AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #21 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjem brevet i tilfelle dette blir noe større og mer skremmende på sikt. Da kan du finne på å trenge bevis. Anonymkode: fb0ad...84b Tenkte litt på det. Men kasta det. Mannen var ute med søpla etter middagen. Men tok bilde av det, selv om det sikkert ikke er bevis nok. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #22 Del Skrevet 8. september 2021 Men hvordan kan brevet ha kommet frem når det hadde feil adresse? Har han et veldig spesielt navn som ingen andre har? Posten kan jo ikke bare gjette og omadressering varer bare en viss tid hvis ikke man manuelt forlenger. Anonymkode: f9bfc...f21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uovervinnelig Skrevet 8. september 2021 #23 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Har dere kamera overvåkning utenfor huset deres? Hvis Nei, så følg extra godt med rundt om ved postkassen, om dere har et godt forhold til naboene kanskje de kan holde et øye de og? Det beste er jo om dere ordner overvåkning, I tilfelle det skulle skje I gjen. Endret 8. september 2021 av uovervinnelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #24 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså ledetråd. Den som vil skapa splid i forholdet ditt har ikkje adressa du bur på nå. Men viste kor dere budde før. Stemmer det? Anonymkode: 649fa...789 Ja, må nok ha fått tak i adressen på et vis, men som sagt feil nr på huset. Hvorfor skape splid? Jeg kjenner vennene mine godt etter mange år, så skjønner ingenting.. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #25 Del Skrevet 8. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, må nok ha fått tak i adressen på et vis, men som sagt feil nr på huset. Hvorfor skape splid? Jeg kjenner vennene mine godt etter mange år, så skjønner ingenting.. Anonymkode: d2c66...f35 Det er nokon du ikkje kjenner godt nok fordi nokon har sendt det brevet. Anonymkode: 649fa...789 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #26 Del Skrevet 8. september 2021 Kan det være noen som kjente ham da han bodde på den tidligere adressen da? Noen som vil ha ham tilbake? Anonymkode: 5a92e...a20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #27 Del Skrevet 8. september 2021 Noen vil vel at dere skal få noen problemer i forholdet.. Noen som vil ha din mann? 😕 Anonymkode: dbae6...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #28 Del Skrevet 8. september 2021 uovervinnelig skrev (2 minutter siden): Har dere kamera overvåkning utenfor huset deres? Hvis Nei, så følg extra godt med rundt om ved podtkassen om dere har et godt forhold til naboene kanskje de kan holde et øye de og? Det beste er jo om dere ordner overvåkning I tilfelle det skulle skje I gjen. Nei, har ikke det. Kun alarm fra verisure.. Føler jo ikke noen av oss har uvenner, så hvorfor skulle vi ha kamera. Vi bor i et område med barnefamilier og er trygge på naboene. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #29 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det være noen som kjente ham da han bodde på den tidligere adressen da? Noen som vil ha ham tilbake? Anonymkode: 5a92e...a20 Tviler. Alle som kjenner oss vet jo vi har hatt et forhold i mange mange år.. men jeg skal jo aldri si aldri. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #30 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hvordan kan brevet ha kommet frem når det hadde feil adresse? Har han et veldig spesielt navn som ingen andre har? Posten kan jo ikke bare gjette og omadressering varer bare en viss tid hvis ikke man manuelt forlenger. Anonymkode: f9bfc...f21 Ja, hans fornavn er helt vanlig, men et lutt uvanlig etternavn. Du sier noe der. Det stod riktig husnummer skrevet med penn.. ikke sånn klistremerke for omadressering. Kun husnummer og ikke riktig adresse. Det er som sagt lenge siden vi bodde i den gamle adressen, rart, ja. Anonymkode: d2c66...f35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uovervinnelig Skrevet 8. september 2021 #31 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, har ikke det. Kun alarm fra verisure.. Føler jo ikke noen av oss har uvenner, så hvorfor skulle vi ha kamera. Vi bor i et område med barnefamilier og er trygge på naboene. Anonymkode: d2c66...f35 Vel nå ser du jo at det er noen som muligens pønsker på noe.. trenger ikke og være noe kjempe dyre greier men de selger en del overvåknings utstyr på www.spyshop.no jeg hadde I alle fall synes det var ekkelt og få et slikt brev. Det er jo rart om det skulle være tilfeldig også da navnet ditt og din mann sto på brevet..hva om vedkommende ikke slutter men fortsetter?? da er det godt og ha gode bevis mtp anmeldelser osv. Endret 8. september 2021 av uovervinnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #32 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Æsj, så ekkelt! Skikkelig creepy Jeg hadde fått helt hetta. Jeg regner med du er helt ærlig her på at du ikke har vært utro. Hadde dermed tenkt at en eller annen person er ute etter å ødelegge forholdet deres. Fordi han/hun er interessert i en av dere, eller fordi han/hun har noe i mot en av dere. Uansett, tenker det er lite å gjøre med det. Men som noen over skrev: jeg hadde tatt vare på brevet. Notert ned når det kom osv. I tilfelle noe lignende skjer igjen. Neste gang hadde jeg gått videre med det. Kontaktet politiet. De gjør sikkert ikke noe med det, men man får i alle fall logget at man har vært innom med bekymringen. Anonymkode: af83f...968 Ja, ekkelt. Men mannen tok det med humor og sa det i forbifarten. Fikk dessverre ikke plukket det opp av søpla og tatt vare på det før det ble kasta. Så barnslig tenkte jeg og kasta det. Men blir jo litt nysgjerrig på hvem som gjør slikt. Har uke vært utro, og som jeg sa til mannen, når skulle jeg liksom ha vært det. Blir for dumt, og føler litt på at det er ekkelt og barnslig. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #33 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det stod riktig husnummer skrevet med penn.. ikke sånn klistremerke for omadressering. Kun husnummer og ikke riktig adresse. Det er som sagt lenge siden vi bodde i den gamle adressen, rart, ja. Anonymkode: d2c66...f35 Det kan det være at de som bor på den adressen har skrevet på. Jeg har bodd i dette huset i mange år men får fremdeles post adressert til han som bodde her før, og jeg skriver bare på hans nye adresse utenpå konvolutten så blir det videresendt. Anonymkode: ecaa8...58f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #34 Del Skrevet 8. september 2021 uovervinnelig skrev (2 minutter siden): Vel nå ser du jo at det er noen som muligens pønsker på noe.. trenger ikke og være noe kjempe dyre greier men de selger en del overvåknings utstyr på www.spyshop.no jeg hadde I alle fall synes det var ekkelt og få et slikt brev. Det er jo rart om det skulle være tilfeldig også da navnet ditt og din mann sto på brevet..hva om vedkommende ikke slutter men fortsetter?? da er det godt og ha gode bevis mtp anmeldelser osv. Ja. Skal snakke med mannen og høre hva han sier. Må vurdere om det er nødvendig, men som du sier så er det jo ett eller annet som ligger i lufta her når folk kjøper frimerke. Det rare er som noen nevner over er at det ikke var noen omadressering på brevet.. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #35 Del Skrevet 8. september 2021 Heter du Laila og mannen din Tor Mikkel? Anonymkode: 8104f...90b 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #36 Del Skrevet 8. september 2021 CorvusCorax skrev (20 minutter siden): Kanskje fordi han ønsker å se reaksjonen om han mistenker utroskap... 🤷♀️ Neppe. Han vet jeg jobber og er hjemme med barn ellers.. Han hinter heler tiden om at jeg må komme meg ut og møte folk, men dagene strekker ikke til, og når jeg først er ute så er det med familie, men da er han med. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #37 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heter du Laila og mannen din Tor Mikkel? Anonymkode: 8104f...90b ? Nei, hva mener du med det? Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #38 Del Skrevet 8. september 2021 Bare lo mannen din, du kasta det, han bar ut søpla og that's it? Ingen undringer, ingenting fra mannen din? Anonymkode: af538...466 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #39 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kan det være at de som bor på den adressen har skrevet på. Jeg har bodd i dette huset i mange år men får fremdeles post adressert til han som bodde her før, og jeg skriver bare på hans nye adresse utenpå konvolutten så blir det videresendt. Anonymkode: ecaa8...58f Men de vet jo ikke hvor jeg har flytta?! Ikke engang den gamle adressen hadde riktig nummer.. Skal se om jeg får lastet opp bilde. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uovervinnelig Skrevet 8. september 2021 #40 Del Skrevet 8. september 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Skal snakke med mannen og høre hva han sier. Må vurdere om det er nødvendig, men som du sier så er det jo ett eller annet som ligger i lufta her når folk kjøper frimerke. Det rare er som noen nevner over er at det ikke var noen omadressering på brevet.. Anonymkode: d2c66...f35 Jeg vet ikke helt men det kan jo være mulighet for eventuellt politiet eller etterforskere og sikre DNA på brevet eller frimerket? Medmindre vedkommende har klart og "fjerne" DNA bevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå