Hadde ordinær ultralyd forrige uke. Barn nr 3 og bestemt oss for ikke å vite kjønn, men plutselig så jeg på skjermen noe tydelig hvitt og langt stikke ut mellom beina et par ganger underveis. Jeg sa ingenting, men kan ikke nekte for at jeg har tenkt på dette i etterkant. Om det var en penis eller navlestrengen jeg så😂 Ville jo ikke vite kjønn, men nå klarer jeg ikke helt slutte å fundere siden jeg så noe. Så spørsmålet er om dere som så tydelig gutt på ultralyd så penis som noe langt og hvitt? Synes kanskje det så litt voldsomt ut til å være en liten penis men vet ikke😅 Sorry teit spørsmål, måtte bare lufte tanker litt her😆 Anonymkode: f2f18...54c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Hvitt mellom bena bruker å være penis. Navlestrengen er lengre oppe Anonymkode: 338bd...7fa
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Så ingenting overhodet. Selv om jordmoren pekte ut kjønnsorganene, så så jeg absolutt ikke at det var en penis. Anonymkode: 899e6...516 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Jeg så aldri noe penis, renner jo ikke akkurat så lang på et lite foster, men testiklene så vi helt tydelig mellom beina Anonymkode: cc2da...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå