AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Hva kommuniserer dere om iom at barna er voksne? Anonymkode: ff718...bb8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Null kommunikasjon, DEILIG! Anonymkode: edbba...044 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 De treffer hverandre maks to ganger i året i forbindelse med barnebarnas bursdag (felles besøk da de er født i samme måned) og kanskje i forbindelse med 17.mai. Tror mamma er veldig glad for det!😅 Anonymkode: d2437...6de 2
Sunnys Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Forsto ikke helt spørsmålet ditt. Kommunikasjon med barnas venners foreldre? Eller besteforeldre? 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Sunnys skrev (7 minutter siden): Forsto ikke helt spørsmålet ditt. Kommunikasjon med barnas venners foreldre? Eller besteforeldre? Det er nok snakk om skilte foreldre og kontakten mellom de etter at barna har blitt myndige! Anonymkode: d2437...6de 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 Ingenting. Det er så deilig 🙂 Anonymkode: e8960...fcc 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Samboer har hatt tilnærmet null kontakt med eksen siden før barneskolen var over, så kan aldri se for meg dem ha noe kontakt etter barna er 18. Vanlige folk tror jeg kun snakker om penger og praktiske ting. Vil du være med å spytte inn litt penger i en bil/lappen/møbler til hybel og sånn.. Anonymkode: 45aa1...5e4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 Etter hvert får barna barn selv. Da må man plutselig tåle å måtte komme i samme dåp, bursdag og lignende. Anonymkode: 8cce3...a70
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 Etterhvert som barna er blitt eldre, typisk 16 år, har jeg overlatt styring mellom dem og far til nettopp dem og far. Det var litt mer styr med eldste, for far var vrien økonomisk i flere år. Men så snudde det plutselig, og han begynte å overføre penger til yngste da han ble 16 år istedenfor til meg. Da ble det mye enklere, for 16-åringen forsto at dette var penger som ikke bare skulle gå til hamburger og snop, men til sko og klær. Hvorfor far mente det var greiere å gi pengene direkte til en 16-åring, aner jeg ikke. Men det gjorde ihvertfall mitt liv enklere. Mer takket være en fornuftig 16-åringer, enn en ansvarsfull far. Nå er de begge over 18 år, og jeg kan ikke huske sist jeg snakket med faren deres. Helt på siden av spørsmålet, så er det jo trist at voksne mennesker som en gang var glad i hverandre og hadde det kjekt sammen ikke lengre har noen som helst kommunikasjon. Men slik er det vel for de fleste. Anonymkode: 8c6c1...3eb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 Sunnys skrev (7 timer siden): Forsto ikke helt spørsmålet ditt. Kommunikasjon med barnas venners foreldre? Eller besteforeldre? Mente hvis du er skilt. Hvor mye kommuniserer du med eksen når barna er over 18? Ser at dette var kanskje en bedre formulering. Anonymkode: ff718...bb8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 Mine har en helt normal kontakt; de kommuniserer når det trengs, møtes i selskap til barn og barnebarnas bursdagsfeiring, bryllup, dåp og etterhvert konfirmasjon. De skiltes som uvenner da jeg var ni år, han hadde vært utro og løyet. Men årene gikk og pga meg og mine to brødre, måtte de bare samarbeide og være venner utad. Så nå er de venner, og de var nylig ute og drakk kaffe sammen. Anonymkode: 30f46...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå