Gå til innhold

Hva er den beste dating-appen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av Møteplassen der jeg har hengt noen måneder nå, men føler det er mye merkelige typer som dukker opp der. Hva er deres erfaringer med dating-apper? Noen tips?

Anonymkode: bd2b2...3c4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder funka fint for meg, siden det krever en match for å sende/motta melding. Da slipper du unna en del ekle menn som er gamle nok til å være faren din og deres ønsker om hva de vil gjøre med deg.......🤮

Tinder har en del som er ute etter bare sex, men det er det jo ute på byen også ( da det var åpent)

Fant en flott mann for to år siden på Tinder 🥰

Anonymkode: 54102...fa0

• Liker 2
Skrevet

Vil tro det er Tinder om du er under 35. Over det vet jeg ikke. 

Det kommer til å komme mange i tråden som sier at alle menn som er på Tinder kun ser etter sex osv. Dette er bare tull, og vitner bare om at de ikke vet hva de snakker om. I vennegjengen min på 6 har 4 stk fått seg kjæreste gjennom Tinder, og vi er i slutten av 20-årene. 

• Liker 3
Skrevet
Aliquis skrev (17 minutter siden):

Vil tro det er Tinder om du er under 35. Over det vet jeg ikke. 

Det kommer til å komme mange i tråden som sier at alle menn som er på Tinder kun ser etter sex osv. Dette er bare tull, og vitner bare om at de ikke vet hva de snakker om. I vennegjengen min på 6 har 4 stk fått seg kjæreste gjennom Tinder, og vi er i slutten av 20-årene. 

Er over 40, er Tinder aktuelt for oss også tro?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får vell møtes på bingoen vi over 40 da, siden Tinder ikke er passende for oss da.😂

Anonymkode: d07b5...78d

• Liker 3
Skrevet

K38 år her. Tinder synes jeg er best. 

Anonymkode: 42ed0...a1a

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sier ikke at det ikke er det, men jeg har ikke en vennekrets i den alderen, så det er vanskelig å si for meg. For alt jeg vet kan det godt være det beste for den aldersgruppen også. 

Skrevet

Best er jo et komplisert spørsmål, men Tinder er størst. De fleste som er på Bumble, Sukker og Facebook Dating, er også på Tinder.

Anonymkode: 49ccc...204

• Liker 1
Skrevet

Av appene synes jeg Happn er best. Ikke like mange folk der som på Tinder, men flere litt mer seriøse profiler og ingen som blir skjult. Jeg er riktignok mann, men har hatt langt mer suksess der enn på Tinder. På Tinder blir de fleste menn gjemt bort, mens på Happn har alle en sjanse. Det burde være til fordel for kvinner også, som i praksis ser et mer representativt utvalg.

Anonymkode: 06362...170

Skrevet

Mann 50 her som fant kjæresten sin på tinder. Syns det stort sett var fin stemning og mange bra mennesker der i den alders-gruppen. 

Anonymkode: cec70...317

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Av appene synes jeg Happn er best. Ikke like mange folk der som på Tinder, men flere litt mer seriøse profiler og ingen som blir skjult. Jeg er riktignok mann, men har hatt langt mer suksess der enn på Tinder. På Tinder blir de fleste menn gjemt bort, mens på Happn har alle en sjanse. Det burde være til fordel for kvinner også, som i praksis ser et mer representativt utvalg.

Anonymkode: 06362...170

Jeg får inntrykk av at det er massevis av brukere på Happn, men samtidig virker de litt likegyldige. De er der, men de gidder ikke gi så mange likes, og appen maser også mye, med masse notifications uten reelt innhold. Mistenker ærlig talt at Tinders mer minimalistiske tilnærming gjør den "lettere" å bruke, og at folk derfor heller sveiper der fremfor å klikke i Happn, selv om de er på begge appene.

Anonymkode: 49ccc...204

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 23.18):

M53. Det er fullt av mennesker der i min alder. Ikke dermed sagt at det er lett å finne seg en kjæreste. Kjønnene har gjerne hver sin agenda. 

Anonymkode: dfb87...fca

• Liker 2
Skrevet

Synes Tinder har blitt ræva, vurderer å gå over til Happn

Anonymkode: 097c6...ec0

Skrevet

Kvinne straks 37. Tinder har hatt størst utbytte i antall dates.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...