jordbær86 Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Mine er Lapskaus på boks. Spaghetti ala Capri på boks, (jeg elsker de små pølsene). Potetmos fra pose. Pølse og lompe osv. Jeg syns jo nesten dette er litt flaut. Til og med litt flaut å kjøpe. Hva med deg? 5
jordbær86 Skrevet 8. september 2021 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2021 jordbær86 skrev (Akkurat nå): Mine er Lapskaus på boks. Spaghetti ala Capri på boks, (jeg elsker de små pølsene). Potetmos fra pose. Pølse og lompe osv. Jeg syns jo nesten dette er litt flaut. Til og med litt flaut å kjøpe. Hva med deg? Jojkakaker også. 4
Maranta Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Fårikål. Hører så mange snakker om hvor ekkelt det er, uten å smake på det engang. Synes det er kjempegodt jeg! Også kaviar og sylteagurk er godt 🙂 1
visp Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Leo skrev (33 minutter siden): Pultost ❤️ Er det deg, Pappa?🙂
CorvusCorax Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Leo skrev (36 minutter siden): Pultost ❤️ Nam!
Ullvott Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Grandis. Men altså: siden Grandis er Norges mest solgte pizza er det vel trolig bare her inne at "ingen" liker det. 5
AnonymBruker 42 Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Alt som er nevnt her er jo "godt", og noe de fleste liker? (kan ikke utale meg om spagetti eller lapskaus på boks, men) Jeg synes kefir/kulturmelk er veldig godt, det er det mange som synes er pussig (iaf. yngre mennesker) 1
Krysopras Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 jordbær86 skrev (1 time siden): Mine er Lapskaus på boks. Spaghetti ala Capri på boks, (jeg elsker de små pølsene). Potetmos fra pose. Pølse og lompe osv. Jeg syns jo nesten dette er litt flaut. Til og med litt flaut å kjøpe. Hva med deg? Helt enig i Spaghetti a la Capri, og posepotetmos er jo mye bedre enn hjemmelaga! Forøvrig er jeg glad i sopp, sursild, tørrfisk og tørka reinsdyrhjerte. 2
Zenobia Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Det forundrer meg at det er så få som liker levergryte. Nam! 2
Sirinna Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Kavring med kefir 🤤 Hilsen Sirinna, 93👵🏻 1
Løken Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Ansjos på egg❤️ Er også veldig glad i boksemat, spagetti, lapskaus o.l. Er rett over 30 år
Heisenberg Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 Aubergine. Eneste jeg kan komme på som flesteparten av min omgangskrets ikke spiser.
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 Beeblebrox skrev (1 time siden): Alt som er nevnt her er jo "godt", og noe de fleste liker? (kan ikke utale meg om spagetti eller lapskaus på boks, men) Jeg synes kefir/kulturmelk er veldig godt, det er det mange som synes er pussig (iaf. yngre mennesker) Å drikke som vanlig melk? Jeg bruker det bare i sveler 😅
AnonymBruker 42 Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 Strange Doll skrev (5 minutter siden): Å drikke som vanlig melk? JA! Litt tjÅkt, men uansett! Og på "havregryn-blandingz". 😅
Gjest Saph Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 visp skrev (2 timer siden): Jeg elsker sviskegrøt:) Jeg og! Noe jeg liker godt er vaniljeyoghurt med granola og sviskekompott, lagvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå