AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Jeg står ved et skille fordi jeg tror, men er ikke sikker, at kjæresten min har vært utro med sin venninne. Kan noen her inne hjelpe? Kun seriøse svar takk🙂 Anonymkode: 8555d...4b5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Hvordan kan vi hjelpe uten noe info?😅 Anonymkode: 055f1...142 14
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan kan vi hjelpe uten noe info?😅 Anonymkode: 055f1...142 Tenkte muligens noen her inne får opp noe, eller leser tarot kort Ts Anonymkode: 8555d...4b5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenkte muligens noen her inne får opp noe, eller leser tarot kort Ts Anonymkode: 8555d...4b5 🤦♀️🤦 Ja, han var utro. Anonymkode: e0ad5...ac5 16
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Kaffegruten min sier ja 🤷♀️ Anonymkode: d626e...89f 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): 🤦♀️🤦 Ja, han var utro. Anonymkode: e0ad5...ac5 Hva baserer du det på? Ts Anonymkode: 8555d...4b5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tenkte muligens noen her inne får opp noe, eller leser tarot kort Ts Anonymkode: 8555d...4b5 Kjære deg, ikke kast deg selv frivillig i et ulykkelig liv ved å la deg lure av tarot osv. Det der er jo bare tull!! Om tarot og spådom var ekte, så hadde de funnet bla. Anne Elisabeth Hagen for lengst!! Anonymkode: 8ed77...aaa 9
Kenelz Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Jøss, når du er så desperat at du søker etter «spådom» så bør du logge av og ta en prat med kjæresten din. Tarot kort er laget til for at det skal kunne tilpasse uansett livssituasjon. Om du tror kjæresten din er utro så får du søke etter konkrete bevis og kommunisere. Spør om du kan gå gjennom mobilen hans uten at han får tiden til å slette noe eller gjør det uten at han selv vet det (svært tillitsbrudd, spesielt om han er trofast). Hva får deg til å mistenke at han er utro? 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Kenelz skrev (12 minutter siden): Jøss, når du er så desperat at du søker etter «spådom» så bør du logge av og ta en prat med kjæresten din. Tarot kort er laget til for at det skal kunne tilpasse uansett livssituasjon. Om du tror kjæresten din er utro så får du søke etter konkrete bevis og kommunisere. Spør om du kan gå gjennom mobilen hans uten at han får tiden til å slette noe eller gjør det uten at han selv vet det (svært tillitsbrudd, spesielt om han er trofast). Hva får deg til å mistenke at han er utro? En flørtende chat på messenger mellom han og denne venninnen. Ts Anonymkode: 8555d...4b5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: En flørtende chat på messenger mellom han og denne venninnen. Ts Anonymkode: 8555d...4b5 Hva stod det? Anonymkode: 209de...d6c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva stod det? Anonymkode: 209de...d6c Mye flørting om kropp, undertøy og å se film sammen&drikke alkohol Ts Anonymkode: 8555d...4b5
Gjest ABM Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mye flørting om kropp, undertøy og å se film sammen&drikke alkohol Ts Anonymkode: 8555d...4b5 Da har han jo iallefall lyst til å være utro..teller det? 🙈
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Mye flørting om kropp, undertøy og å se film sammen&drikke alkohol Ts Anonymkode: 8555d...4b5 I mitt forhold har vi satt grensen ved intensjonen om å være utro - så hos oss ville det du skriver allerede ha vært som utroskap å regne. Er du ok med dette her så lenge ingenting fysisk har skjedd, er det slik å forstå? For du vet jo at han mest sannsynlig vil fortsette hvis du blir hos han. Enten med samme jenta eller ei annen. Anonymkode: 209de...d6c
Blomsterkaret Skrevet 9. september 2021 #14 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mye flørting om kropp, undertøy og å se film sammen&drikke alkohol Ts Anonymkode: 8555d...4b5 Da tenker jeg at du bør konfrontere han, ikke henge her inne for å spørre om han faktisk er utro. Dette høres ikke normalt ut - jeg hadde klikket.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #15 Skrevet 9. september 2021 Ja, fem ganger. Anonymkode: 33b33...3e0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #16 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, fem ganger. Anonymkode: 33b33...3e0 Hvordan har du kommet frem til det antallet? 5 ganger med venninnen eller totalt den tiden vi har vært sammen? Ts Anonymkode: 8555d...4b5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #17 Skrevet 10. september 2021 Blomsterkaret skrev (10 timer siden): Da tenker jeg at du bør konfrontere han, ikke henge her inne for å spørre om han faktisk er utro. Dette høres ikke normalt ut - jeg hadde klikket. Har spurt han og fikk nei til svar. Ts Anonymkode: 8555d...4b5
Blomsterkaret Skrevet 10. september 2021 #18 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har spurt han og fikk nei til svar. Ts Anonymkode: 8555d...4b5 Da får du velge å tro han, men det hadde ikke jeg. Uansett ikke akseptabelt i min bok at han snakker sånn til en annen dame, når han har kjæreste. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #19 Skrevet 10. september 2021 Blomsterkaret skrev (1 time siden): Da får du velge å tro han, men det hadde ikke jeg. Uansett ikke akseptabelt i min bok at han snakker sånn til en annen dame, når han har kjæreste. Jeg tror han ca 5%, men hadde tapt spennende om noen her inne med evner fikk opp noe. Jeg ble nysgjerrig på den som svarte meg at kjæresten min hadde vært utro fem ganger, for på de chatte meldingene de hadde skrevet til hverandre, så var det faktisk 5 seksuelle meldinger jeg rakk å lese før jeg ikke orket mer🤐 Ts Anonymkode: 8555d...4b5
Gjest Lawyam Skrevet 10. september 2021 #20 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror han ca 5%, men hadde tapt spennende om noen her inne med evner fikk opp noe. Jeg ble nysgjerrig på den som svarte meg at kjæresten min hadde vært utro fem ganger, for på de chatte meldingene de hadde skrevet til hverandre, så var det faktisk 5 seksuelle meldinger jeg rakk å lese før jeg ikke orket mer🤐 Ts Anonymkode: 8555d...4b5 Er det slik å forstå at hvis han ikke har ligget med henne vil du fortsette å godta å beholde en mann som sender seksuelle meldinger til andre kvinner? Jeg råder deg å følge litt med fremover, men også å finne ut hva du forventer av et forhold og er villig å akseptere. Synes du han viser deg og forholdet mellom dere respekt nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå