AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Hei. Var på OUL i dag. Jeg og samboer har egentlig vært bestemt på å ikke vite. vi fikk jo da beskjed om å se vekk, og jeg vet ikke hva det var men jeg bare kasta et raskt blikk på skjermen og så vekk like fort, og hvor det sto «its a GIRL!»... har hele svangerskapet følt at vi får en gutt til og at det blir to brødre! Er det noen her som har fått jente på OUL og så har det kommet en gutt..? Kan ikke tro at det er en jente. Men det er bare fordi følelsen på gutt har vært så sterk! Og i hele dag har jeg tenkt så fælt på det jeg så at jeg nesten blir usikker på hva jeg så. Anonymkode: d1305...d02
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Hva? Det sto «its a girl» på skjermen til jordmor/lege? Aldri hørt om.. Anonymkode: 24e8b...47d 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Atte hæ? 😂 det står ikke det på skjermen! For det første så bryr ikke jordmor seg om hvilket kjønn det er, det blir ikke engang skrevet i journalen når foreldrene vil vite. For det andre, hvorfor skulle hun skrive det på skjermen? For det tredje, hvorfor skulle det stå på engelsk? 😂 du har helt klart lest feil! Anonymkode: 2ca77...ecb 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Atte hæ? 😂 det står ikke det på skjermen! For det første så bryr ikke jordmor seg om hvilket kjønn det er, det blir ikke engang skrevet i journalen når foreldrene vil vite. For det andre, hvorfor skulle hun skrive det på skjermen? For det tredje, hvorfor skulle det stå på engelsk? 😂 du har helt klart lest feil! Anonymkode: 2ca77...ecb Ikke vet jeg.. de skrev på skjermen ved forrige svangerskap også. Hvorfor de gjør det aner jeg ikke, men ho som tok ultralyden lagret det på journalen min. Så hvis jeg ville vite kunne jeg bare ringe inn å spørre, og få svar på det jeg lurte på. Så hvor påståelig du er på at jeg MÅ ha lest feil, det er for meg litt merkelig. og alt annet som de lagret sto også på engelsk, når de skulle skrive inn på bildene at alle fire hjertekamrene var på plass, at det var fin gjennomstrømning i navlesnoren, hvor morkaken lå. Det er nok et morderne aparat hvor de bare trykker på knapper, og så kommer det som skal stå. Var ihvertfall det ho gjorde, som utførte. Anonymkode: d1305...d02
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke vet jeg.. de skrev på skjermen ved forrige svangerskap også. Hvorfor de gjør det aner jeg ikke, men ho som tok ultralyden lagret det på journalen min. Så hvis jeg ville vite kunne jeg bare ringe inn å spørre, og få svar på det jeg lurte på. Så hvor påståelig du er på at jeg MÅ ha lest feil, det er for meg litt merkelig. og alt annet som de lagret sto også på engelsk, når de skulle skrive inn på bildene at alle fire hjertekamrene var på plass, at det var fin gjennomstrømning i navlesnoren, hvor morkaken lå. Det er nok et morderne aparat hvor de bare trykker på knapper, og så kommer det som skal stå. Var ihvertfall det ho gjorde, som utførte. Anonymkode: d1305...d02 Okey, da misforstod jeg! Trodde du mente at det stod på skjermen som dere foreldre kan se på mens de utfører ultralyden? Isåfall beklager jeg Du mente at det stod på pc-skjermen hennes mens hun noterte i journalen? Kan godt hende hun skrev det ned da, i tilfelle dere skulle ringe Har to barn selv, og da har det ikke blitt skrevet i journalen, men kan hende de gjør forskjellig Gratulerer med jente da 😃 Er selv mamma til en storebror og lillesøster, det er veldig fint ❤️ Anonymkode: 2ca77...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 Under ultralyden fikk vi vite kjønnet og da satt jordmor opp en «It’s a BOY», men hun måtte bla gjennom flere alternativer som «It’s a GIRL», «Arm» osv. Poenget mitt er at det er mulig jordmor har fått opp disse og tilfeldigvis når du så så sto det «it’s a GIRL» når hun egentlig leita etter «Leg» eller noe. Anonymkode: 6e109...a06 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 🙄🙄 Da ringer du å spørr da om du lurer. Ingen vits å dvele mer på hva du så eller ikke. Og om det stemmer. Anonymkode: 50106...71e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå