AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Jeg har vært singel veldig lenge nå, alt for lenge.. Og jeg gidder egentlig ikke gjøre stor innsats for det. Jeg skulle gjerne hatt en kjæreste, men jeg synes det å date, chatte osv er stress, og ofte veldig veldig kjedelig. Men årene går og jeg håper jo ikke å være alene for alltid, så jeg innser at jeg må ikke være så negativ, eller fokusert på det negative, eller å finne feil hos menn. Men, jeg gjør jo det! Og jeg forstår bare ikke om det er jeg som er noe sinnsykt kravstor og vanskelig, eller om jeg virkelig er uheldig!? - Nåværende kar. Hyggelig, pratsom osv. Men jeg føler han er litt needy. Sender meg 1-2 selfier på snap daglig, uten noe tekst ofte, ei gang i mellom er det god morgen, har du sovet godt. Om det ikke er en snap av det, så kommer det som ei melding, om jeg har sovet godt. Utenom det sender han meg bilder, ikke snapper, men bilder i selve chatten på snap, av huset hans, kjøkkenet, uteplass mm. Bare et bilde.. Jeg er litt lei av å skrive tilbake "så koselig" , "så fint" osv. Jeg skjønner at han er stolt altså. Men.. Det er litt slitsom. Jeg har også fått bilde av hans koronapass. Det skjedde i dag, og når jeg skrev tilbake "hva? :)" så fikk jeg tilbake "grønt koronapass". Forsto ikke helt hensikten. Han sender meg sanger han liker, og spør gjerne hva jeg synes om de. Og ønsker at jeg skal sende sanger til han som jeg liker. Veldig ofte, starter samtaler med ei melding ala "Du...." så svarer jeg: "meg....?" hvor han fortsetter "Liker du musikk?" - og da blir jeg litt koko. Synes måten å starte den samtalen på med det duuu, er merkelig, og jeg synes spørsmålet om jeg liker musikk er teit. Alle liker vel musikk? Skal jeg spørre om han liker mat? En annen gang chatta vi om en flau hendelse jeg nettopp hadde på butikken, hvorpå jeg får bilde, i chatten av grillen hans.. Jeg igjen spør, hva tenkte du på? Det er grillen min skriver han. Jeg sitter på hjemmekontor, og snapper bilde av bygging de holder på med hos naboen, og skrev noe som "ææææh!" og fikk tilbake spørsmål om jeg villekomme å jobbe hos han? Han kunne ordne hjemmekontor til meg der. (vi har møttes en gang) To ganger har jeg fått bilde i chatten av type bil han hadde i ungdommen. Han driver å sjekker opp horoskopene våre, også opp mot hverandre som en match. Forteller at han kommer til å flytte fra byen han bor i. Men ikke nå. Det blir minst to år til. Åh hvorfor det spør jeg? Nei han følger magefølelsen. (Nei, ingen barn, eller slikt her) Forteller meg, helt ut av det blå, at han føler huset er for stort for han alene. Så han vet ikke helt hva han skal gjøre med huset. Men han brukte en halv mill på huset i fjor, måtte pusses opp og ordnes fordi strømregningene var på 9-10 tusen i vinter månedene. Men det er egentlig hus for familier. Har spurt meg spørsmål, på melding, om hvor mye jeg tjener og hvor mye jeg betaler for bolig. Generelt er det mye meldinger.. Men han fremstår som så skikkelig GOD! Han er kjekk, morsom gode holdninger, bra nettverk, sikker og god jobb, handy, skikkelig snill, koselig, kommuniserer bra.. Alt det der er liksom helt toppers! Men, jeg blir litt sliten av fyren likevel. Jeg gjør det altså. Så, kjære KG. Døm meg! Vær helt ærlig, er jeg for hard og sær? Har jeg vært singel for lenge og jeg må ta å skjerpe meg? Må jeg fokusere mer på de gode kvalitetene hans? Eller skal jeg si til han at dette funker ikke? Kan jeg forsøke å korrigere atferden hans på noe vis kanskje? Kloke mennesker, overøs meg med skjenn og tips! Anonymkode: af8a4...b1d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 TS: Vil bare legge til at jeg finner alltid feil med menn. Jeg ser at jeg leiter etter de, og jeg fokuserer på feilene. Så jeg innser jo at jeg egentlig må bli mer åpen og tålmodig men.. Åh, det er så mye rare mennesker på tinder altså 😅 Anonymkode: af8a4...b1d
so_what Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Kjenner meg litt igjen i noe av dette. Når jeg må ta initiativ til samtale blir samtalen på mine premisser - men samtidig ikke, for jeg tekster jo ikke daten om politikk, religion etc akkurat. Så da faller jeg gjerne tilbake på helt hverdagslige ting. "I dag har jeg forhåndsstemt. Hvordan har dagen din vært?" Eller bare et bilde av hva jeg driver med, så lenge det er hakket mer interessant enn at jeg lager middag eller er på butikken. Hvis du vil at samtalen skal være på dine premisser, så må du ta initiativ og pense tema over på det du vil snakke om. Det er jævlig krevende å bære en samtale når motparten ikke viser interesse. 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Han vil ha kontakt. Anonymkode: b6982...da1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Jeg kjenner jeg får helt noia bare av å lese dette. Fyren er jo kjempesær. Jeg hadde ikke giddet å svare på alt tullet. Anonymkode: bf219...5d4 10
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Oh, han minner meg om en kollega jeg har. Sender så ufattelig mange rare meldinger og bilder. Holder vedkommende på trygg avstand, blir sliten av det. vet ikke om du egentlig får gjort så mye med det hvis det er slik han er. Min kollega har holdt på slik i sikkert 10 år. Går ikke over heller. Anonymkode: 634f6...0cd 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Jeg tror dette hadde vært mindre irriterende hvis du faktisk hadde hatt følelser for ham og ønsket kontakt. Anonymkode: deee9...b7b 15
got2go Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Tror dette hadde vært en dealbreaker for meg ass... 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Nå kommer KG standardspørsmål: hvor gamle er dere? Anonymkode: 1405c...b9c 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå kommer KG standardspørsmål: hvor gamle er dere? Anonymkode: 1405c...b9c Jeg er 34, han er 41.. Anonymkode: af8a4...b1d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 Han prøver jo å holde en samtale stakkar😅 Bruk mer tid sammen med han så du kan finne ut mer. Du virker litt sær, typ at du er en skikkelig ungkarskvinne. Du må ønske kontakt du også. Hvis ikke så blir det slitsomt. Han er nok interessert i deg. Da finner man alltid måter å få respons på. Anonymkode: 85122...7d0 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Haha😂 Du høres kul ut👍🏻 Han høres litt….merkelig ut😅 Men jeg ville gitt ham en sjangse, selv om han er litt klønete. For som du selv skriver: Dating er stress. Det er også både kleint, snålt og ukomfortabelt. Han prøver og han har mange gode kvaliteter☺️ Enig med den som skriver at du heller får ta mer initiativ, snu samtalene inn på det du ønsker å snakke om og finn ut om du kan leve med hans ‘merkelighet’. Vi har uansett alle våre merkeligheter;) Anonymkode: e6fcf...280
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Kvalitet fremfor kvantitet. Du får prøve å kommunisere dette til ham på et språk han forstår, så ta et screenshot av dette og send det til ham. Anonymkode: 9067b...f28 2
Anonym90059005 Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 1. Han ønsker bare kontakt med deg, men sliter litt med "åpninger". Kanskje fordi du heller ikke er så mottakelig 2. Du virker dessverre ikke å være nok interessert i han. 10
Gjest loveli Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 (endret) Å fy faen... 🤣🤣🤣🤣🤣 Men, de gode sidene hans var jo mange? Hva med å bare si at det blir litt mye intetsigende meldinger og at du foretrekker å snakke når man først snakker, ellers ikke forvente så mye svar på sånne tilfeldige meldinger. Endret 8. september 2021 av loveli
Antiviruset Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han prøver jo å holde en samtale stakkar😅 Bruk mer tid sammen med han så du kan finne ut mer. Du virker litt sær, typ at du er en skikkelig ungkarskvinne. Du må ønske kontakt du også. Hvis ikke så blir det slitsomt. Han er nok interessert i deg. Da finner man alltid måter å få respons på. Anonymkode: 85122...7d0 Det er jo dette Han er veldig interessert og sender meldinger og viser sin interesse! Så blir dette alt for mye for hun som ikke gidder dette. Hadde hun vært veldig interessert så hadde dette bare vært fint TS er vant med alt i faste rammer og alt annet blir plagsomt. Så skal det sies at når det hagler med meldinger med bare "tull" så er det totalt unødvendig, men er man veldig på selv så bærer man over med det. Så trenger man faktisk ikke svare på alt da 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 34, han er 41.. Anonymkode: af8a4...b1d Da vil jeg si at han er både sær og masete. Hadde min samboer holdt på sånn når vi datet hadde jeg kuttet han ut tvert. Han virker temmelig desperat. Jeg er litt eldre enn deg, samboer er like gammel som han. Jeg hadde også vært alene lenge når vi begynte å date. Anonymkode: 1405c...b9c 2
miSs. Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 Han prøver å holde kontakt med å vise deg interessere. Hva er vitsen med å stjele tiden hans hvis interessen ikke er gjensidig? 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 Stakkars fyr, han prøver jo bare å holde kontakten med deg og vise deg at han liker deg. Det er jo tydeligvis ikke gjensidig, så da er det bedre å la han gå. Anonymkode: a9bb3...6d2 5
CorvusCorax Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 Han er interessert, og ønsker å bli kjent med deg. Viser deg at han liker deg. Du virker ikke interessert i det heletatt, og bør være ærlig om det. Om du hadde vært interessert, så hadde du satt pris på kontakt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå