AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Hei! Vi skal begynne å prøve i mai, og jeg slutter på p-piller ca.3-4 mnd før for å gi kroppen en forsprang på å få normal syklus igjen etter 15 år på pilla. Ønsker at mest mulig skal ligge til rette i forkant, og har skjønt man bør ta folat og jod. Men hvor lenge før bør man begynne med dette? Er det noen andre ting man kan gjøre for å øke sjansene noe? Skjønner at man aldri kan vite hvor lang tid det vil ta, men vil hvertfall gjøre det vi kan. Anonymkode: dbb20...575
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 jeg kjøpe multivitamin og startet å ta de 😊 da har jeg også vært trygg på at jeg har vitaminer i tilfelle jeg ble gravid med uhell. kjøpte en type som har anbefalt jod og folat mengde. har brukt det siden desember når jeg sluttet på p piller. først nå denne mnd vi starter prøving og pp1. multivitamin er sunt for kroppen, og kroppen kvitter seg naturlig med overflødige vitaminer. jeg merker også at jeg har mer energi generelt (ikke like utmattet etter arbeid). tidligere har jeg hatt B12, jern og folat mangel uten noe tydelig årsak - så kan være at jeg naturlig mangler det - og derfor jeg merker generell bedring med multivitamin. Anonymkode: a9d9b...1fd
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg kjøpe multivitamin og startet å ta de 😊 da har jeg også vært trygg på at jeg har vitaminer i tilfelle jeg ble gravid med uhell. kjøpte en type som har anbefalt jod og folat mengde. har brukt det siden desember når jeg sluttet på p piller. først nå denne mnd vi starter prøving og pp1. multivitamin er sunt for kroppen, og kroppen kvitter seg naturlig med overflødige vitaminer. jeg merker også at jeg har mer energi generelt (ikke like utmattet etter arbeid). tidligere har jeg hatt B12, jern og folat mangel uten noe tydelig årsak - så kan være at jeg naturlig mangler det - og derfor jeg merker generell bedring med multivitamin. Anonymkode: a9d9b...1fd Det spørs om vitaminene er fettløselige eller vannløselige..😊 hvilken type multivitamin har du tatt? Skal begynne på det selv Anonymkode: 42255...06d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Viktigste er et sunt og næringsrikt kosthold, og fysisk aktivitet😊 med dette i bunn har du optimalisert sjangsene. Eneste en trenger av vitamin er folsyre og jod dersom en spiser variert. Apoteket har tbl som inneholder begge disse fra metode Anonymkode: dc65d...c09 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå