AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Del Skrevet 8. september 2021 Da mannen min kom hjem i dag hentet han posten som vanlig. Der var det et brev i hans navn med feil adresse, vel og merke og et stemplet frimerke. I brevet lå den en håndskrevet lapp der det stod: navn (meg) har vært utro Wtf, tenkte jeg. Hva i alle dager. Jeg har aldri vært utro og er sammen med mannen min og familien hver eneste dag. Hvem gidder kaste bort penger og tid på slikt tøv, og hva vil den personen oppnå?! Mannen min kastet det i søpla og lo bare av det. Men jeg ble nysgjerrig og henta brevet. Selvfølgelig ikke mulig å se hvem det er fra. Men jeg synes det hele er litt småcreepy. Hva ville dere gjort? Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Del Skrevet 8. september 2021 Hva er det å gjøre da. Er jo ikke stort du kan gjøre når det ikke sto noe returadresse på brevet. Mener du at du skal kontakte FBI eller Sherlock? Anonymkode: a7687...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Del Skrevet 8. september 2021 Mannen din har enten noen som er sykelig opptatt av han. Eller Mannen din postet brevet.... Anonymkode: 6acb8...b63 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Del Skrevet 8. september 2021 Merkelig. Nei eg veit ikkje altså, det er vel ingenting du kan gjera sånn eigentlig. Har du fiender TS? Anonymkode: 649fa...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen din har enten noen som er sykelig opptatt av han. Eller Mannen din postet brevet.... Anonymkode: 6acb8...b63 Mannen postet brevet fordi han selv er utro....? Anonymkode: 55163...557 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen din har enten noen som er sykelig opptatt av han. Eller Mannen din postet brevet.... Anonymkode: 6acb8...b63 Nei, er nok ikke han. Ser ikke for meg at han skumme orket å være så barnslig. Ikke er han spesielt glad i drama heller. Anonymkode: d2c66...f35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Del Skrevet 8. september 2021 Har du nyleg hatt konflikter med nokon? Ser du for det nokon som har lyst å skapa drama for deg? I din krets? Anonymkode: 649fa...789 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Del Skrevet 8. september 2021 Feil adresse? Noen andre som heter det samme som din mann som egentlig var mottaker? Anonymkode: 6721a...e62 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merkelig. Nei eg veit ikkje altså, det er vel ingenting du kan gjera sånn eigentlig. Har du fiender TS? Anonymkode: 649fa...789 Kan ikke komme på noen fiender, så synes jo det er kjemperart. Why, liksom? Vi kjenner hverandre godt og har ikke noe å skjule, og det vet jo folk som kjenner oss også. Hverken jeg eller han han offentliggjort adresse eller nr.. Anonymkode: d2c66...f35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Feil adresse? Noen andre som heter det samme som din mann som egentlig var mottaker? Anonymkode: 6721a...e62 Det er ikke mulig. Både mitt navn og hans navn var riktig. Ja, feil adresse. En tidligere adresse (mange år siden), men feil husnummer. Anonymkode: d2c66...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Del Skrevet 8. september 2021 Har vært borti det. Hadde sannsynligvis en stalker. Sendte først en drøss med brev adressert til meg, håndskrevne fulle av sjikane og hat. Senere fikk samboeren min brev med info om hvor forferdelig og hvor utro jeg var. Ikke hyggelig. Finn ut om du har noen i din krets som vil deg vondt. Anonymkode: 88fd7...8f3 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Del Skrevet 8. september 2021 Noen som prøver å ødelegge forholdet deres. Mulig mannen din har en beundrer. Anonymkode: 2dca7...c36 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du nyleg hatt konflikter med nokon? Ser du for det nokon som har lyst å skapa drama for deg? I din krets? Anonymkode: 649fa...789 Nei, er ikke dramaperson. Bare spesielt og veldig rart. Har så og si ikke møtt folk siste årene pga covid, fødsel og permisjon.. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Del Skrevet 8. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke mulig. Både mitt navn og hans navn var riktig. Ja, feil adresse. En tidligere adresse (mange år siden), men feil husnummer. Anonymkode: d2c66...f35 Hadde du konflikter med nokon når dere budde på den adressa? Det med feil adresse er eit sterkt clue. Anonymkode: 649fa...789 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Del Skrevet 8. september 2021 Gjem brevet i tilfelle dette blir noe større og mer skremmende på sikt. Da kan du finne på å trenge bevis. Anonymkode: fb0ad...84b 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #16 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vært borti det. Hadde sannsynligvis en stalker. Sendte først en drøss med brev adressert til meg, håndskrevne fulle av sjikane og hat. Senere fikk samboeren min brev med info om hvor forferdelig og hvor utro jeg var. Ikke hyggelig. Finn ut om du har noen i din krets som vil deg vondt. Anonymkode: 88fd7...8f3 Eneste jeg kan tenke på er at dersom han har en beundrer, men det ville han sagt. Vi er trygge på hverandre. Kan jo ha en "gammel" beundrer jeg ikke vet av selvfølgelig, men etter mange år sammen så virker det helt sprøtt. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du konflikter med nokon når dere budde på den adressa? Det med feil adresse er eit sterkt clue. Anonymkode: 649fa...789 Hva mener du med at det er et clue? Nei, ingen konflikter der og bare gode venner innom, utenom familie. Anonymkode: d2c66...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Del Skrevet 8. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva mener du med at det er et clue? Nei, ingen konflikter der og bare gode venner innom, utenom familie. Anonymkode: d2c66...f35 Altså ledetråd. Den som vil skapa splid i forholdet ditt har ikkje adressa du bur på nå. Men viste kor dere budde før. Stemmer det? Anonymkode: 649fa...789 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Del Skrevet 8. september 2021 Æsj, så ekkelt! Skikkelig creepy Jeg hadde fått helt hetta. Jeg regner med du er helt ærlig her på at du ikke har vært utro. Hadde dermed tenkt at en eller annen person er ute etter å ødelegge forholdet deres. Fordi han/hun er interessert i en av dere, eller fordi han/hun har noe i mot en av dere. Uansett, tenker det er lite å gjøre med det. Men som noen over skrev: jeg hadde tatt vare på brevet. Notert ned når det kom osv. I tilfelle noe lignende skjer igjen. Neste gang hadde jeg gått videre med det. Kontaktet politiet. De gjør sikkert ikke noe med det, men man får i alle fall logget at man har vært innom med bekymringen. Anonymkode: af83f...968 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 8. september 2021 #20 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mannen postet brevet fordi han selv er utro....? Anonymkode: 55163...557 Kanskje fordi han ønsker å se reaksjonen om han mistenker utroskap... 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå