Gjest Hel Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Jeg drømte om verdens søteste valp i natt men aner ikke hva slags hund det var. Den var liten og svart og neste prikk lik disse. Hvilke(n) rase® er det? Vet det siste bildet er veldig lite men jeg fant det ikke større. Noen som vet?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 Er ikke helt sikker,men utifra bildene ligner det i grunnen litt på en viss labradorvalp i nabolaget;)
Gjest Xavia Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Jeg synes også det ligna på labrador.
Litz Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Er det bilder av den samme valpen? Det øverste så ut som labrador ja, det i midten og det nederste vil jeg tro er en blanding (med labrador). Den i midten har litt hvitt på potene og den nederste var ikke så rasetypisk labrador som den øverste. (den nederste kan også være en Groenendal)
Gjest Splitter Pine Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 Jeg synes også den nederste ligner på en Groendal..... Har en selv og den ligner masse. Mens de to øverste ligner mest på en blanding av Labrador og noe annet...
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #7 Skrevet 26. september 2005 Groendaelvalper er ganske fluffy i den alderen der. Jeg vil tro det er en blanding.
Dødspingvinen Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Den siste er jeg ikke sikker på, men er ganske så sikker på at de to øverste er labradorer. Skjønne hunder de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå