AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Hei jeg tok en kortisonsprøyte i tidlig våres, og ser nå at jeg har fått et stort sukk inn i setemuskulaturen der sprøyten ble satt inn, og lurer på om det er noe som kan gjøres for å få dette bort? Trener en del til vanlig så styrketrening tror jeg ikke hjelper så mye på dette. Synes det er skikkelig kjipt og det synes veldig godt også igjennom bukser og skjørt så vanskelig å skjule det også. har noen opplevd det samme, og hva gjorde dere med dette? Håper på noen gode råd ❤️ Anonymkode: 3b9a2...c23
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Det er helt normalt, og det går dessverre ikke vekk. Kortison blir også liggende der, kroppen klarer ikke absorbere det. Anonymkode: 69d09...f11
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Men fins det noe man kan gjøre av inngrep for å minske det eller få det bort? Anonymkode: 3b9a2...c23
Duff Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er helt normalt, og det går dessverre ikke vekk. Kortison blir også liggende der, kroppen klarer ikke absorbere det. Anonymkode: 69d09...f11 Tøys. Kroppen absorberer kortison. Ts, søkket forsvinner med tiden. Jeg har tatt mange kortisonsprøyter og kun fått søkk en gang, gikk ett år før det var borte.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Ah så godt å høre 😍 tusen takk for svar Anonymkode: 3b9a2...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå