AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Jente på 24 her, begynte på nytt studium, fordi forrige studie var feil for meg. Mine venninner er for det meste i et forhold og mange har samboer, og jeg bor på kollektiv, og det er et slit. Jeg ønsker å bo med en mann, men alle menn jeg vil ha er opptatt, eller er ikke interessert i et forhold. Jeg synes selv jeg er attraktiv, jeg har fortid i millitæret, er trent og har god økonomi, men får allikevel ikke innvilget lån til boligkjøp. Å finne en mann er ikke noe problem for meg, men å finne et bra match, er j**lig vanskelig.... Jeg blir mer og mer irritert på de jeg bor med, selvom vi er venninner som kjenner hverandre fra før, fordi jeg aldri kan trekke meg tilbake, jeg orker ikke mere. Anonymkode: 0c8bd...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Her blandet du inn mye forskjellig og jeg får ikke helt tak på hva nøyaktig du ønsker råd om? Anonymkode: 4d6f2...d23 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Jekk ned kravene jenta mi. Med «match» mener du vel utseende først og fremst. Anonymkode: 2429b...c0d
Bjørnedyr Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 (endret) Flytt til et annet kollektiv hvor du får være i fred.. Jeg skjønner frustrasjonen men det at en vil ha et forhold til en mann og at en er plaget av de man bor med, det er to problemstillinger som ikke har med hverandre å gjøre. Du må ikke mistrives der du bor bare fordi du er singel... det er lov å flytte. Endret 8. september 2021 av Bjørnedyr 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jekk ned kravene jenta mi. Med «match» mener du vel utseende først og fremst. Anonymkode: 2429b...c0d blant annet ja, når man selv har utseende med seg er det vel ikke feil heller. Anonymkode: 0c8bd...b4b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): blant annet ja, når man selv har utseende med seg er det vel ikke feil heller. Anonymkode: 0c8bd...b4b Hvor pen er du egt? Anonymkode: 2429b...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Skjønner godt problemstillingen din og du virker økonomisk flink. Jeg kunne selv aldri bodd i kollektiv😣 Da bør man være svært sosial og tilpasningsdyktig. Jeg er selv hypersensitiv og introvert, så hadde virkelig mistrives ved å hele tiden ha folk rundt meg. Eller å ikke kunne ha bad eller kjøkken i fred. Selv holdt jeg faktisk ut med å bo hjemme imens jeg studerte helt frem til jeg var nesten 26 år. Jobbet masse ved siden av og bygget meg opp egenkapital. Det var også mye lettere å få lån da mg kjøpte min egen leilighet for mange år siden. I din situasjon ville jeg nok heller svelget kamelen med å finne meg et kryp inn hvor jeg kunne bo alene fremfor kollektiv, selv om det blir litt dyrere. Feks et rom med sovealkove o.l Da kan du fort komme ned å priser som minner om kollektiv priser. Livet er for kort til å måtte ‘holde ut’ år i kollektiv. Studietiden skal være en fin tid hvor man lærer seg å bli selvstendig. Når det gjelder å finne en samboer må du nesten ta en ting om gangen. Å flytte dammen med en partner bør kke skje fort og det er viktig å være sammen en stund før man flytter sammen. Selv var jeg feks i tre lange forhold på mellom 1-3 år før jeg tilslutt fant meg mannen i mitt liv som jeg kjøpte sammen med og fikk familie med. Vi hadde hver sin leilighet fra før og fikk svært godt lån etter å ha solgt disse. Jeg var 34 år før jeg fant hans. Så en timg om gangen her:) Start med å finne deg en ny liten leilighet du kan leie alene i første omgang👍 Anonymkode: 6f5cb...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå