Gå til innhold

Hvor finne sjømann/offshore arbeider? Dating (app) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen spesiell plass det er større sjanse for å finne slike menn å matche med?

Anonymkode: 763e0...d9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje reiser til byer på Vestlandet hvor de fleste av dem bor?

Anonymkode: 23d58...275

• Liker 5
Skrevet

Kompisene mine som jobber slik er på Tinder og Happn alle sammen 🤪 man finner vel "slike menn" overalt tenker jeg. Men hadde ikke bevisst gått og leita kjenner jeg 😂

• Liker 3
Skrevet

Alle jeg kjenner som jobber offshore er på Tinder o.l, om de er i forhold eller ei. På Tinder kan de ha sånn skjult profil at kun dem de selv klikker på får de opp i listen - altså de ligger ikke synlige for alle (inkl konas venner og kolleger)

Anonymkode: 894bb...207

• Liker 1
Skrevet
j86 skrev (7 minutter siden):

Mye alenetid. 

Nettopp det noen av oss trenger.

Anonymkode: 2f9d2...b44

• Liker 2
Skrevet

I Ålesund er de overalt, så har aldri opplevd å måtte aktive se etter dem 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 383b3...795

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Alle jeg kjenner som jobber offshore er på Tinder o.l, om de er i forhold eller ei. På Tinder kan de ha sånn skjult profil at kun dem de selv klikker på får de opp i listen - altså de ligger ikke synlige for alle (inkl konas venner og kolleger)

Anonymkode: 894bb...207

Jeg jobber offshore, tror ikke de bruker noe mer tinder der enn på andre arbeidsplasser. Vet at de yngre som er fri og frank bruker Tinder, men det gjelder vel alle unge i dag. Opplever ikke at de som er samboende og gift bruker Tinder, men så har vi som regel passert tjue år med god margin.

Anonymkode: a3527...3c5

• Liker 2
Skrevet

Spørs sikkert litt alder du søker i men ser ofte at de som jobber offshore i min alder … altså 50+. Kan slite en del med alkohol når de har fri uker. 

Anonymkode: adff9...ee1

• Liker 3
Skrevet

Se, en gullgraver!

Anonymkode: be993...f91

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg jobber offshore, tror ikke de bruker noe mer tinder der enn på andre arbeidsplasser. Vet at de yngre som er fri og frank bruker Tinder, men det gjelder vel alle unge i dag. Opplever ikke at de som er samboende og gift bruker Tinder, men så har vi som regel passert tjue år med god margin.

Anonymkode: a3527...3c5

Hehe ja, ganske høy gjennomsnittsalder på plattformen mannen min jobber på.

Anonymkode: 0e98e...0a1

Skrevet

Jeg fant en på møteplassen og datet han ett par ganger. Han var en helt alminnelig person og nå er han ikke blandt oss lenger.

Anonymkode: 0c8f0...92b

Skrevet

Ønsker du en kjæreste du ikke trenger å forholde deg til hele tiden?

• Liker 2
Skrevet

Dra offshore selv? Mannen min jobber offshore, jeg jobbet tidligere offshore. Vi jobbet i samme firma og traff hverandre på et kurs gjennom jobb.

Anonymkode: 5e5ae...de5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...