AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Hva tenker du? Anonymkode: 4b3ce...743
Elysion Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Med tanke på hva som skrives på KG og Reddit så håper jeg for Guds skyld ikke det.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Nå har vel KG en del mindre nedslagsfelt enn de store sosial media kjempene, så det tror jeg nok ikke. KG en en lus i forhold til disse store kjempene. KG tas ikke seriøst her i landet og folk her inne er nok ikke representativt for den øvrige befolkningen. Anonymkode: db2ab...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 KG har ikke oppnådd noen ting. Alt reddit har oppnådd er å få noen uskyldige stakkarer til å ta selvmord, fordi de feilaktig ble outet terrorister, skoleskytere, etc., når neckbeardsa på reddit har sin egen lille "etterforskning", som alltid er helt på villspor. F. eks. etter Boston-bombingen. Anonymkode: 25fbb...30f 1
Gorgonzola Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 21.52): Hva tenker du? Anonymkode: 4b3ce...743 Jeg tenker at KG er et forum der noen tusen kvinner og noen hundre menn er medlemmer for å diskutere og mene alt mulig innenfor livet som sådan og det er lysår unna noe som helst politisk makt. Heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå