AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Og bytte litt på hvor man sov hen? Anonymkode: c5854...9a7
GammelKaktus Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Nei, flere menn mer styr. Orker ikke tanken på en om gangen en gang jeg. 7
S4050-R40B Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Kunne godt hatt to menn jeg, spesielt siden jeg ikke skal ha barn. Ingen komplikasjoner i dét området. Men hadde hatt mitt eget soverom, så kunne de delt, eller også hatt hvert sitt eget rom. Men så er det voldsomt mye annet som skal klaffe, så tenker spørsmålet er veldig mye mer komplisert enn hvem som sover hvor😂
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Tja... Hvorfor ikke? Tenker at man da kanskje hadde valgt to forskjellige typer for å dekke alle behov. Anonymkode: 46247...e09
-lykke- Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Nei, vil at mannen min skal være den ene jeg gir meg helt fullstendig til. Og uansett, jeg har aldri forstått de som orker mer enn en partner? Er det ikke vanskelig nok med ett forhold liksom? 🙈😅 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Nei. Har det helt fint med en mann. Anonymkode: 51e06...fed
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 To stykker som ikke greier treffe do når de tisser. To stykker som skylder på hverandre når bilen er tom for bensin eller har bulker, for en mann gjør aldri feil. To stykker som blir sutrete når feberen er der. To stykker som roter, griser til på kjøkkenet, kommer hjem møkk fulle når de bare skulle ta EN pils med gutta, alltid skal se action-helt filmer og husker en hel masse unødvendige sitater fra en eller annen døv film fra 90tallet. To menn som skal krangle om hva som er best av favorittbandene og BEGGE tar feil. To stykker som skal krangle om plassen i sofaen. To stykker som skal furte når den ene tjener mer enn den andre og gå helt klikkosaurus når det viser seg å være meg. To stykker som nekter gå ut med søppla fordi det gjorde dem begge i går. To stykker som snorker og legger igjen sokker over alt. Dobbelt sett med stinkende underbukser og aldri mer dorull på do. To stykker som absolutt ikke kan tenke seg å spørre om retningen når vi er på tur. To stykker som sutrer straks jeg må innom en klesbutikk og trenger bruke litt tid på å finne plagg til meg selv. To stykker som potensielt kan handle seg latterlige klær på Leatherman med logoer av ulver og indianere og gud vet hva på skjortene sine mens jeg forsøker brenne eller kaste hettegenseren med norsk flagg på ryggen. To svigermødre. Nei takk. Jeg skal klare meg med en. 18
Gjest loveli Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Ja. Kunne jeg hatt sex med de samtidig uten at de nødvendigvis er homo eller bi? Sånn at jeg får all oppmerksomheten? 😇
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 2 minutter siden, strapaziert said: To stykker som ikke greier treffe do når de tisser. To stykker som skylder på hverandre når bilen er tom for bensin eller har bulker, for en mann gjør aldri feil. To stykker som blir sutrete når feberen er der. To stykker som roter, griser til på kjøkkenet, kommer hjem møkk fulle når de bare skulle ta EN pils med gutta, alltid skal se action-helt filmer og husker en hel masse unødvendige sitater fra en eller annen døv film fra 90tallet. To menn som skal krangle om hva som er best av favorittbandene og BEGGE tar feil. To stykker som skal krangle om plassen i sofaen. To stykker som skal furte når den ene tjener mer enn den andre og gå helt klikkosaurus når det viser seg å være meg. To stykker som nekter gå ut med søppla fordi det gjorde dem begge i går. To stykker som snorker og legger igjen sokker over alt. Dobbelt sett med stinkende underbukser og aldri mer dorull på do. To stykker som absolutt ikke kan tenke seg å spørre om retningen når vi er på tur. To stykker som sutrer straks jeg må innom en klesbutikk og trenger bruke litt tid på å finne plagg til meg selv. To stykker som potensielt kan handle seg latterlige klær på Leatherman med logoer av ulver og indianere og gud vet hva på skjortene sine mens jeg forsøker brenne eller kaste hettegenseren med norsk flagg på ryggen. To svigermødre. Nei takk. Jeg skal klare meg med en. Haha, dette tenkte jeg også. Tror en ekstra kone hadde vært mer nyttig. Men det jeg vil ha er jo egentlig hushjelp, har ikke så lyst til å dele mannen egentlig. Anonymkode: b5754...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 Nei har ikke lyst til å være sammen med én mann en gang. Hadde aldri i verden orket to mannebarn. Anonymkode: 60a84...96a
Alliecay Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Vet du, så lenge alle partene er ok med ting ser jeg ikke noe problem med flere partnere for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og bytte litt på hvor man sov hen? Anonymkode: c5854...9a7 Og hva får jeg ut av dette? Gjør de husarbeid? Lager mat? Gir meg fine reiser? Og jeg sover alene. Anonymkode: bccc3...420 1
