Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gledet du deg mest til da du ble singel? 

Jeg og samboer gikk fra hverandre for noen mnd siden, men må bo sammen til vi har fått solgt alt vi eier. Det er ikke pent lite, så det tar nok et halvt år før vi kan flytte fra hverandre.

Jeg gleder meg så fælt til å kjøpe noe for meg selv. Bo alene er en drøm jeg har hatt lenge. Gleder meg til å ha et super ryddig hjem, og komme hjem til kun mine ting og ikke andres rot. Slippe å vaske klærne hans, og henge opp uendelig med t skjorter🥱 Kun tenke på meg selv og lage mat når jeg er sulten. Og ha full kontroll på pengene. Dette skal bli deilig🤗 Klarer ikke å vente

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gledet meg mest til å slippe å se han, høre på klaginga og å slippe å bo med noen som ikke hjalp til meg husleie. 

Da det endelig skjedde var jeg fri og jeg har aldri vært så lykkelig og komfortabel med meg selv som jeg var da. Selvtilliten kom som en god hetebølge og varte veldig lenge. 
Nå har jeg ny samboer som jeg er forlovet med og har et barn sammen med. Er fortsatt lykkelig, men ikke helt komfortabel med deg selv (pga kroppen etter både graviditet, permisjon og korona) 

Anonymkode: a794b...177

• Liker 1
Gjest Småbrukmann
Skrevet
Hmmmmmm skrev (5 minutter siden):

Jeg og samboer gikk fra hverandre for noen mnd siden, men må bo sammen til vi har fått solgt alt vi eier. Det er ikke pent lite, så det tar nok et halvt år før vi kan flytte fra hverandre.

Jeg gleder meg så fælt til å kjøpe noe for meg selv. Bo alene er en drøm jeg har hatt lenge. Gleder meg til å ha et super ryddig hjem, og komme hjem til kun mine ting og ikke andres rot. Slippe å vaske klærne hans, og henge opp uendelig med t skjorter🥱 Kun tenke på meg selv og lage mat når jeg er sulten. Og ha full kontroll på pengene. Dette skal bli deilig🤗 Klarer ikke å vente

Jøss. Grattis.. Da kan man endelig ta den kaffen da.. Venta lenge på den du..

Skrevet
Hmmmmmm skrev (5 minutter siden):

Jeg kan bekrefte dine gleder. Det er faktisk ikke kun uskyldige gleder uten mål og mening, det er faktisk slik det blir. Og det er nettopp så deilig som du beskriver det. Så fortsett å gled deg du! :) 

Og så kan du glede deg til å gå naken i huset (du har iallefall anledning til det!), du kan smatte og rote uten at en kjeft bryr seg, du kan rape og proppe så mye du bare orker, du kan se ut som et dass og lukte ræv så mye du vil uten at noen nevner det for deg.... Du er fri! 

Anonymkode: 3e8d3...a52

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg kan bekrefte dine gleder. Det er faktisk ikke kun uskyldige gleder uten mål og mening, det er faktisk slik det blir. Og det er nettopp så deilig som du beskriver det. Så fortsett å gled deg du! :) 

Og så kan du glede deg til å gå naken i huset (du har iallefall anledning til det!), du kan smatte og rote uten at en kjeft bryr seg, du kan rape og proppe så mye du bare orker, du kan se ut som et dass og lukte ræv så mye du vil uten at noen nevner det for deg.... Du er fri! 

Høres helt herlig ut. Jeg er virkelig ikke laget for forhold, så jeg akter å forbli singel resten av livet denne gangen. Singellivet er virkelig undervurdert. 
Det å kunne bestemme over alle aspekter ved livet er undervurdert. Jeg gleder meg til å føle meg fri som du sier. Fri til å være egoist,  jeg har så godt av å lære meg å bli det. 
Prioritere å bruke penger på det jeg har lyst til i stede for dyre biler og drit som jeg ikke har hatt lyst på. 

Problemet blir å få tiden til å gå fort, for jeg klarer nesten ikke å vente😅

• Liker 2
Skrevet

Er nydelig å være singel og bo for seg selv! Møter jeg noen igjen vil jeg være særboer! 

• Liker 3
Skrevet

Spise alt det jeg ville uten å tilpasse han, ikke ta hans klesvask, ikke høre på sutring, være med venner uten å få sjalusi meldinger, faktisk planlegge ting med venner uten å høre på sutring om at han ikke hadde planer 

Kjøpe meg en hund, som han var totalt i mot

Herreguuuuuud så deilig det er å være singel 😍

Me, myself and I (+the dog) 4 ever 🤣

Anonymkode: 8ffdb...571

• Liker 4
Skrevet
NewStart87 skrev (4 minutter siden):

Er nydelig å være singel og bo for seg selv! Møter jeg noen igjen vil jeg være særboer! 

Jeg skal også være særboer hvis jeg møter ei igjen. 

Skal jeg bli samboer igjen så må kjemien, livet, oss, verden og alt annet være så sykt flettet sammen at det føltes som eneste gode løsning med livet. Ergo, det skjer ikke!

• Liker 4
Gjest På druen
Skrevet
Hmmmmmm skrev (40 minutter siden):

Gratulerer 🎊 🎉 Alt det negative med å bo sammen med en mann du ramser her, slipper du fra nå av ☺️

Skrevet

Det beste ved å bli singel etter å ha vært i et forhold som ikke fungerer er å slippe å bruke energi på irritasjon og krangel. Det var helt fantastisk. Plutselig hadde jeg mye krefter til annet. 

Anonymkode: 1f2b6...9f0

• Liker 3
Skrevet
robot91 skrev (8 minutter siden):

GO MGTOW!

Ja, det mener du helt sikkert ettersom du skriver det her. INCEL! 

Anonymkode: 55252...99f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Merkelig måte å beskrive frihet på... "Friheten av å endelig oppføre seg som en gris igjen"😂

• Liker 3
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Merkelig måte å beskrive frihet på... "Friheten av å endelig oppføre seg som en gris igjen"😂

Hehe. Du sier noe der. Men samboer oppfører seg slik selv om han bor med meg. Problemet er at jeg må rydde opp etter han. 

Når jeg velger en slik løsning er jeg alene, og ingens problem. Ikke rart mange mannfolk heller vil være i forhold, mens kvinner singel

Skrevet
Hmmmmmm skrev (8 timer siden):

Det beste for meg var å slippe å grue meg til å legge meg. Hver kveld var det forventninger om sex med en feit og sur gubbe. 

Det var helt nydelig å bli singel! 

Nå har jeg vært sammen med en ny i 1,5 år, og det er noe helt annet enn eksen!

Anonymkode: 21169...593

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det beste for meg var å slippe å grue meg til å legge meg. Hver kveld var det forventninger om sex med en feit og sur gubbe. 

Det var helt nydelig å bli singel! 

Nå har jeg vært sammen med en ny i 1,5 år, og det er noe helt annet enn eksen!

Anonymkode: 21169...593

Ja, dette er også noe man, iallefall for min del har syntes har vært slitsomt. Sex sent, når man egentlig er trøtt. Det frister sjeldent. For min del hadde det ingenting med kropp å gjøre da. 

Liker å kunne gå å legge meg når jeg ønsker og ha senga for meg selv uansett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja, det mener du helt sikkert ettersom du skriver det her. INCEL! 

Anonymkode: 55252...99f

Og der kom den kommentaren....tøffe anonym. Les deg heller litt opp om mgtow. Du er sikkert alenemor.

Skrevet
På druen skrev (19 timer siden):

Gratulerer 🎊 🎉 Alt det negative med å bo sammen med en mann du ramser her, slipper du fra nå av ☺️

Er ikke alltid en drøm å bo sammen med en kvinne heller😉

Anonymkode: 154e0...83b

Gjest På druen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke alltid en drøm å bo sammen med en kvinne heller😉

Anonymkode: 154e0...83b

Det tviler jeg ikke på 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...