-lykke- Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 strapaziert skrev (7 minutter siden): To stykker som ikke greier treffe do når de tisser. To stykker som skylder på hverandre når bilen er tom for bensin eller har bulker, for en mann gjør aldri feil. To stykker som blir sutrete når feberen er der. To stykker som roter, griser til på kjøkkenet, kommer hjem møkk fulle når de bare skulle ta EN pils med gutta, alltid skal se action-helt filmer og husker en hel masse unødvendige sitater fra en eller annen døv film fra 90tallet. To menn som skal krangle om hva som er best av favorittbandene og BEGGE tar feil. To stykker som skal krangle om plassen i sofaen. To stykker som skal furte når den ene tjener mer enn den andre og gå helt klikkosaurus når det viser seg å være meg. To stykker som nekter gå ut med søppla fordi det gjorde dem begge i går. To stykker som snorker og legger igjen sokker over alt. Dobbelt sett med stinkende underbukser og aldri mer dorull på do. To stykker som absolutt ikke kan tenke seg å spørre om retningen når vi er på tur. To stykker som sutrer straks jeg må innom en klesbutikk og trenger bruke litt tid på å finne plagg til meg selv. To stykker som potensielt kan handle seg latterlige klær på Leatherman med logoer av ulver og indianere og gud vet hva på skjortene sine mens jeg forsøker brenne eller kaste hettegenseren med norsk flagg på ryggen. To svigermødre. Nei takk. Jeg skal klare meg med en. 😅😅😅👏👏👏
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 strapaziert skrev (7 minutter siden): To stykker som ikke greier treffe do når de tisser. To stykker som skylder på hverandre når bilen er tom for bensin eller har bulker, for en mann gjør aldri feil. To stykker som blir sutrete når feberen er der. To stykker som roter, griser til på kjøkkenet, kommer hjem møkk fulle når de bare skulle ta EN pils med gutta, alltid skal se action-helt filmer og husker en hel masse unødvendige sitater fra en eller annen døv film fra 90tallet. To menn som skal krangle om hva som er best av favorittbandene og BEGGE tar feil. To stykker som skal krangle om plassen i sofaen. To stykker som skal furte når den ene tjener mer enn den andre og gå helt klikkosaurus når det viser seg å være meg. To stykker som nekter gå ut med søppla fordi det gjorde dem begge i går. To stykker som snorker og legger igjen sokker over alt. Dobbelt sett med stinkende underbukser og aldri mer dorull på do. To stykker som absolutt ikke kan tenke seg å spørre om retningen når vi er på tur. To stykker som sutrer straks jeg må innom en klesbutikk og trenger bruke litt tid på å finne plagg til meg selv. To stykker som potensielt kan handle seg latterlige klær på Leatherman med logoer av ulver og indianere og gud vet hva på skjortene sine mens jeg forsøker brenne eller kaste hettegenseren med norsk flagg på ryggen. To svigermødre. Nei takk. Jeg skal klare meg med en. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Det blit ikke balanse i regnskapet med to nei. Anonymkode: bccc3...420
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 Nei, det er mer enn nok arbeid med én forvokst guttunge. Og TO svigermødre?! Nei, Gud bevare meg vel, jeg drikker heller lut. Anonymkode: 29bee...e7a
Gjest ABM Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 strapaziert skrev (10 minutter siden): To stykker som ikke greier treffe do når de tisser. To stykker som skylder på hverandre når bilen er tom for bensin eller har bulker, for en mann gjør aldri feil. To stykker som blir sutrete når feberen er der. To stykker som roter, griser til på kjøkkenet, kommer hjem møkk fulle når de bare skulle ta EN pils med gutta, alltid skal se action-helt filmer og husker en hel masse unødvendige sitater fra en eller annen døv film fra 90tallet. To menn som skal krangle om hva som er best av favorittbandene og BEGGE tar feil. To stykker som skal krangle om plassen i sofaen. To stykker som skal furte når den ene tjener mer enn den andre og gå helt klikkosaurus når det viser seg å være meg. To stykker som nekter gå ut med søppla fordi det gjorde dem begge i går. To stykker som snorker og legger igjen sokker over alt. Dobbelt sett med stinkende underbukser og aldri mer dorull på do. To stykker som absolutt ikke kan tenke seg å spørre om retningen når vi er på tur. To stykker som sutrer straks jeg må innom en klesbutikk og trenger bruke litt tid på å finne plagg til meg selv. To stykker som potensielt kan handle seg latterlige klær på Leatherman med logoer av ulver og indianere og gud vet hva på skjortene sine mens jeg forsøker brenne eller kaste hettegenseren med norsk flagg på ryggen. To svigermødre. Nei takk. Jeg skal klare meg med en. Herlig tirade! Herlig!!😂😂😂🌹
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 11 minutter siden, loveli said: Ja. Kunne jeg hatt sex med de samtidig uten at de nødvendigvis er homo eller bi? Sånn at jeg får all oppmerksomheten? 😇 Jeg kunne tenkt meg å være gift med to menn som var primært homo men med akkurat nok bi-tendenser til å også inkludere meg. Anonymkode: 430f1...46e
Gjest loveli Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kunne tenkt meg å være gift med to menn som var primært homo men med akkurat nok bi-tendenser til å også inkludere meg. Anonymkode: 430f1...46e Hvorfor ville du ikke hatt masse sex med dem?
Hmmmmmm Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei har ikke lyst til å være sammen med én mann en gang. Hadde aldri i verden orket to mannebarn. Anonymkode: 60a84...96a Jeg orker ikke mannebarn lengre heller. Overlater det til spreke kvinnfolk heretter🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå